Η Volkswagen παρουσίασε ένα ακόμη πρωτότυπο –ηλεκτρικό- Van με την ονομασία «I.D. Buzz Concept», το οποίο δανείζεται τόσο το σχήμα…

… όσο και τις διαστάσεις του αμαξώματος του νέου T6 Transporter που ήδη διατίθεται στις διάφορες αγορές της ΕΕ.

Ιδιαίτερα φουτουριστικός είναι και ο σχεδιασμός του χώρου για τον οδηγό, με το τιμόνι να μπορεί να αφαιρεθεί σύμφωνα με τα όσα γνωρίζουμε μέχρι στιγμής.

Όπως είναι φυσικό, το I.D. Buzz Concept είναι πλήρως ηλεκτροκίνητο, με αυτονομία έως και 435 χλμ. με μέγιστη ισχύ της τάξης των 369 ίππων.

Σε πρώτη φάση η Volkswagen παρουσίασε μια επιβατική έκδοση του μοντέλου, η οποία διακρίνεται για την ευμετάβλητη χωροταξική διαρρύθμιση του εσωτερικού του.

Οι πολλαπλές λύσεις που προσφέρει η εταιρεία, είναι σε θέση να καλύψουν απόλυτα τις ανάγκες των επιβατών.

Ακόμη ένα ηλεκτρικό VW Van

Η Volkswagen παρουσίασε στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Ντιτρόιτ, ένα ακόμη ηλεκτροκίνητο Van με την ονομασία «I.D. Buzz Concept» που θα είναι και αυτόνομο…

 
Κατά την πάροδο των ετών, η Volkswagen έχει επανειλημμένα παρουσιάσει διάφορες εκδόσεις πρωτότυπων οχημάτων που αφορούν σε ένα μελλοντικό –ηλεκτροκίνητο- διάδοχο του θρυλικού Microbus (Microbus Concept το 2001, Bulli Concept το 2011, Budd-e Concept το 2015).
Συνεχίζοντας λοιπόν να διατηρεί σε… αναμμένα κάρβουνα τους φίλους της, η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία παρουσίασε στο Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου του Ντιτρόιτ που διοργανώνεται αυτές τις ημέρες (8 – 22 Ιανουαρίου), ένα ακόμη πρωτότυπο ηλεκτροκίνητο μοντέλο με την ονομασία «I.D. Buzz Concept» που βασίζεται στη νέα πλατφόρμα «ΜΕΒ», η οποία αφορά στα μελλοντικά αμιγώς ηλεκτροκίνητα οχήματα της.
Με μήκος αμαξώματος της τάξης των 4.943 χλστ., πλάτος 1.976 χλστ., ύψος 1.963 χλστ. καθώς και μήκος αμαξώματος της τάξης των 3.299 χλστ., το εν λόγω πρωτότυπο φαντάζει πολύ πιθανόν να προωθηθεί στο στάδιο της μαζικής παραγωγής έως το 2020 καθώς, δεν πρέπει να παραβλέπουμε πως αυτές ακριβώς είναι και οι διαστάσεις του νέου VW T6 που ήδη διατίθεται στις διάφορες αγορές της ΕΕ, συμπεριλαμβανομένης της ελληνικής.
Σύμφωνα με τα όσα έχουν ανακοινωθεί μέχρι στιγμής, εφοδιάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα στο εμπρός τμήμα του οχήματος και δύο στους πίσω τροχούς, που αποδίδουν συνολικά ισχύ 369 ίππων ενώ, χάρη στη συστοιχία μπαταριών με χωρητικότητα 111 kWh, έχει να επιδείξει μέγιστη αυτονομία έως και 435 χλμ., μια διόλου ευκαταφρόνητη επίδοση.
Για την επιτάχυνση του εν λόγω πρωτότυπου από στάση στα 100 χλμ./ώρα, απαιτούνται μόλις 5,0δλ. Ενώ για τη φόρτιση των μπαταριών κατά 80%, απαιτούνται μόλις 30 λεπτά της ώρας.
Σε σχέση με τα προηγούμενα πρωτότυπα αυτού του είδους που η Volkswagen έχει παρουσιάσει, το I.D. Buzz έχει να επιδείξει μεταξύ άλλων τέσσερις ειδικούς αισθητήρες laser καθώς και διάφορα ακόμη ραντάρ και κάμερες (πλευρικές και οπίσθιες), που θεωρητικά του επιτρέπουν να κινηθεί πλήρως αυτόνομα εφόσον ο οδηγός του το επιλέξει.
Επιπλέον, ο πλήρως ευμετάβλητος χώρος στο εσωτερικό του, είναι σε θέση να ικανοποιήσει απόλυτα όλες τις απαιτήσεις των επιβατών του ενώ αξίζει να σημειώσουμε πως αποσπώμενο (!) είναι και το τιμόνι του…
 

 

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Volkswagen - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ