Αν όλα κυλίσουν ομαλά, μέχρι το 2027 θα έχει ολοκληρωθεί η κατασκευή της νέας Γραμμής 4 του Μετρό Αττικής από το Γαλάτσι έως το Γουδή.

Δημοπρατείται η Γραμμή 4 του Μετρό

Ξεκίνησε την περασμένη εβδομάδα η διαγωνιστική διαδικασία για την κατασκευή της νέας γραμμής 4 του Μετρό που θα αρχίσει να κατασκευάζεται το 2019 με τις εργασίες να διαρκούν για 8 χρόνια.

 
Ένα από τα μεγαλύτερα έργα υποδομών στην Αττική αναμένεται να ξεκινήσει σύντομα καθώς η νέα Γραμμή 4 του Μετρό Αττικής θα αρχίσει (με βάση το ισχύον χρονοδιάγραμμα) να κατασκευάζεται μέσα στο 2019 ενώ οι εργασίες θα έχουν περατωθεί μέσα στην επόμενη οκταετία (συγκεκριμένα σε διάστημα 96 μηνών από την υπογραφή της σύμβασης).
Η νέα επέκταση του δικτύου του Μετρό θα ξεκινά από το Άλσος Βεΐκου στο Γαλάτσι και θα διέρχεται από την Κυψέλη, το Γκύζη, τα Εξάρχεια, το Κολωνάκι, τα Ιλίσια και το Ζωγράφου πριν καταλήξει στο Γουδή.
Με το συνολικό μήκος 12,9 χλμ., θα περιλαμβάνει συνολικά 14 υπόγειους σταθμούς εκ των οποίων, οι 9 εντός του Δήμου Αθηναίων.
Συγκεκριμένα πρόκειται για τους παρακάτω σταθμούς:
  • Άλσος Βεΐκου: Διασταύρωση Βεΐκου και Τραλλέων
  • Γαλάτσι: Διασταύρωση Γαλατσίου και Βεΐκου
  • Κυψέλη: Πλατεία Κυψέλης
  • Δικαστήρια: Διασταύρωση Ευελπίδων και Μουστοξύδη
  • Αλεξάνδρας: Διασταύρωση Αλεξάνδρας και Μουστοξύδη
  • Εξάρχεια: Πλατεία Εξαρχείων
  • Ακαδημία: Διασταύρωση Ακαδημίας και Σίνα (ανταπόκριση με την Γραμμή 2)
  • Κολωνάκι: Πλατεία Κολωνακίου
  • Ευαγγελισμός: Διασταύρωση Βασ. Σοφίας, Ριζάρη και Βασ. Κωνσταντίνου (ανταπόκριση με τη Γραμμή 3)
  • Καισαριανή: Διασταύρωση Υμηττού και Εθν. Αντιστάσεως
  • Νήαρ Ηστ: Εθν. Αντιστάσεως
  • Ιλίσια: Πλατεία Κύπρου
  • Ζωγράφου: Πλατεία Γαρδένια
  • Γουδί: Πλατεία Ελευθερίας
Κυκλοφοριακά και περιβαλλοντικά οφέλη
Η νέα Γραμμή 4 του Μετρό Αττικής υπολογίζεται πως θα εξυπηρετεί καθημερινά 220.000 επιβάτες και θα μειώσει την κυκλοφορία των Ι.Χ οχημάτων κατά 53.000.
Τέλος, ο χρόνος μετάβασης από το Άλσος Βεΐκου έως το κέντρο της πόλης θα διαρκεί περίπου 10 λεπτά.
 
 

 

ΡΕΠΟΡΤΑΖ - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ