Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

Η Iveco παρουσίασε τη νέα γενιά του Eurocargo που διακρίνεται για την σημαντικά βελτιωμένη αεροδυναμική σχεδίαση της καμπίνας του.

Βασικό χαρακτηριστικό της νέας σχεδίασης του Iveco Eurocargo είναι το σχήμα «V» που δημιουργείται από την επανασχεδιασμένη μάσκα του.

Επιπρόσθετα, ο πλήρως ανανεωμένος εσωτερικός διάκοσμος αναβαθμίζει την εργονομία της καμπίνας και βοηθά σημαντικά στις ενδοαστικές μεταφορές .

Τέλος, η γκάμα των μηχανικών του συνόλων είναι αναβαθμισμένη, με μειωμένη κατανάλωση ενώ θα προσφέρονται και εκδόσεις φυσικού αερίου «Natural Power».

Η νέα γενιά του Iveco Eurocargo

4.895 Επισκέψεις στο άρθρο (17/9/2015)

Στο πλαίσιο των εορτασμών για την επέτειο των 40 ετών της, η Iveco παρουσίασε τη νέα γενιά του ιδιαίτερα επιτυχημένου εμπορικά, Eurocargo, που εμφανίζεται πληρέστερο από ποτέ.

Μόλις δύο χρόνια μετά από το λανσάρισμα των εκδόσεων του Eurocargo με κινητήρες τεχνολογίας Euro6, η Iveco παρουσίασε τη νέα γενιά ενός μοντέλου που ήδη έχει να επιδείξει περισσότερες από μισό εκατομμύριο πωλήσεις στην Ευρώπη, την Αφρική, τη Μέση Ανατολή, την Αυστραλία και την Λατ. Αμερική.

Κομψότερο, ασφαλέστερο, πιο άνετο και αποδοτικό καθώς και με μεγαλύτερη ευελιξία, το νέο Iveco Eurocargo θα κατασκευάζεται στην γραμμή παραγωγής Silver World Class Manufacturing (Μπρέσια, Ιταλία).

Παράλληλα, ολοκληρώνει την πλήρη αναβάθμιση της γκάμας των επαγγελματικών οχημάτων της Iveco μετά τα νέα Stralis και Daily που προηγήθηκαν και έχουν ήδη κερδίσει σημαντικές διακρίσεις έκαστο. Τον τίτλο του «International Truck of the Year» για το 2013 με το νέο Stralis και το βραβείο «International Van of the Year 2015» με το νέο Daily.

Πλήρως ανανεωμένη αισθητική

Με αρκετές επιρροές από τον κλάδο των ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων και πιο συγκεκριμένα τη νέα γενιά του Daily, η σχεδίαση της καμπίνας είναι αρκετά σύγχρονη και δυναμική. Η μάσκα του οχήματος σε συνδυασμό με τις μαύρες επενδύσεις στο κάτω μέρος του παρμπρίζ, δημιουργούν ένα έντονο «V» ενώ ο νευρώδης προφυλακτήρας φιλοξενεί προβολείς ομίχλης στο κάτω μέρος του. Παράλληλα, σύμφωνα με τον κατασκευαστή, εκτός της βελτιωμένης αισθητικής της, η σχεδίαση της καμπίνας έχει επιφέρει και μείωση του αεροδυναμικού συντελεστή του οχήματος κατά 2% σε σχέση με τον προκάτοχο του, γεγονός που συμβάλλει σημαντικά μεταξύ άλλων και στη μείωση της μέσης κατανάλωσης καυσίμου του οχήματος.

Στο εσωτερικό έχουν υπάρξει σημαντικές αλλαγές σε ότι αφορά στο σχήμα του ταμπλό και της κεντρικής κονσόλας που πλέον είναι πιο «συμπαγών» διαστάσεων. Αυτό το δεδομένο σε συνδυασμό με το χαμηλό ύψος του «τούνελ» για τον κινητήρα, ευνοεί την άνετη μετακίνηση των επιβατών εντός του οχήματος, ενώ επιτρέπει στον οδηγό να εξέλθει εύκολα από το όχημα και από τις δύο θύρες.

Το τιμόνι έχει επανασχεδιαστεί πλήρως και διακρίνεται για τα πολλαπλά χειριστήρια που ενσωματώνει ενώ νέα είναι και τα χειριστήρια για τον κλιματισμό, τα φώτα και τα αυτοματοποιημένα κιβώτια ταχυτήτων. Παράλληλα, το τιμόνι εφοδιάζεται με αερόσακο για τον οδηγό.

Πέραν όμως όλων αυτών, σημαντική βαρύτητα έχει δοθεί και στο επίπεδο της ποιότητας κατασκευής του εσωτερικού της καμπίνας καθώς και των παροχών που προσφέρει στον οδηγό καθόλη τη διάρκεια του δρομολογίου. Ειδικές βάσεις για κινητά τηλέφωνα ή tablets καθώς και θύρες USB συγκαταλέγονται μεταξύ των στοιχείων που το νέο Eurocargo προσφέρει στον οδηγό του ενώ, το σύστημα πολυμέσων μπορεί να εφοδιάζεται με μια νέα, αποσπώμενη οθόνη.

Πολλαπλές τεχνολογικές εξελίξεις

Όπως και οι υπόλοιποι εκπρόσωποι της Iveco στους κλάδους των φορτηγών και των λεωφορείων, έτσι και το νέο Eurocargo θα προσφέρεται με νέους κινητήρες που καλύπτουν τις προδιαγραφές της Euro6 χωρίς τη χρήση τεχνολογίας επανακυκλοφορίας των καυσαερίων εντός του θαλάμου καύσης (EGR) αλλά μόνο με το σύστημα «Hi-SCR» και το φίλτρο μικροσωματιδίων.

Παράλληλα, το ιταλικό ελαφρύ φορτηγό θα εφοδιάζεται με όλα τα προηγμένα ηλεκτρονικά συστήματα που θα είναι υποχρεωτικά από τον Νοέμβριο του 2015 για την κατηγορία όπως το Lane Departure Warning System (LDWS) ή το Advanced Emergency Braking System (AEBS). Παράλληλα όμως, το Enhanced Vehicle Stability Control (EVSC) θα είναι διαθέσιμο στον βασικό εξοπλισμό όλων των εκδόσεων με μεικτό από 12 – 19t. ενώ θα διατίθεται και το Adaptive Cruise Control (ACC).

Σε ότι αφορά στη γκάμα των κινητήρων, το νέο Eurocargo θα προσφέρεται με Euro6 πετρελαιοκινητήρες (Tector 5 και Tector 7) που διακρίνονται για τη σημαντικά μειωμένη μέση κατανάλωση τους σε σχέση με τις προηγούμενες εκδόσεις. Πληροφοριακά αναφέρουμε πως ο κατασκευαστής υπολογίζει τα οφέλη σε καύσιμο να ανέρχονται έως και το 8% (μείωση κατανάλωσης κατά 5% για το μέσο όρο στις αστικές διανομές).

Σε αυτά τα μηχανικά σύνολα συμπεριλαμβάνονται και δύο εκδόσεις του 4κύλιδρου Tector 5 με απόδοση 160 και 190 ίππων που αποδίδουν μέγιστη ροπή 680 ή 700 Nm από τις 2.200 ή 2.500 σ.α.λ. αντίστοιχα.

Καταλήγοντας, αξίζει να αναφέρουμε πως το νέο Iveco Eurocargo θα είναι διαθέσιμο και στην έκδοση «Natural Power» με καύσιμο το φυσικό αέριο χάρη και έναν κινητήρα ισχύος 204 ίππων και 750 Nm ροπής.

Χάρη στο πιο «καθαρό» καύσιμο που χρησιμοποιεί το εν λόγω μηχανικό σύνολο, οι εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα (CO2) είναι μειωμένες κατά 10%, τα οξείδια του αζώτου (NOx) κατά 35% και τα μικροσωματίδια κατά 95% αντίστοιχα.