Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

Ο νέος πετρελαιοκινητήρας των 1,9λτ. έχει απόδοση 164 ίππων και η μέση κατανάλωση καυσίμου του περιορίζεται έως και στα 6,2 λτ./100χλμ.

Χάρη στο σύστημα «PESS», η ενεργοποίηση – απενεργοποίηση του κινητήρα γίνεται μέσω ενός διακόπτη στο ταμπλό.

Παράλληλα, η Isuzu προσφέρει νέα, ελαφρύτερα και με βελτιωμένη λειτουργία, χειροκίνητα ή αυτόματα κιβώτια ταχυτήτων με έξι σχέσεις.

Νέα καρδιά 1,9λτ. με απόδοση 164 ίππων

Δεδομένης της… προϊστορίας της Isuzu, το νέο D-Max δεν θα μπορούσε παρά να διακρίνεται για τον κινητήρα με τον οποίο είναι διαθέσιμο και στη χώρα μας.
Σε αντίθεση με τον ανταγωνισμό, το νέο μηχανικό σύνολο που αναλαμβάνει την κίνηση του είναι χωρητικότητας μόλις 1.898 κ.εκ. παρόλη όμως την μείωση της χωρητικότητας του σε σχέση με τον κινητήρα που αντικαθιστά, η απόδοση της ισχύος του παραμένει υψηλή.
Συγκεκριμένα, αποδίδει ισχύ 164 ίππων ενώ η μέγιστη ροπή του ορίζεται στα 360 Nm και διατηρείται σταθερή στο φάσμα μεταξύ των 2.000 – 2.500 σ.α.λ.
Ο νέος πετρελαιοκινητήρας «RZ4E-TC Hi-Power» έχει να επιδείξει νέο σύστημα turbo με μεταβλητή γεωμετρία «VGS» ενώ πολλαπλές είναι οι επεμβάσεις που έχει δεχθεί σε όλους τους τομείς, όπως π.χ. το σύστημα τροφοδοσίας Common-Rail.
Χωρίς να θέλουμε να επεκταθούμε σε πολλές, τεχνικής φύσεως, λεπτομέρειες, αξίζει να αναφέρουμε πως για τη νέα «καρδιά» του D-Max έχουν χρησιμοποιηθεί νέα κράματα μετάλλων ενώ, οι αλλαγές σε διάφορα επιμέρους τμήματα του όπως οι βαλβίδες, ο εκκεντροφόρος, το μπλοκ, οι ιμάντες κ.ο.κ., έχουν επιφέρει όχι μόνο τη σαφή μείωση του βάρους του, αλλά και την βελτίωση της απόδοσης του σε συνδυασμό με την χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμου.
Εν μέρει, αυτό οφείλεται και στις επιλογές εντελών νέων κιβωτίων ταχυτήτων (χειροκίνητο ή αυτόματο με σειριακή λειτουργία) των έξι σχέσεων.
Παράλληλα, αξίζει να αναφέρουμε πως τεχνογνωσία της Isuzu σε ότι αφορά στην κατασκευή κινητήρων, διασφαλίζει μεταξύ άλλων την δυνατότητα κάλυψης των προδιαγραφών του πρωτοκόλλου «Euro6b» χωρίς την ανάγκη χρήσης διαλύματος AdBlue κατά την επεξεργασία των καυσαερίων (σε αντίθεση με τους εκπροσώπους  του ανταγωνισμού), ενώ και το φίλτρο μικροσωματιδίων είναι αυτοκαθαριζόμενο («αυτόματη  αναγέννηση»).
Στην πράξη, όλα τα παραπάνω μεταφράζονται σε σαφέστατα πιο πολιτισμένη λειτουργία του κινητήρα με σημαντικά μειωμένα επίπεδα θορύβου ακόμη  και στις υψηλές στροφές ενώ την ίδια στιγμή η μέση κατανάλωση έχει μειωθεί αισθητά και περιορίζεται -σύμφωνα με τον κατασκευαστή- έως και στα 6,2λτ./100 χλμ.
Παράλληλα, οι εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα περιορίζονται έως και στα 163 g/km.

 

 

PICK-UP - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Isuzu - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ