Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

Η Toyota αναμένεται να λανσάρει λεωφορεία με σύστημα κυψελών υδρογόνου (Fuel Cells) στην αγορά της Ιαπωνίας από τις αρχές του 2017.

Τα εν λόγω λεωφορεία έχουν μήκος 10,5μ. και είναι σε θέση να μεταφέρουν 77 επιβάτες με 26 θέσεις για καθήμενους.

Νέα λεωφορεία από την Toyota

5.249 Επισκέψεις στο άρθρο (25/10/2016)

Η Toyota Motor Corporation αναμένεται να λανσάρει λεωφορεία με Fuel Cells (FC Buses) με το λογότυπο της στην αγορά της Ιαπωνίας από τις αρχές του 2017.

Έχοντας ήδη διεξάγει μια εκτεταμένη περίοδο δοκιμών, η Toyota Motor Corporation αναμένεται να λανσάρει στην Ιαπωνία τα πρώτα λεωφορεία της με την ονομασία «FC Buses» και το λογότυπο της, λίγο πριν τους Ολυμπιακούς Αγώνες του 2020 που θα διεξαχθούν στην πόλη του Τόκυο.
Πιο συγκεκριμένα, η Toyota θα λανσάρει 100 περίπου λεωφορεία στην ιαπωνική πρωτεύουσα ενώ το στοιχείο που αξίζει να σημειώσουμε είναι πως, για την κίνηση τους τα εν λόγω οχήματα εφοδιάζονται με κινητήρες κυψελών υδρογόνου, δηλαδή τα λεγόμενα «Fuel Cells», από όπου και δανείζονται το όνομα τους (FC).
Όπως καθίσταται σαφές, η Toyota επιθυμεί να συνεισφέρει στην προσπάθεια για μείωση της ατμοσφαιρικής ρύπανσης στην ιαπωνική μεγαλούπολη δεδομένου ότι, τα οχήματα Fuel Cells, ουσιαστικά εκλύουν μηδενικούς ρύπους κατά την κίνηση τους ενώ, για την εξέλιξη και κατασκευή των εν λόγω βαρέων επαγγελματικών οχημάτων, η Toyota συνεργάζεται με την εταιρεία Hino Motors Ltd.
Αντίστοιχα συστήματα «κυψελών υδρογόνου», η ιαπωνική εταιρεία έχει ήδη παρουσιάσει με το μοντέλο «Mirai» ενώ τα εν λόγω λεωφορεία θα έχουν μήκος 10.525 χλστ. και θα είναι σε θέση να μεταφέρουν συνολικά 77 επιβάτες εκ των οποίων οι 26 είναι καθήμενοι).
Για την ιστορία, αξίζει να αναφέρουμε πως τα εν λόγω λεωφορεία θα εφοδιάζονται με δύο ηλεκτροκινητήρες απόδοσης 154 ίππων έκαστος με αντίστοιχη ροπή 335 Nm (x 2) ενώ, οι δέκα συνολικά δεξαμενές υδρογόνου με τις οποίες εφοδιάζονται, έχουν συνολική χωρητικότητα 600 λτ.