Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

Ακόμη και με πλήρες φορτίο, οι κλίσεις του αμαξώματος στις στροφές δεν είναι έντονες.

Ο OM 622 των 1,6λτ. αποδίδει στην έκδοση «111 CDI» ισχύ 114 ίππων και ροπή 270 Nm.

Στην πόρτα του οδηγού εδράζονται στα στόμια πλήρωσης τόσο για το πετρέλαιο κίνηση όσο και το AdBlue.

Σαφές σε αίσθηση και με καλή κλιμάκωση σχέσεων το χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων του γερμανικού μοντέλου.

Οι εκδόσεις 111 CDI φέρουν σύστημα μετάδοσης της κίνησης στους εμπρός τροχούς, στοιχείο που μεταξύ άλλων ευνοεί τη διασφάλιση αυξημένου ωφέλιμου φορτίου.

Με ισχύ 114 ίππων και κατανάλωση από 6,2λτ./100χλμ.

Στην έκδοση «111 CDI», το Mercedes-Benz Vito Van εφοδιάζεται με έναν πετρελαιοκινητήρα 1,6λτ. που αποδίδει ισχύ 114 ίππων και μέγιστη ροπή 270 Νm που διατηρείται σταθερή από τις 1.500 – 2.500 σ.α.λ.
Συνδυαζόμενος με ένα εξαιρετικό χειροκίνητο κιβώτιο (Eco Gear) με 6 + 1 σχέσεις, το εν λόγω μηχανικό σύνολο στην πράξη αποδεικνύεται εξαιρετικά ελαστικό από τις χαμηλές στροφές λειτουργίας του, καθώς και αθόρυβο ακόμη και σε υψηλές ταχύτητες.
Οι επιταχύνσεις τόσο από στάση όσο και εν κινήσει, έρχονται γρήγορα (ακόμη και με πλήρες φορτίο) ενώ, η μέγιστη αυτονομία του με βάση τα δεδομένα που ανακοινώνει ο κατασκευαστής (6,2λτ./100χλμ.) μπορεί να ανέλθει ακόμη και πάνω από τα 1.100 χλμ. (με την προαιρετική δεξαμενή καυσίμου των 70 λτ.).
Τέλος, ιδιαίτερα χαμηλές είναι και οι εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα (από 162 g/km για μεικτό κύκλο κίνησης).
Τέλος, η αύξηση των διαστημάτων μεταξύ των προγραμματισμένων εργασιών συντήρησης του εν λόγω κινητήρα στα 40.000 χλμ., μειώνει σημαντικά το κόστος συντήρησης της νέας γενιάς του γερμανικού μοντέλου.

 

 

VAN - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Mercedes-Benz - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ