Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

Η Isuzu παρουσίασε στις αρχές Νοεμβρίου μια ανανεωμένη έκδοση του D-Max στην αγορά της Ταϊλάνδης όπου και παράγεται το δυναμικό Pick-Up.

Σε σχέση με την υπάρχουσα γενιά του, το ανανεωμένο D-Max φέρει αρκετές τροποποιήσεις στη μάσκα και τα εμπρός φωτιστικά σώματα.

Ωστόσο, η σημαντικότερη διαφορά του εστιάζεται στην ύπαρξη ενός νέου πετρελαιοκινητήρα 1,9 λτ. με ισχύ 150 ίππων και ροπή 350 Nm.

Παράλληλα, δεν υπάρχουν προς το παρόν πληροφορίες για την γκάμα των εκδόσεων του ωστόσο λογικά θα διατηρηθούν οι τρεις εκδόσεις καμπίνας.

Ανανεωμένο Isuzu D-Max με νέο κινητήρα

3.852 Επισκέψεις στο άρθρο (26/11/2015)

Η Isuzu παρουσίασε μια ανανεωμένη έκδοση του δυναμικού D-Max στην αγορά της Ταϊλάνδης με αρκετές σχεδιαστικές αλλαγές αλλά και ένα νέο πετρελαιοκινητήρα 1,9λτ.

Το Isuzu D-Max αποτελεί μια από τις πιο πλήρεις επιλογές στην κατηγορία των Pick-Up και στην ελληνική αγορά ωστόσο, η σημαντική ανανέωση του έντονου ανταγωνισμού που περιλαμβάνει τις νέες γενιές των Nissan Navara, Ford Ranger, Mitsubishi L200 και Toyota Hilux, δεν επιτρέπει την ιαπωνική εταιρεία να… επαναπαυθεί στις δάφνες της.

Για τον λόγο αυτό, μια –έστω μερική- ανανέωση του D-Max θεωρείται επιβεβλημένη και αυτός ακριβώς είναι ο στόχος της Isuzu με την πρόσφατη επίσημη παρουσίαση ενός περιορισμένου facelift του μοντέλου, για την αγορά της Ταϊλάνδης, όπου και παράγεται εξάλλου.

Οι κυριότερες τροποποιήσεις στην εξωτερική σχεδίαση του D-Max M.Y. 2016 εστιάζονται στα νέα φωτιστικά σώματα και την επανασχεδιασμένη μάσκα ενώ, αλλαγές υπάρχουν στην αισθητική των πίσω φωτιστικών σωμάτων και της πόρτας του χώρου φόρτωσης.

Νέος πετρελαιοκινητήρας 1,9λτ.!

Ωστόσο, τα σημαντικά νέα για το Isuzu D-Max του 2016 εστιάζονται κυρίως στις επιλογές κινητήρων με τους οποίους θα προσφέρεται.

Συγκεκριμένα, η Isuzu παρουσίασε το D-Max facelift με ένα εντελώς νέο -4κύλινδρο- πετρελαιοκινητήρα 1,9λτ. με την ονομασία «1,9 Ddi Blue Power».

Η κωδική ονομασία του συγκεκριμένου μηχανικού συνόλου είναι η «RZ4E-TC» και αποδίδει μέγιστη ισχύ 150 ίππων στις 3.600 σ.α.λ. και ροπή 350 Nm από τις 1.800 – 2.600 σ.α.λ.

Σε σχέση με τον 2,5λιτρο κινητήρα, με κωδική ονομασία «4JK1-TCX», ο νέος πετρελαιοκινητήρας των 1,9λτ., αν και μικρότερος σε χωρητικότητα, σύμφωνα με τον κατασκευαστή είναι κατά 10% ισχυρότερος, με 9% περισσότερη ροπή ενώ και το βάρος του είναι μειωμένο κατά 20%.

Παράλληλα, αν και δεν έχουν ανακοινωθεί ακόμη συγκεκριμένα στοιχεία, η Isuzu αναφέρει πως και η απόδοση του σε σχέση με την κατανάλωση καυσίμου έχει βελτιωθεί κατά 19% ενώ, φήμες στο διαδίκτυο αναφέρουν πως οι εκπομπές ρύπων του θα είναι περιορισμένες έως και στα 161 g/km.

Σε κάθε περίπτωση, το σίγουρο είναι πως, η εν λόγω ανανεωμένη έκδοση του Isuzu D-Max δεν πρόκειται να λανσαριστεί στις διάφορες αγορές της ΕΕ πριν το τέλος του 2016 ενώ, ο νέος πετρελαιοκινητήρας των 1,9λτ., θα συμπεριληφθεί στη γκάμα του μοντέλου όταν θα καλύπτει τις προδιαγραφές της Euro6.

 Αν αναμονή λοιπόν και όσοι ενδιαφέρονται μπορούν να παρακολουθήσουν και την επίσημη παρουσίαση του μοντέλου που πραγματοποιήθηκε στις αρχές Νοεμβρίου στην Ταϊλάνδη, στο βίντεο που παρουσιάζουμε.