Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

Μέσα στον Σεπτέμβριο ξεκινά και σε διάφορες αγορές της ΕΕ η εμπορική πορεία του Alaskan, του νέου Pick-Up της Renault.

Ευάερος και… ευήλιος (χάρη στην ύπαρξη ακόμη και ηλιοροφής, είναι ο εσωτερικός διάκοσμος της ευρύχωρης διπλής καμπίνας του μοντέλου.

Αντίστοιχα με το Nissan Navara, το Renault Alaskan θα προσφέρει εξαιρετικές μεταφορικές δυνατότητες στον ιδιοκτήτη του ενώ…

… πολύ καλές αναμένεται να είναι και οι εκτός δρόμου ικανότητες του, χωρίς να παραβλέπουμε την απουσία σουστών από την ανάρτηση του πίσω άξονα.

Αυλαία για το Renault Alaskan!

5.770 Επισκέψεις στο άρθρο (1/9/2017)

Το ντεμπούτο του έγινε το 2016 στην Κολομβία για την αγορά της Ν. Αμερικής ωστόσο, το πλήρωμα του χρόνου έφτασε και πλέον, το Alaskan, το νέο Pick-Up της Renault ξεκινά την εμπορική του πορεία και στην ΕΕ.

Με δυναμική σχεδίαση αμαξώματος, πολυτελές και πλήρως εξοπλισμένο εσωτερικό, αναμφισβήτητες ικανότητες εντός και εκτός δρόμου καθώς με μεγάλες μεταφορικές δυνατότητες, το νέο Alaskan, ο εκπρόσωπος της Renault στην κατηγορία των Pick-Up, ξεκινά την εμπορική του πορεία και στην ευρωπαϊκή αγορά.
Μάλιστα, το εν λόγω μοντέλο αναμένεται να έχει σημαντική επίδραση της συνολικές πωλήσεις ελαφρών επαγγελματικών της γαλλικής αυτοκινητοβιομηχανίας καθώς, θα της επιτρέψει να αποσπάσει μερίδιο από την αγορά των Pick-Up ενός τόνου, μια κατηγορία που στο σύνολο των χωρών – μελών της ΕΕ, εμφάνισε αύξηση πωλήσεων κατά 25% μέσα στο 2016 και κατά 19% κατά τη διάρκεια του 1ου 6μήνου του 2017.
 
Δυναμική σχεδίαση και εξαιρετική οδική συμπεριφορά
Με στοιχεία όπως η μεγάλη χρωμιωμένη μάσκα ή τα φωτιστικά σώματα με εκτεταμένη χρήση λυχνιών LED (Pure Vision σε συγκεκριμένες εκδόσεις), το νέο Alaskan υιοθετεί μια άκρως επιβλητική και δυναμική σχεδίαση αμαξώματος ενώ την ίδια στιγμή οι διπλοκάμπινες εκδόσεις (μοναδική επιλογή στη γκάμα), θα εφοδιάζονται με ζάντες 16 ή 18 ιντσών.
Αντίστοιχα, η ύπαρξη πέντε συνδέσμων στην πίσω ανάρτηση, αντί για σούστες, διασφαλίζει υψηλά επίπεδα άνεσης για τους επιβάτες χωρίς ωστόσο να επιφέρει περιορισμούς αναφορικά με τις εκτός δρόμου ικανότητες ή το ωφέλιμο φορτίο που μπορεί να υποστηρίξει. Παράλληλα, το στιβαρό πλαίσιο συμβάλλει μεταξύ άλλων και στην μείωση των κραδασμών.
 
Πολύ καλές μεταφορικές δυνατότητες
Το συνολικό εμβαδό του χώρου φόρτωσης στο νέο Renault Alaskan ανέρχεται στα 2,45τ.μ. ενώ αξίζει να αναφέρουμε πως σε οριζόντια θέση, η πόρτα της καρότσας μπορεί να υποστηρίξει φορτία βάρους έως και 500 κιλών, αυξάνοντας το ωφέλιμο μήκος που έχει στη διάθεση του ο ιδιοκτήτης του. Παράλληλα, όπως και στην περίπτωση του Nissan Navara, με το οποίο έχει «αδελφική» σχέση το Alaskan, έχει προβλεφθεί ένα ειδικό σύστημα με μετακινούμενα σε ράγες, σημεία στερέωσης του φορτίου εντός της καρότσας. Τέλος, η απόσταση του δαπέδου του χώρου φόρτωσης από το έδαφος (κατώφλι φόρτωσης), ορίζεται στα 81 εκ., μια πολύ καλή επίδοση για τα δεδομένα της κατηγορίας.
 
Φιλόξενο και πλήρως εξοπλισμένο εσωτερικό
Κομψός σχεδιαστικά και με καλή ποιότητα υλικών, ο εσωτερικός διάκοσμος του Alaskan έχει να επιδείξει έναν πληρέστατο εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας καθώς και ιδιαίτερα αναπαυτικά καθίσματα. Παράλληλα, ο χώρος για τα γόνατα των πίσω επιβατών ανέρχεται στα 679 χλστ., και υποδηλώνει με έμφαση την ευρυχωρία της πενταθέσιας καμπίνας του γαλλικού Pick-Up.
 
Μέση κατανάλωση από 6,3λτ./100χλμ.
Κάτω από το κάλυμμα του κινητήρα του Renault Alaskan εδράζεται ένας πετρελαιοκινητήρας dCi 2,3λτ. που διακρίνεται για την αποδοτικότητα και την οικονομία του.
Χαρακτηριστικά, για μεικτό κύκλο κίνησης, η μέση κατανάλωση καυσίμου του ορίζεται στα 6,3λτ./100χλμ. σύμφωνα με τον κατασκευαστή και οι εκπομπές ρύπων στα 167 g/km αντίστοιχα. Η μέγιστη απόδοση του ορίζεται στους 160 ή στους 190 ίππους αναλόγως της έκδοσης με διπλό turbo που εγγυάται την άμεση απόκριση του σε όλο το φάσμα των στροφών λειτουργίας του.
Οι επιλογές σχετικά με τα κιβώτια ταχυτήτων περιλαμβάνουν ένα χειροκίνητο έξι σχέσεων και ένα αυτόματο με επτά σχέσεις ενώ η μετάδοση της κίνησης σε όλους τους τροχούς γίνεται μέσω ενός υπερσύγχρονου –ηλεκτρονικά ελεγχόμενου- συστήματος που φέρει και κοντές σχέσεις.
 
Προηγμένες τεχνολογίες άνεσης και ασφάλειας
Το Renault Alaskan δεν θα μπορούσε παρά να εφοδιάζεται με έναν πληρέστατο κατάλογο τεχνολογικών καινοτομιών μεταξύ των οποίων αξίζει να αναφέρουμε το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο πίσω διαφορικό (eLSD), το σύστημα Hill Start Assist καθώς και επιπλέον στοιχεία στον τομέα της ενεργητικής ασφάλειας όπως τα ABS, ESP, EBD, EBA (Emergency Brake Assist, TCS (Traction Control System) ενώ σύντομα θα προσφέρεται και το «AEB» (Active Emergency Braking).
Τέλος, η ύπαρξη έως και επτά αερόσακων στο εσωτερικό της καμπίνας, αναβαθμίζει σημαντικά την παθητική ασφάλεια των επιβατών κάτω από όλες τις συνθήκες.
 
Περισσότερες πληροφορίες αναφορικά με το νέο Pick-Up της Renault θα σας προσφέρουμε σύντομα, όταν και θα έχουμε την ευκαιρία να το οδηγήσουμε, στην πρώτη πανευρωπαϊκή παρουσίαση του στους εκπροσώπους του διεθνούς Τύπου ωστόσο, μέχρι τότε μπορείτε να δείτε το σχετικό βίντεο που σας παρουσιάζουμε…