Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

Το νέο ηλεκτροκίνητο «eActros» αναμένεται να ξεκινήσει σύντομα τις -2ετούς διάρκειας- πιλοτικές δοκιμές χρήσης του σε πραγματικές συνθήκες.

Το Mercedes-Benz eActros θα δοκιμαστεί σε εκδόσεις μεικτού βάρους 18t. ή 25t. με πολλαπλούς τύπους αμαξώματος και μέγιστη αυτονομία 200 χλμ.

Νέο ηλεκτρικό Actros!

6.973 Επισκέψεις στο άρθρο (22/2/2018)

Η Mercedes-Benz παρουσίασε τη νέα –ηλεκτρική- έκδοση του Actros με την ονομασία «eActros», η οποία ξεκινά άμεσα πιλοτικές δοκιμές σε πραγματικές συνθήκες χρήσης ενώ, η παραγωγή της αναμένεται από το 2021.

Κατά τη διάρκεια της 66ης Διεθνούς Εκθέσεως Επαγγελματικών Οχημάτων του Ανοβέρου (ΙΑΑ 2016), η Mercedes-Benz είχε παρουσιάσει το πρώτο –αμιγώς ηλεκτροκίνητο- πρωτότυπο φορτηγό της με την ονομασία «Urban eTruck». Πλέον, το πλήρωμα του χρόνου έφτασε και είναι η σειρά του κορυφαίου εκπρόσωπου της εταιρείας στα βαρέα φορτηγά, του Actros, να παρουσιαστεί σε ηλεκτρική έκδοση.
Ο λόγος φυσικά για το νέο «eActros», που παρουσιάστηκε σε εκδόσεις με μεικτό βάρος 18 ή 25 τόνων.
Συνολικά δέκα οχήματα του ηλεκτροκίνητου αυτού φορτηγού αναμένεται να παραδοθούν μέσα στις επόμενες εβδομάδες επιλεγμένους πελάτες της Mercedes-Benz προκειμένου να δρομολογηθούν οι πιλοτικές δοκιμές χρήσης τους σε πραγματικές συνθήκες.
Σύμφωνα με την επίσημη ανακοίνωση της εταιρείας, το eActros θα ενταχθεί στους στόλους οχημάτων των πελατών της Mercedes-Benz για ένα διάστημα 12 μηνών ενώ μετέπειτα, θα ακολουθήσει νέος γύρος δοκιμών σε διαφορετικούς πελάτες, διάρκειας επίσης 12 μηνών.
Σύμφωνα με τον επικεφαλής της Mercedes-Benz Trucks, κ. Stefan Buchner: «… Στόχος μας είναι να εξελίξουμε με τέτοιο ρυθμό το eActros προκειμένου να είμαστε σε θέση να προσφέρουμε ηλεκτροκίνητα φορτηγά μαζικής παραγωγής στους πελάτες μας από το 2021».
 
Τα βασικά χαρακτηριστικά του νέου Mercedes-Benz eActros
Ως… βάση για το eActros έχει χρησιμοποιηθεί φυσικά το πλαίσιο του κορυφαίου εκπροσώπου της εταιρείας στην κατηγορία των βαρέων επαγγελματικών οχημάτων ωστόσο, από εκεί και περά το επιμέρους στοιχεία του οχήματος έχουν τροποποιηθεί σημαντικά.
Χαρακτηριστικά αξίζει να αναφέρουμε πως ο κινητήριος άξονας είναι ο ZF AVE 130 που έχει αποδείξει την αποδοτικότητα του στα αστικά λεωφορεία με χαμηλό δάπεδο (με σύστημα fuel-cell ή υβριδικά) της Mercedes-Benz, ωστόσο και αυτός έχει δεχθεί αρκετές μετατροπές προκειμένου να χρησιμοποιηθεί στο eActros.
Μεταξύ άλλων, έχει μεταβληθεί στο σχήμα του ενώ τοποθετείται και αρκετά πιο ψηλά, με αποτέλεσμα να έχει βελτιωθεί σημαντικά η ελάχιστη απόσταση του οχήματος από το έδαφος (πλέον άνω των 200 χλστ.).
Το σύστημα μετάδοσης της κίνησης αποτελείται από δύο ηλεκτροκινητήρες που εδράζονται πολύ κοντά στις πλήμνες των τροχών του οπίσθιου άξονα. Οι εν λόγω ηλεκτροκινητήρες είναι υγρόψυκτοι και αποδίδουν 125 kW έκαστος (170 ίπποι) με μέγιστη ροπή 485 Nm αντίστοιχα για τον καθένα τους. Μέσω του κιβωτίου ταχυτήτων, η εν λόγω ροπή μετατρέπεται σε 11.000 Nm για τον κάθε κινητήρα, γεγονός που προσφέρει στο eActros απόδοση αντίστοιχη με αυτήν αντίστοιχων πετρελαιοκίνητων εκδόσεων του Actros.
Το μέγιστο βάρος φόρτισης για κάθε άξονα ανέρχεται στους 11,5t. ενώ, η μέγιστη αυτονομία του οχήματος ανέρχεται έως και στα 200 χλμ. Για την παροχή της απαιτούμενης ενέργειας επιστρατεύονται δύο μπαταρίες ιόντων λιθίου με χωρητικότητα 240 kWh.
Οι εν λόγω μπαταρίες έχουν επίσης αποδείξει την… αξία τους στον κλάδο των λεωφορείων της EvoBus GmbH ενώ διαιρούνται σε συνολικά 11 συστοιχίες εκ των οποίων, οι τρεις εδράζονται εντός του πλαισίου και οι υπόλοιπες οκτώ κάτω από αυτό. Για λόγους ασφαλείας, φέρουν ειδικές επενδύσεις από χάλυβα που ακόμη και σε σφοδρές περιπτώσεις σύγκρουσης, παραμορφώνονται με τέτοιο τρόπο που δεν επιτρέπει την οποιαδήποτε ζημιά στις μπαταρίες.