Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

Με τις μεγαλύτερες μπαταρίες των 420 kWh, το eActros προσφέρει μέγιστη αυτονομία 400 χιλιομέτρων.

Μέγιστο μεικτό βάρος 40 τόνων για το τριαξονικό Mercedes-Benz eActros.

Όταν συνδέεται σε έναν σταθμό φόρτισης 400A DC, οι τρεις συστοιχίες μπαταριών χρειάζονται λίγο περισσότερο από μία ώρα για να φορτιστούν από το 20 έως το 80%.

Στη λειτουργία πλήρους φορτίου, ο θόρυβος για τους οδηγούς μέσα στην καμπίνα είναι μειωμένος κατά 10 dB.

Εντυπωσιάζει το ηλεκτρικό Mercedes eActros

23.997 Επισκέψεις στο άρθρο (21/7/2021)

Την παγκόσμια πρεμιέρα του eActros πραγματοποίησε η Mercedes-Benz Trucks, του πρώτου ηλεκτρικού φορτηγού παραγωγής που φέρει το τριάκτινο αστέρι, το οποίο προορίζεται για βαριές διανομές μικρών αποστάσεων. Το βασικό μοντέλο του eActros προβλέπεται να βγει από τη γραμμή παραγωγής του Wοrth am Rhein (Γερμανία) το προσεχές φθινόπωρο, ύστερα από δοκιμές του λεγόμενου «στόλου καινοτομίας eActros», που ξεκίνησαν το 2018.


Μέγιστο μεικτό βάρος 40 τόνων για το τριαξονικό Mercedes-Benz eActros.

Μέγιστο μεικτό βάρος 40 τόνων για το τριαξονικό Mercedes-Benz eActros.

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το στο facebook »

 Προεξάρχον χαρακτηριστικό του eActros είναι η μεγάλη αυτονομία που προσφέρει στους υποψήφιους ιδιοκτήτες του, με την μπαταρία του να αποτελείται από τριπλή ή τετραπλή συστοιχία μπαταριών με ενεργειακή χωρητικότητα περίπου 105 kWh η καθεμία. Με αυτόν τον τρόπο, η μέγιστης χωρητικότητας μπαταρία των 420 kWh, υπόσχεται αυτονομία έως και 400 χιλιόμετρα.

Όταν συνδέεται σε έναν σταθμό φόρτισης 400A DC, οι τρεις συστοιχίες μπαταριών χρειάζονται λίγο περισσότερο από μία ώρα για να φορτιστούν από το 20 έως το 80%.

Όταν συνδέεται σε έναν σταθμό φόρτισης 400A DC, οι τρεις συστοιχίες μπαταριών χρειάζονται λίγο περισσότερο από μία ώρα για να φορτιστούν από το 20 έως το 80%.

 
«Πρέπει να παραδεχτούμε πως, σε ό,τι αφορά την κλιματική αλλαγή, οι μεταφορές αποτελούν μέρος του προβλήματος. Ταυτόχρονα, όμως, μπορούμε και θα γίνουμε μέρος της λύσης. Κάνουμε την αρχή με το eActros μας. Σχεδιάσαμε και δοκιμάσαμε αυτό το φορτηγό μαζί με τους πελάτες μας, διανύοντας συνολικά πάνω από μισό εκατομμύριο χιλιόμετρα στο δημόσιο οδικό δίκτυο. Το eActros και οι ειδικές υπηρεσίες του αποτελούν ένα μεγάλο βήμα για τη Mercedes-Benz Trucks και τους πελάτες μας προς τις μεταφορές με ουδέτερο ισοζύγιο άνθρακα», δήλωσε η Karin Radstrom, Μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της Daimler Truck AG και υπεύθυνη για τη Mercedes-Benz Trucks.

Στη λειτουργία πλήρους φορτίου, ο θόρυβος για τους οδηγούς μέσα στην καμπίνα είναι μειωμένος κατά 10 dB.

Στη λειτουργία πλήρους φορτίου, ο θόρυβος για τους οδηγούς μέσα στην καμπίνα είναι μειωμένος κατά 10 dB.

 
«Με αυτονομία έως 400 χιλιόμετρα, επιτρεπόμενο μικτό βάρος με ρυμουλκούμενο έως 40 τόνους και δύο πανίσχυρους ηλεκτροκινητήρες με μέγιστη ισχύ 400 kW, το eActros είναι τέλεια εξοπλισμένο για τη διεκπεραίωση των καθημερινών εργασιών των πελατών μας. Παράλληλα με το φορτηγό, οι ψηφιακές υπηρεσίες μας και οι νέες ομάδες eConsulting βοηθούν τους πελάτες μας να μεταβούν στην ηλεκτρική κινητικότητα όσο το δυνατόν πιο εύκολα και ομαλά – για παράδειγμα, δίνοντας απαντήσεις σε ερωτήσεις σχετικά με την υποδομή φόρτισης, την ενσωμάτωση στόλου ή τον προγραμματισμό διαδρομής», τόνισε ο Andreas von Wallfeld, Επικεφαλής Πωλήσεων & Μάρκετινγκ της Mercedes-Benz Trucks.
 

Η ηλεκτρική γραμμή κίνησης

Στην καρδιά της τεχνολογίας του ηλεκτρικού φορτηγού βρίσκεται η μονάδα μετάδοσης κίνησης, ένας άκαμπτος ηλεκτρικός άξονας με δύο ενσωματωμένους ηλεκτροκινητήρες και ένα κιβώτιο δύο σχέσεων. Και οι δύο υγρόψυκτοι κινητήρες παρέχουν συνεχώς 330 kW (442 hp) ισχύος και κορυφαία απόδοση 400 kW (536 hp). Επιπλέον, εάν το όχημα οδηγείται ιδιαιτέρως προνοητικά, μπορεί να ανακτά ηλεκτρική ενέργεια. Η ενέργεια που ανακτάται κατά την πέδηση επανατροφοδοτεί τις μπαταρίες του eActros και είναι ξανά διαθέσιμη προς χρήση από το σύστημα μετάδοσης κίνησης.
 
Οι δύο ενσωματωμένοι ηλεκτροκινητήρες προσφέρουν υψηλή αποδοτικότητα και συνεχή απόδοση ισχύος με υψηλή ροπή εκκίνησης. Η άμεσα διαθέσιμη ροπή στρέψης από τους ηλεκτροκινητήρες, οι οποίοι συνδυάζονται με ένα κιβώτιο δύο σχέσεων, διασφαλίζει -σύμφωνα με την εταιρεία- γρήγορη επιτάχυνση, οδηγική άνεση και δυναμική οδήγηση, προσφέροντας περισσότερη ξεκούραση και άνεση από ένα συμβατικό πετρελαιοκίνητο φορτηγό. Επιπλέον, το χαμηλό κέντρο βάρους αποτελεί σημαντικό πλεονέκτημα κατά την αλλαγή κατεύθυνσης.
 
Σημειώνεται, πως στη λειτουργία πλήρους φορτίου, ο θόρυβος για τους οδηγούς μέσα στην καμπίνα είναι μειωμένος κατά 10 dB, φτάνοντας έτσι σχεδόν στο ήμισυ της αντιληπτής έντασης θορύβου. Χάρη στη χαμηλή στάθμη θορύβου, είναι εφικτές και οι νυχτερινές παραδόσεις. Επίσης, σε αντίθεση με ένα πετρελαιοκίνητο φορτηγό, οι κραδασμοί είναι αισθητά λιγότεροι. Το eActros φορτίζεται με έως 160 kW: Όταν συνδέεται σε έναν κανονικό σταθμό φόρτισης 400A DC, οι τρεις συστοιχίες μπαταριών χρειάζονται λίγο περισσότερο από μία ώρα για να φορτιστούν από το 20 έως το 80%.
 

Υψηλό επίπεδο ασφάλειας

Τα πολλαπλά στοιχεία εξοπλισμού και συστήματα του eActros προσφέρουν υψηλό επίπεδο οδικής ασφάλειας για όλους. Για παράδειγμα, ειδικά στοιχεία απορρόφησης σύγκρουσης με προφίλ αλουμινίου προφυλάσσουν τις μπαταρίες σε περίπτωση πλευρικής σύγκρουσης, ενώ οι ενσωματωμένοι αισθητήρες μπορούν να ανιχνεύουν τον κίνδυνο σύγκρουσης. Σε τέτοια περίπτωση, η μπαταρία υψηλής τάσης απομονώνεται αυτόματα από το υπόλοιπο όχημα. Επιπλέον, ο οδηγός έχει τη δυνατότητα να ενεργοποιήσει τη διακοπή υψηλής τάσης ανά πάσα στιγμή μέσα στην καμπίνα.
 
Στο μεταξύ, για να διασφαλιστεί ότι οι άλλοι χρήστες του δρόμου, όπως πεζοί και ποδηλάτες, μπορούν να αντιληφθούν ευκολότερα το όχημα, το eActros παραδίδεται με εργοστασιακό σύστημα ηχητικής προειδοποίησης οχήματος (AVAS). Επιπλέον, το Sideguard Assist, που περιλαμβάνεται στον βασικό εξοπλισμό του eActros, φροντίζει για επιπλέον ασφάλεια όταν το όχημα αλλάζει κατεύθυνση. Αλλο ένα σύστημα υποβοήθησης του βασικού εξοπλισμού είναι το σύστημα πέδησης έκτακτης ανάγκης Active Brake Assist πέμπτης γενιάς (ΑΒΑ 5) με αναγνώριση πεζών. Έχει τη δυνατότητα να συμβάλλει στη μείωση του κινδύνου σύγκρουσης τόσο μέσα στην πόλη όσο και σε επαρχιακούς δρόμους ή αυτοκινητόδρομους.
 
Παράλληλα, δοκιμασμένα χαρακτηριστικά όπως το MirrorCam και το Multimedia Cockpit Interactive, συμπεριλήφθηκαν στον βασικό εξοπλισμό, καθιστώντας τη ζωή του επαγγελματία οδηγού σημαντικά ευκολότερη και ποιοτικότερη.
 

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το στο facebook »