Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

Το ηλεκτρικό δίδυμο της Scania!

Σχεδόν 100 λεπτά φόρτισης σε έναν σταθμό των 130 kW απαιτούν οι μεγάλες μπαταρίες των 300 kWh, για να προσδώσουν στο ηλεκτρικό Scania μέγιστη αυτονομία 250 χλμ.

Ηλεκτρικό και Υβριδικό Scania

24.029 Επισκέψεις στο άρθρο (21/7/2021)

Ντεμπούτο στα ηλεκτροκίνητα φορτηγά έκανε πριν από λίγο καιρό η Scania, λανσάροντας το πλήρως ηλεκτρικό μοντέλο της, το οποίο προσφέρεται στις εκδόσεις καμπίνας «L» και «P». Διαθέτει έναν ηλεκτρικό κινητήρα ισχύος 230 kW (310 hp) και ροπής 2.200 Nm. Στη βασική του έκδοση, το ηλεκτρικό φορτηγό διατίθεται με πέντε μπαταρίες λιθίου χωρητικότητας 165 kWh, που του χαρίζουν αυτονομία έως και 130 χλμ. Οι υποψήφιοι αγοραστές που θα επιλέξουν τις εννέα συστοιχίες μπαταριών των 300 kWh, θα έχουν μέγιστη αυτονομία 250 χλμ.


Σχεδόν 100 λεπτά φόρτισης σε έναν σταθμό των 130 kW απαιτούν οι μεγάλες μπαταρίες των 300 kWh, για να προσδώσουν στο ηλεκτρικό Scania μέγιστη αυτονομία 250 χλμ.

Σχεδόν 100 λεπτά φόρτισης σε έναν σταθμό των 130 kW απαιτούν οι μεγάλες μπαταρίες των 300 kWh, για να προσδώσουν στο ηλεκτρικό Scania μέγιστη αυτονομία 250 χλμ.

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το στο facebook »

 Λιγότερο από 55 λεπτά διαρκεί η πλήρωση των μικρών μπαταριών -μέσω βύσματος CCS-σε έναν σταθμό ταχείας φόρτισης των 130 kW, ενώ για τις μεγάλες μπαταρίες απαιτούνται σχεδόν 100 λεπτά. Σημειώνεται, πως σε συμφωνία με τον γαλλικό όμιλο ενέργειας, ENGIE, η Scania προσφέρει σε 13 ευρωπαϊκές χώρες ολοκληρωμένες λύσεις φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων, της εταιρείας EVBox.
 
Όσον αφορά στο υβριδικό φορτηγό της Scania που φορτίζει τις μπαταρίες του στην πρίζα, αυτό λανσάρεται επίσης στις εκδόσεις καμπίνας «L» και «P». Ο 9λιτρος κινητήρας πετρελαίου απόδοσης 280-360 ίππων, πλαισιώνεται από έναν ηλεκτροκινητήρα ισχύος 115 kW (155 hp), με το υβριδικό σύστημα να περιλαμβάνει ακόμα και τρεις συστοιχίες μπαταριών συνολικής χωρητικότητας 90 kWh. Η φόρτιση στο 80% μέσω καλωδίου CCS σε έναν φορτιστή συνεχούς ρεύματος των 95 kW, πραγματοποιείται σε περίπου 35 λεπτά. Χάρη στην τεχνολογία «Scania Zone», το φορτηγό αλλάζει αυτόματα από τον συμβατικό στον ηλεκτρικό κινητήρα, κάθε φορά που εισέρχεται σε ζώνες χαμηλών ρύπων.
 
Κλείνοντας, αξίζει να αναφερθεί πως η Scania επενδύσει στην ηλεκτροκίνηση και σε αυτό το πλαίσιο, πρόκειται σύντομα να ξεκινήσει η ανέγερση της μονάδας κατασκευής μπαταριών, η οποία θα βρίσκεται στο εργοστάσιό της, στο Sodertalje της Σουηδίας. Παράλληλα, η εταιρεία κατασκευάζει ένα εργαστήριο, στο οποίο θα δοκιμάζει τις μπαταρίες των ηλεκτρικών της οχημάτων.
 

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το στο facebook »