Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Ιδιαίτερα ενθαρυντικά τα αποτελέσματα των ανεξάρτητων δοκιμών στις οποίες υποβλήθηκε το ηλεκτρικό Volvo FH Electric, το οποίο θα λανσαριστεί στην Ευρώπη στο 2ο μισό του 2022.
5 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Ιδιαίτερα ενθαρυντικά τα αποτελέσματα των ανεξάρτητων δοκιμών στις οποίες υποβλήθηκε το ηλεκτρικό Volvo FH Electric, το οποίο θα λανσαριστεί στην Ευρώπη στο 2ο μισό του 2022.

Αυτονομία 345 χλμ. για το Volvo FH Electric (+vid)

4.140 Επισκέψεις στο άρθρο (10/1/2022)

Ακόμα καλύτερο αποδείχθηκε στην πράξη το ηλεκτρικό Volvo FH Electric, το οποίο κινούμενο σε μια ποικιλία διαδρομών με φορτίο 40 τόνων, εμφάνισε αυτονομία 345 χλμ. και κατανάλωση ενέργειας της τάξης των 1,1 kWh/χλμ., με τους Σουηδούς να τονίζουν πως με μια σύντομη στάση για φόρτιση, θα μπορεί να διανύει ημερησίως 500 χλμ.

Ακόμα καλύτερο στην πράξη το Volvo FH Electric!


    Το FH Electric εμφάνισε κατανάλωση 1,1 kWh/χλμ. και αυτονομία 345 χλμ. Σύμφωνα με τη Volvo, με μια στάση για σύντομη φόρτιση, μπορεί να διανύει ημερησίως 500 χλμ.

    Το FH Electric εμφάνισε κατανάλωση 1,1 kWh/χλμ. και αυτονομία 345 χλμ. Σύμφωνα με τη Volvo, με μια στάση για σύντομη φόρτιση, μπορεί να διανύει ημερησίως 500 χλμ.

    Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
    Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

  • Δοκιμές με πλήρες φορτίο 40 τόνων
  • 345 χλμ. αυτονομία – 500 χλμ. με μια σύντομη φόρτιση
  • Με μπαταρίες 540 kWh & ηλεκτρικό κινητήρα 490 kW
  • Λανσάρισμα στο 2ο μισό του έτους
 
Με βάση τις πρώτες ανεξάρτητες δοκιμές που πραγματοποιήθηκαν σε ένα πλήρως φορτωμένο Volvo FH Electric, προκύπτει πως το βαρύ ηλεκτρικό φορτηγό των Σουηδών προσφέρει στην πράξη μεγαλύτερη αυτονομία από αυτή που εμφανίζει στα «χαρτιά», την ίδια στιγμή που καταναλώνει κατά 50% λιγότερη ενέργεια σε σχέση με τις diesel εκδόσεις του.
 
Αναλυτικότερα, το μεικτού βάρους 40 τόνων Volvo FH Electric, δοκιμάστηκε στη λεγόμενη «Green Truck Route», μια διαδρομή μήκους 343 χλμ., η οποία περιλαμβάνει κομμάτια σε αυτοκινητόδρομους, ανηφορικά περάσματα και επαρχιακούς δρόμους. Σε αυτή, πλήθος αυτοκινητοβιομηχανιών δοκιμάζουν βαρέα οχήματα σε μια σειρά συνθηκών.
 
Το ηλεκτρικό Volvo FH Electric διατήρησε μια μέση ταχύτητα 80 χλμ./ώρα καθόλη τη διάρκεια της διαδρομής. Μάλιστα, το βαρύ φορτηγό εμφάνισε μια κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας της τάξης των 1,1 kWh/χλμ., επιτυγχάνοντας αυτονομία 345 χιλιομέτρων. Σημειώνεται, πως το Volvo FH Electric διαθέτει μπαταρίες χωρητικότητας 540 kWh, οι οποίες τροφοδοτούν με ενέργεια την ηλεκτρική γραμμή κίνηση, συνεχούς ισχύος 490 kW (657 hp). Συνέχεια του άρθρου >>>