Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Περισσότερες επιλογές φορτηγών που κινούνται με υγροποιημένο ή συμπιεσμένο βιοαέριο (LBG ή CBG) προσφέρει στους πελάτες της η Scania.

Περισσότερες επιλογές φορτηγών που κινούνται με υγροποιημένο ή συμπιεσμένο βιοαέριο (LBG ή CBG) προσφέρει στους πελάτες της η Scania.

Τα φορτηγά της Scania με δεξαμενές LBG υπόσχονται μέγιστη αυτονομία 1.400 χλμ.

Τα φορτηγά της Scania με δεξαμενές LBG υπόσχονται μέγιστη αυτονομία 1.400 χλμ.

Τα Scania που λειτουργούν με CBG εμφανίζουν αυτονομία 750-1.000 χλμ.

Τα Scania που λειτουργούν με CBG εμφανίζουν αυτονομία 750-1.000 χλμ.

Τα αεριοκίνητα φορτηγά αποτελούν μια εναλλακτική λύση, εμφανίζοντας μικρότερο κόστος και υψηλότερη αυτονομία από τα ηλεκτροκίνητα.

Τα αεριοκίνητα φορτηγά αποτελούν μια εναλλακτική λύση, εμφανίζοντας μικρότερο κόστος και υψηλότερη αυτονομία από τα ηλεκτροκίνητα.

Το πλήθος επιλογών διαμόρφωσης, λύνουν τα χέρια στους αμαξοποιούς, προκειμένου αυτοί να πραγματοποιήσουν ακόμα και τις πιο εξειδικευμένες διασκευές.

Το πλήθος επιλογών διαμόρφωσης, λύνουν τα χέρια στους αμαξοποιούς, προκειμένου αυτοί να πραγματοποιήσουν ακόμα και τις πιο εξειδικευμένες διασκευές.

  • Περισσότερες επιλογές φορτηγών που κινούνται με υγροποιημένο ή συμπιεσμένο βιοαέριο (LBG ή CBG) προσφέρει στους πελάτες της η Scania.
  • Τα φορτηγά της Scania με δεξαμενές LBG υπόσχονται μέγιστη αυτονομία 1.400 χλμ.
  • Τα Scania που λειτουργούν με CBG εμφανίζουν αυτονομία 750-1.000 χλμ.
  • Τα αεριοκίνητα φορτηγά αποτελούν μια εναλλακτική λύση, εμφανίζοντας μικρότερο κόστος και υψηλότερη αυτονομία από τα ηλεκτροκίνητα.
  • Το πλήθος επιλογών διαμόρφωσης, λύνουν τα χέρια στους αμαξοποιούς, προκειμένου αυτοί να πραγματοποιήσουν ακόμα και τις πιο εξειδικευμένες διασκευές.

Αυτονομία έως και 1.400 χλμ. για το Scania με βιοαέριο

20.235 Επισκέψεις στο άρθρο (20/7/2022)

Είναι η ηλεκτροκίνηση μονόδρομος; Ποια είναι τα οφέλη για την τσέπη και το περιβάλλον από τα εναλλακτικά καύσιμα; Δείτε τι πιστεύει η Scania και τι δυνατότητες προσφέρουν οι εκδόσεις φορτηγών με συμπιεσμένο ή υγροποιημένο βιοαέριο (CBG ή LBG) που υπόσχονται αυτονομία έως και 1.400 χλμ.

Αεριοκίνηση ή γιατί η ηλεκτροκίνηση δεν είναι μονόδρομος!

  • Ο ρόλος των εναλλακτικών καυσίμων
  • Νέα Scania με βιοαέριο (βιομεθάνιο)
  • Συμπιεσμένο (CBG) για αυτονομία 750-1.000 χλμ.
  • Υγροποιημένο (LBG) για εμβέλεια 1.400 χλμ.
 
Αυξάνει συνεχώς η ζήτηση από τους μεταφορείς για φορτηγά που λειτουργούν με αέριο βιομεθάνιο, καθώς αυτά εμφανίζουν χαμηλότερο λειτουργικό κόστος σε σχέση με τα πετρελαιοκίνητα, ενώ έχουν και ιδιαίτερα υψηλή αυτονομία κίνησης.
 
Σε αυτό το πλαίσιο, η Scania ετοιμάζεται να εισάγει περισσότερες επιλογές στους πελάτες της, λανσάροντας φορτηγά που φέρουν δεξαμενές CBG (συμπιεσμένο βιοαέριο) και LBG (υγροποιημένο βιοαέριο), με τη σουηδική εταιρεία να δείχνει έτσι τη στήριξή της στα ανανεώσιμα καύσιμα και στο ρόλο που μπορούν αυτά να παίξουν στην επίτευξη των βιώσιμων μεταφορών.


Τα φορτηγά της Scania με δεξαμενές LBG υπόσχονται μέγιστη αυτονομία 1.400 χλμ.

Τα φορτηγά της Scania με δεξαμενές LBG υπόσχονται μέγιστη αυτονομία 1.400 χλμ.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Η λύση των εναλλακτικών καυσίμων

Σημειώνεται, πως η αεριοκίνηση στα βαρέα οχήματα γίνεται όλο και πιο δημοφιλής σε όλη την Ευρώπη, κυρίως σε αγορές όπως αυτές της Ισπανίας, της Ιταλίας, της Γαλλίας και της Γερμανίας. Μάλιστα, τον περασμένο Μάρτιο, η Κομισιόν (Ευρωπαϊκή Επιτροπή) ανακοίνωσε την απόφασή της να διπλασιάσει τον στόχο της για εγχώρια παραγωγή βιομεθανίου, με στόχο να τεθεί στα 35 δισεκατομμύρια κυβικά μέτρα έως το 2030.
 
Τα εν λόγω φορτηγά (αλλά και τα λεωφορεία) που κινούνται με βιομεθάνιο (LBG ή CBG), εκτός από χαμηλότερο Συνολικό Κόστος Ιδιοκτησίας (TCO), επιδεικνύουν μικρότερη κατανάλωση και άρα εκπέμπουν λιγότερους ρύπους CO2, την ίδια στιγμή που έχουν και το πλεονέκτημα της υψηλότερης αυτονομίας.

Αυτονομία 750-1.400 χλμ.

Σε ό,τι αφορά στη Scania -και μέχρι η ηλεκτροκίνηση να πάρει τα «πάνω» της για τα καλά- τα φορτηγά βιομεθανίου συμβάλλουν στον στόχο που έχει τεθεί για περιορισμό των εκπομπών CO2 κατά 20% μέσα σε μια δεκαετία, λαμβάνοντας ως έτος αναφοράς το 2015.
 
Οι επιλογές που δίνει η Scania, είναι για την τοποθέτηση δεξαμενών LBG, με τα φορτηγά που θα τις φέρουν να μπορούν να κινηθούν δίχως ανεφοδιασμό για έως και 1.400 χλμ. Τα ντεπόζιτα LBG προσφέρουν επιπλέον, ελεύθερο χώρο μπροστά από τις δεξαμενές, στοιχείο που εκτιμάται δεόντως από τους αμαξοποιούς, καθώς επιτρέπουν εξειδικευμένες λύσεις και διασκευές.
 
Επιπλέον, μέγιστη αυτονομία 750 χλμ. θα εμφανίζουν τα σουηδικά φορτηγά που θα εξοπλίζονται με δεξαμενές CBG, με αυτές των 80 λίτρων να μπορούν να συνδυαστούν, απελευθερώνοντας τη μία πλευρά του σασί του φορτηγού. Επιπροσθέτως, τα CBG ντεπόζιτα που τοποθετούνται πίσω από την καμπίνα, προσφέρουν αυξημένη εμβέλεια σε συνδυασμό με τις δεξαμενές που βρίσκονται σε κανονικές θέσεις. Συγκεκριμένα, η αυτονομία φτάνει έως και τα 1.000 χλμ. για τράκτορες με αποστάσεις αξόνων μεγαλύτερες ή ίσες των 3.900 χλστ.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »