Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Το νέο Ford Ranger Raptor θα έχει απόδοση 288 ίππων και μέγιστη ροπή 491Nm!

Το νέο Ford Ranger Raptor θα έχει απόδοση 288 ίππων και μέγιστη ροπή 491Nm!

Τις πολλαπλές επεμβάσεις στον κινητήρα και όχι μόνο, υπογράφει το τμήμα «Ford Performance».

Τις πολλαπλές επεμβάσεις στον κινητήρα και όχι μόνο, υπογράφει το τμήμα «Ford Performance».

Το V6 μηχανικό σύνολο των 3,0λτ. εφοδιάζεται με σύστημα anti-lag και παραμετροποιήσιμα modes λειτουργίας.

Το V6 μηχανικό σύνολο των 3,0λτ. εφοδιάζεται με σύστημα anti-lag και παραμετροποιήσιμα modes λειτουργίας.

Την ίδια στιγμή πολλαπλές είναι και οι δομικές επεμβάσεις που το καθιστούν πιο συμπαγές, ελαφρύτερο και πιο άκαμπτο.

Την ίδια στιγμή πολλαπλές είναι και οι δομικές επεμβάσεις που το καθιστούν πιο συμπαγές, ελαφρύτερο και πιο άκαμπτο.

Η στάνταρ επιλογή στο κιβώτιο ταχυτήτων είναι ένα αυτόματο 10 σχέσεων με επανασχεδιασμένο επιλογέα.

Η στάνταρ επιλογή στο κιβώτιο ταχυτήτων είναι ένα αυτόματο 10 σχέσεων με επανασχεδιασμένο επιλογέα.

  • Το νέο Ford Ranger Raptor θα έχει απόδοση 288 ίππων και μέγιστη ροπή 491Nm!
  • Τις πολλαπλές επεμβάσεις στον κινητήρα και όχι μόνο, υπογράφει το τμήμα «Ford Performance».
  • Το V6 μηχανικό σύνολο των 3,0λτ. εφοδιάζεται με σύστημα anti-lag και παραμετροποιήσιμα modes λειτουργίας.
  • Την ίδια στιγμή πολλαπλές είναι και οι δομικές επεμβάσεις που το καθιστούν πιο συμπαγές, ελαφρύτερο και πιο άκαμπτο.
  • Η στάνταρ επιλογή στο κιβώτιο ταχυτήτων είναι ένα αυτόματο 10 σχέσεων με επανασχεδιασμένο επιλογέα.

Είναι πολλά τα άλογα για το νέο Ford Ranger Raptor!

3.295 Επισκέψεις στο άρθρο (10/5/2022)

To νέο Raptor θα εφοδιάζεται με έναν V6 EcoBoost κινητήρα 288hp και 491Nm ροπής, με σύστημα anti-lag για βελτιστοποιημένη απόδοση, αυτόματο κιβώτιο 10 σχέσεων και μεταβαλλόμενη… ηχητική απόδοση, ανάλογα με τις διαθέσεις του οδηγού!

Νέο Ranger Raptor με Ford Performance βρυχηθμούς!

  • Με EcoBoost V6 3,0lt. απόδοσης 288hp και 491Nm ροπής
  • Με στάνταρ αυτόματο κιβώτιο 10 σχέσεων
  • Με σύστημα anti-lag και προσαρμόσιμο ήχο λειτουργίας του κινητήρα
  • Πολλαπλές επεμβάσεις με την υπογραφή «Ford Performance»
 
Το νέο Raptor θα αποτελεί όχι απλώς την κορυφαία έκδοση του Ranger αλλά ένα από τα πιο δυναμικά και επιβλητικά οχήματα της κατηγορίας του. Τόσο σε εμφάνιση, αμαξώματος και εσωτερικού αλλά και δυνατότητα κίνησης επί παντός εδάφους, όσο και σε ότι αφορά στις επιδόσεις που προσφέρει ο κινητήρας του, το νέο Ranger Raptor έχει να επιδείξει εντυπωσιακά στοιχεία, που φέρουν την υπογραφή (και εγγύηση) του αγωνιστικού τμήματος Ford Performance!
 
 


Τις πολλαπλές επεμβάσεις στον κινητήρα και όχι μόνο, υπογράφει το τμήμα «Ford Performance».

Τις πολλαπλές επεμβάσεις στον κινητήρα και όχι μόνο, υπογράφει το τμήμα «Ford Performance».

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Εντυπωσιακός βενζινοκινητήρας για όσους αναζητούν συγκινήσεις

 
Την κίνηση του νέου Ford Ranger Raptor αναλαμβάνει ένας κορυφαίος σε προδιαγραφές, τεχνολογικό υπόβαθρο και απόδοση βενζινοκινητήρας που έχε δεχθεί πολλαπλές επεμβάσεις από την Ford Performance.
 
Έτσι, ο twin-turbo 3,0λιτρος V6 EcoBoost αποδίδει πλέον 288hp και 491Nm ροπής καθώς μεταξύ άλλων διαθέτει ένα ιδιαίτερα συμπαγές μπλοκ κυλίνδρων, από συμπιεσμένο μείγμα γραφίτη / σιδήρου που είναι κατά 75% ισχυρότερο και πιο άκαμπτο από τον χυτοσίδηρο των παραδοσιακών μεθόδων χύτευσης.
 
Για να διασφαλιστεί η άμεση απόκριση στις εντολές του οδηγού, μεταξύ άλλων επιστρατεύεται και ένα –αγωνιστικής προέλευσης- σύστημα «anti-lag» (όπως και στα Ford GT και Focus ST), που επιτρέπει την στιγμιαία (on-demand) αύξηση της ισχύος. Διαθέσιμο στο πρόγραμμα λειτουργίας «Baja», το εν λόγω σύστημα διατηρεί την περιστροφή των δύο υπερσυμπιεστών έως και 3δλ. αφού ο οδηγός… σηκώσει το πόδι του από το γκάζι, διασφαλίζοντας έτσι και ταχύτερες επιταχύνσεις μετά από αλλαγή σχέσης. Παράλληλα, ο κινητήρας είναι προγραμματισμένος με ανεξάρτητο προφίλ αύξησης της πίεσης υπερπλήρωσης (boost) για κάθε μια από τις 10 σχέσεις του αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων, με στόχο την βελτιστοποίηση των επιταχύνσεων από στάση και εν κινήσει.
 
 

Η μελωδία της ευτυχίας


Ωστόσο, το νέο Ford Ranger Raptor συχνά θα έρθει… αντιμέτωπο με συνθήκες ιδιαίτερα περιορισμένης πρόσφυσης, όπου οι επιταχύνσεις θα πρέπει να διατηρούνται ομαλές και… άγριες. Για τον λόγο αυτό έχουν προβλεφθεί πολλαπλά διαφορετικά προφίλ (drive-modes) λειτουργίας του κινητήρα και του συστήματος μετάδοσης της κίνησης.
 
Παράλληλα, το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο σύστημα εξαγωγής, ενισχύει τον ήχο του κινητήρα μέσα από 4 επιλέξιμα προφίλ, που επιτρέπουν στον οδηγό να επιλέξει τον ήχο λειτουργίας του κινητήρα που τον «εκφράζει» με το πάτημα ενός διακόπτη στο τιμόνι ή επιλέγοντας κάποιο από τα προφίλ (drive-modes) που ακολουθούν:
 

  • Quiet: Προτεραιότητα στην αθόρυβη λειτουργία έναντι των επιδόσεων.
  • Normal: Για καθημερινή χρήση με την εξάτμιση να κάνει αισθητή την παρουσία του οχήματος, χωρίς να είναι υπερβολικά έντονη
  • Sport: Η χροιά του ήχου λειτουργίας είναι πιο δυνατή και δυναμική.
  • Baja: Η πιο εντυπωσιακή επιλογή. Τόσο σε ένταση όσο και χαρακτήρα, το εν λόγω πρόγραμμα παραπέμπει σε «ελεύθερη» εξάτμιση. Για χρήση μόνο σε off-road.
 
Σε σχετικές του δηλώσεις, ο Chief Programe Engineer της Ford Performance, Dave Burn, ανέφερε πως: «… Ο 3,0λιτρος κινητήρας φέρνει μια διαφορετική δυναμική στο νέο Ranger Raptor που θα ικανοποιεί ακόμη και τον πιο σκληροπυρηνικό λάτρη των επιδόσεων. Η επιτάχυνση και η ωμή δύναμη αυτού το νέου κινητήρα θα προκαλέσουν πολλά –πλατιά- χαμόγελα»!
 
Καταλήγοντας αξίζει να αναφέρουμε πως ο γνωστός bi-turbo πετρελαιοκινητήρας EcoBlue των 2,0λτ. που διακρίνεται για την χαμηλή κατανάλωση του, θα συνεχίσει να διατίθεται και στο νέο Ford Ranger Raptor από το 2023.
 
 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »