Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Οι αυξήσεις στις τιμές των καυσίμων, έφεραν την άνοδο των κομίστρων των Taxi, που αποτελούσε πάγιο αίτημα του κλάδου.

Οι αυξήσεις στις τιμές των καυσίμων, έφεραν την άνοδο των κομίστρων των Taxi, που αποτελούσε πάγιο αίτημα του κλάδου.

Μετά από 13 χρόνια αυξάνονται (ακόμα και κατά 25%) κόμιστρα των Taxi.

Μετά από 13 χρόνια αυξάνονται (ακόμα και κατά 25%) κόμιστρα των Taxi.

Ο Σ.Α.Τ.Α. τονίζει πως τα ακριβά καύσιμα σε συνδυασμό με το χαμηλό κόμιστρο καταστούν ζημιογόνα οποιαδήποτε διαδρομή πρέπει να εξυπηρετήσει το ταξί.

Ο Σ.Α.Τ.Α. τονίζει πως τα ακριβά καύσιμα σε συνδυασμό με το χαμηλό κόμιστρο καταστούν ζημιογόνα οποιαδήποτε διαδρομή πρέπει να εξυπηρετήσει το ταξί.

Τα μέλη του Συνδικάτου ζητούν επιπλέον το λεγόμενο «επαγγελματικό καύσιμο», ώστε να προμηθεύονται καύσιμα σε χαμηλότερη τιμή.

Τα μέλη του Συνδικάτου ζητούν επιπλέον το λεγόμενο «επαγγελματικό καύσιμο», ώστε να προμηθεύονται καύσιμα σε χαμηλότερη τιμή.

Αυτός είναι ο πίνακας που αναρτήθηκε από τον Σ.Α.Τ.Α. στο Facebook.

Αυτός είναι ο πίνακας που αναρτήθηκε από τον Σ.Α.Τ.Α. στο Facebook.

  • Οι αυξήσεις στις τιμές των καυσίμων, έφεραν την άνοδο των κομίστρων των Taxi, που αποτελούσε πάγιο αίτημα του κλάδου.
  • Μετά από 13 χρόνια αυξάνονται (ακόμα και κατά 25%) κόμιστρα των Taxi.
  • Ο Σ.Α.Τ.Α. τονίζει πως τα ακριβά καύσιμα σε συνδυασμό με το χαμηλό κόμιστρο καταστούν ζημιογόνα οποιαδήποτε διαδρομή πρέπει να εξυπηρετήσει το ταξί.
  • Τα μέλη του Συνδικάτου ζητούν επιπλέον το λεγόμενο «επαγγελματικό καύσιμο», ώστε να προμηθεύονται καύσιμα σε χαμηλότερη τιμή.
  • Αυτός είναι ο πίνακας που αναρτήθηκε από τον Σ.Α.Τ.Α. στο Facebook.

Ενός κακού μύρια έπονται: Ακριβαίνουν και τα Taxi!

3.161 Επισκέψεις στο άρθρο (17/6/2022)

Οι συνεχείς αυξήσεις στις τιμές των καυσίμων δεν γινόταν να μην επηρεάσουν τον κλάδο των Taxi. Μετά από συζητήσεις του Συνδικάτου Αυτοκινητιστών Ταξί Αττικής με το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, συμφωνήθηκε να ανεβούν τα κόμιστρα ακόμη και πάνω από 25%.

Ακόμα και στο +25% τα κόμιστρα των Taxi!

  • Η ελάχιστη χρέωση ανεβαίνει από τα 3,16 στα 4 ευρώ
  • Αυξήσεις στη μονή και διπλή ταρίφα
  • Στα 40 ευρώ το κέντρο Αθήνας-Αεροδρόμιο
  • Αυξήσεις μετά από 13 χρόνια
 
Με τον κάπως… απειλητικό τίτλο «Η αύξηση είναι μόνο η αρχή», το Συνδικάτο Αυτοκινητιστών Ταξί Αττικής (Σ.Α.Τ.Α.) ανακοίνωσε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης τα νέα κόμιστρα, τα οποία συμφώνησε με το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, το οποίο ωστόσο δεν έχει βγάλει κάποια επίσημη ανακοίνωση.


Μετά από 13 χρόνια αυξάνονται (ακόμα και κατά 25%) κόμιστρα των Taxi.

Μετά από 13 χρόνια αυξάνονται (ακόμα και κατά 25%) κόμιστρα των Taxi.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Αυξήσεις μετά από 13 χρόνια

Για να βάλουμε τα πράγματα σε μία τάξη, το σκεπτικό πίσω από αυτή την τοποθέτηση είναι πως η αύξηση στα κόμιστρα των Taxi, η οποία σημειώνεται πως έρχεται μετά από 13 χρόνια, δεν πρόκειται να λύσει όλα τα προβλήματα του κλάδου, ο οποίος έχει πληγεί όσοι λίγοι από την άνοδο των τιμών των καυσίμων.

Η ανάγκη για «επαγγελματικό καύσιμο»

«Από την αρχή του έτους κάθε ταξιτζής έχει καταβάλει περισσότερα από 2.500 ευρώ για καύσιμα, πληρώνοντας πανάκριβα την ενεργειακή κρίση» αναφέρεται στην ανακοίνωση του Σ.Α.Τ.Α., στην οποία τονίζεται πως τα ακριβά καύσιμα σε συνδυασμό με το χαμηλό κόμιστρο καταστούν ζημιογόνα οποιαδήποτε διαδρομή πρέπει να εξυπηρετήσει το ταξί.
 
Τα μέλη του Συνδικάτου, εκτός από την αναπροσαρμογή στα κόμιστρα, ζητούν εναγωνίως το λεγόμενο «επαγγελματικό καύσιμο», καθώς τα Ε.Δ.Χ. Ταξί (ειδικά τώρα εν μέσω ενεργειακής κρίσης) θα πρέπει να προμηθεύονται καύσιμα σε χαμηλότερη τιμή.

Συνέχεια του άρθρου >>>

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »