ΕΚΘΕΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Τιμές με Leasing

Έρευνα: Πιο επικίνδυνα τα μεγάλα LCVs για τους πεζούς!

5.606 Επισκέψεις στο άρθρο (12/11/2025)
Έρευνα: Πιο επικίνδυνα τα μεγάλα LCVs για τους πεζούς!

Έρευνα: Πιο επικίνδυνα τα μεγάλα LCVs για τους πεζούς!

Σύμφωνα με μελέτες, η επίδραση της ταχύτητας σύγκρουσης στον κίνδυνο τραυματισμού μεγεθύνεται, όταν μιλάμε για οχήματα με ψηλότερο μπροστινό μέρος.

Σύμφωνα με μελέτες, η επίδραση της ταχύτητας σύγκρουσης στον κίνδυνο τραυματισμού μεγεθύνεται, όταν μιλάμε για οχήματα με ψηλότερο μπροστινό μέρος.

Το Ford F-150 του 2023.

Το Ford F-150 του 2023.

  • Έρευνα: Πιο επικίνδυνα τα μεγάλα LCVs για τους πεζούς!
  • Σύμφωνα με μελέτες, η επίδραση της ταχύτητας σύγκρουσης στον κίνδυνο τραυματισμού μεγεθύνεται, όταν μιλάμε για οχήματα με ψηλότερο μπροστινό μέρος.
  • Το Ford F-150 του 2023.

Το ψηλότερο μπροστινό μέρος κάνει τη διαφορά.
Απόδοση ισχύος, μάζα οχήματος, & ύψος καπό, οι παράγοντες που κάνουν τη διαφορά.
Pick-Up: Σε περίπτωση σύγκρουσης, οι πιθανότητες σοβαρού ατυχήματος για τον κάτοχο είναι μειωμένες κατά 65%.
Το ETSC κρούει τον κώδωνα του κινδύνου για τα «αγροτικά» από την αμερικάνικη αγορά.

PRO.autotriti Team

Στη διαπίστωση πως όσο μεγαλύτερο είναι το ύψος ενός οχήματος, τόσο πιθανότερο είναι να προκαλέσει σοβαρούς τραυματισμούς στους πιο ευάλωτους χρήστες του δρόμου, κατέληξε μελέτη του Ινστιτούτου Ασφάλισης για την Ασφάλεια των Αυτοκινητοδρόμων (IIHS) στις ΗΠΑ.
Υπενθυμίζεται πως το IIHS (Insurance Institute for Highway Safety) είναι ένας ανεξάρτητος, μη κερδοσκοπικός οργανισμός, που διεξάγει έρευνες & αξιολογήσεις αναφορικά με την ασφάλεια των αυτοκινήτων, πραγματοποιώντας δοκιμές πρόσκρουσης με αυστηρά κριτήρια.
 

Το ψηλότερο μπροστινό μέρος κάνει τη διαφορά

Πιο αναλυτικά, οι ερευνητές του IIHS, αφού ανέλυσαν περιστατικά γύρω από τραυματισμούς πεζών που έδειχναν πώς η ταχύτητα επηρεάζει τα αποτελέσματα μιας σύγκρουσης, διαπίστωσαν συν τοις άλλοις πως η επίδραση της ταχύτητας σύγκρουσης στον κίνδυνο τραυματισμού μεγεθύνεται, όταν μιλάμε για οχήματα με ψηλότερο μπροστινό μέρος.
Για να εκτιμήσουν δε καλύτερα τον κίνδυνο σε διαφορετικές ταχύτητες πρόσκρουσης, οι ερευνητές του IIHS εξέτασαν 202 ατυχήματα στα οποία ενεπλάκησαν πεζοί ηλικίας από 16 ετών και πάνω, με τα αρχεία να προέρχονται από δύο βάσεις δεδομένων: μία από τις συγκρούσεις που έλαβαν χώρα ανάμεσα στο 2015 και το 2022 στο Michigan και άλλη μια από τις συγκρούσεις που συνέβησαν το 2022 στην California, στο New Jersey και στο Texas.
 

Συνέχεια του άρθρου >>>