Τιμές με Leasing Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

Ford Custom VS Maxus eD7: Προορισμένα για Μεγάλα πράγματα!

Συγκρίνουμε 2 Μεσαία Vans, τα Ford Transit Custom & Maxus eDeliver 7.

Συγκρίνουμε 2 Μεσαία Vans, τα Ford Transit Custom & Maxus eDeliver 7.

Ford Custom VS Maxus eD7: Προορισμένα για Μεγάλα πράγματα!

Μέσω της σχετικής καταπακτής, το ωφέλιμο μήκος της καρότσας του Ford Transit Custom αυξάνεται κατά 473 χλστ.

Μέσω της σχετικής καταπακτής, το ωφέλιμο μήκος της καρότσας του Ford Transit Custom αυξάνεται κατά 473 χλστ.

Το ωφέλιμο πλάτος της καρότσας μεταξύ των θόλων των πίσω τροχών σε αμφότερα τα μοντέλα (1,4μ.) επιτρέπει την μεταφορά ευρωπαλέτας εγκάρσια.

Το ωφέλιμο πλάτος της καρότσας μεταξύ των θόλων των πίσω τροχών σε αμφότερα τα μοντέλα (1,4μ.) επιτρέπει την μεταφορά ευρωπαλέτας εγκάρσια.

Οριακά φαρδύτερο και ψηλότερο είναι το άνοιγμα της πλευρικής πόρτας του Ford Transit Custom.

Οριακά φαρδύτερο και ψηλότερο είναι το άνοιγμα της πλευρικής πόρτας του Ford Transit Custom.

Προσοχή στην λεπτομέρεια παρατηρείται στις ενώσεις και τις επενδύσεις της καρότσας του νέου Maxus eDeliver 7.

Προσοχή στην λεπτομέρεια παρατηρείται στις ενώσεις και τις επενδύσεις της καρότσας του νέου Maxus eDeliver 7.

  • Συγκρίνουμε 2 Μεσαία Vans, τα Ford Transit Custom & Maxus eDeliver 7.
  • Ford Custom VS Maxus eD7: Προορισμένα για Μεγάλα πράγματα!
  • Μέσω της σχετικής καταπακτής, το ωφέλιμο μήκος της καρότσας του Ford Transit Custom αυξάνεται κατά 473 χλστ.
  • Το ωφέλιμο πλάτος της καρότσας μεταξύ των θόλων των πίσω τροχών σε αμφότερα τα μοντέλα (1,4μ.) επιτρέπει την μεταφορά ευρωπαλέτας εγκάρσια.
  • Οριακά φαρδύτερο και ψηλότερο είναι το άνοιγμα της πλευρικής πόρτας του Ford Transit Custom.
  • Προσοχή στην λεπτομέρεια παρατηρείται στις ενώσεις και τις επενδύσεις της καρότσας του νέου Maxus eDeliver 7.

- Η Ford Pro & η Maxus δείχνουν τον δρόμο στα Μεσαία Vans
- Υψηλότερο ωφέλιμο το Transit Custom, μεγαλύτερος όγκος για το eDeliver 7
- Με πολλαπλές επιλογές κινητήρα το Ford, μόνο ηλεκτρικό το Maxus
- «Πλατινένιο» σε ασφάλεια το Transit Custom, «Χρυσό» το eDeliver 7

Η Ford Pro & η Maxus δείχνουν τον δρόμο στα Μεσαία Vans

Η νέα γενιά του Ford Transit Custom αποτελεί μια από τις πληρέστερες προτάσεις της αγοράς στα Μεσαία Vans και διακρίνεται για την κορυφαία εικόνα της στους τομείς της οδηγικής συμπεριφοράς, της ασφάλειας αλλά και των μεταφορικών δυνατοτήτων.
 
Ωστόσο, η Maxus έχει να επιδείξει μια εξίσου αποδοτική πρόταση και στην ελληνική αγορά, το νέο eDeliver 7, που κερδίζει συνεχώς την εκτίμηση των ελλήνων επαγγελματιών, συμβάλλοντας στο +110% στις πωλήσεις της εταιρείας στην Ελλάδα για το 8μηνο του 2024!
 
Ας δούμε που υπολείπονται και που υστερούν τα δύο συγκεκριμένα Μεσαία Vans που είναι σε θέση να υποστηρίξουν ιδιαίτερα μεγάλα φορτία (σε όγκο και βάρος).
 

Υψηλότερο ωφέλιμο το Transit Custom, μεγαλύτερος όγκος για το eDeliver 7

Το νέο Ford Transit Custom προσφέρεται σε δύο μήκη αμαξώματος και μπορεί να υποστηρίξει στο εσωτερικό του φορτία με μήκος από 2,6 – 3,0m ωστόσο, χάρη στην καταπακτή κάτω από το κάθισμα του συνοδηγού (προαιρετικά), το μέγιστο ωφέλιμο μήκος της καρότσας του μπορεί να αυξηθεί στα 3,1 – 3,5m αντίστοιχα.
 
Στον αντίποδα, το νέο Maxus eDeliver 7 είναι οριακά κοντύτερο σε μήκος αμαξώματος (5 – 8εκ. αναλόγως της έκδοσης αμαξώματος), προσφέροντας  αντίστοιχα μικρότερη καρότσα (χωρίς την επέκταση λόγω διαχωριστικού).
 
Το μέγιστο πλάτος της καρότσας των δύο μοντέλων είναι αντίστοιχο (περίπου 1,8m) με το Transit Custom να προσφέρει μεγαλύτερο ωφέλιμο ύψος (1,4m έναντι 1,31m) αλλά, το eDeliver 7 μπορεί να αποκτηθεί και με υπερυψωμένη οροφή (ωφέλιμο ύψος 1,7m).
 
Σε ότι αφορά στον ωφέλιμο όγκο, το Transit Custom μπορεί να μεταφέρει φορτία από 5,8 – 6,8κ.μ. ενώ το eDeliver 7 από 5,9 – 6,7κ.μ. (έως 8,7κ.μ. με υπερυψωμένη οροφή).
 
Με το μεικτό βάρος του Transit Custom να κυμαίνεται από τους 2,8 – 3,2t., το μέγιστο ωφέλιμο φορτίο του ορίζεται από τα 909 – 1.317kg την ίδια στιγμή που το eDeliver 7 (με μεικτό 3,5t.) μπορεί να μεταφέρει από 1.025 – 1.200kg.
 
Τέλος, το νέο Transit Custom προσφέρει φαρδύτερη πλευρική πόρτα (1.030mm έναντι 990mm για το eD7) ενώ χαμηλότερο είναι και το κατώφλι φόρτωσης του (από 575 – 593mm έναντι 627 – 635mm για τον εκπρόσωπο της Maxus).
 

Μοντέλο Ford Transit Custom Maxus eDeliver 7
Εκδόσεις αμαξώματος L1H1,L2H1 L1H1, L2H1, L2H2
Συνολικό μήκος (χλστ.) 5.050 - 5.450 4.998 - 5.364
Συνολικό πλάτος (χλστ.) 2.148 2.030
Συνολικό ύψος (χλστ.) 1.961 - 1.981 1.990 - 2.390
Μεταξόνιο (χλστ.) 3.100 - 3.500 3.000 - 3.366
Εμπρός πρόβολος (χλστ.) 958 1.010
Πίσω πρόβολος (χλστ.) 992 988
Κύκλος στροφής (μ.) 11,6 - 12,8 12,1 - 13,4
Μήκος καρότσας (χλστ.) 2.602 - 3.002 (3.075 - 3.475) 2.547 - 2.913
Πλάτος καρότσας (χλστ.) 1.777 1.800
Πλάτος καρότσας στους θόλους (χλστ.) 1.392 1.390
Εσωτερικό ύψος (χλστ.) 1.405 1.328 - 1.693
Όγκος φόρτωσης (κ.μ.) 5,8 - 6,8 5,9 - 6,7 - 8,7
Κατώφλι φόρτωσης (χλστ.) 575 - 593 627 - 635
Πλάτος πλευρικής πόρτας (χλστ.) 1.030 990
Ύψος πλευρικής πόρτας (χλστ.) 1.301 1.200
Πλάτος πίσω πόρτας (χλστ.) 1.400 1.425
Ύψος πίσω πόρτας (χλστ.) 1.295 1.242
Μεικτό βάρος (κιλά) 2.825 - 3.225 3.500
Ωφέλιμο φορτίο (κιλά) 909 - 1317 1.025 - 1.200
* Eργοστασιακές μετρήσεις  

Συνέχεια του άρθρου >>>