Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Οι δύο οθόνες δύο υψηλής ανάλυσης των 12,3 ιντσών, είναι τοποθετημένες στις εμπρός κολόνες του οχήματος, ώστε να απαιτείται η ελάχιστη δυνατή μετακίνηση των ματιών του οδηγού από τον δρόμο.

Οι δύο οθόνες δύο υψηλής ανάλυσης των 12,3 ιντσών, είναι τοποθετημένες στις εμπρός κολόνες του οχήματος, ώστε να απαιτείται η ελάχιστη δυνατή μετακίνηση των ματιών του οδηγού από τον δρόμο.

Οι κάμερες είναι αναδιπλούμενες και βρίσκονται τοποθετημένες ακριβώς κάτω από τα πλευρικά παράθυρα.

Οι κάμερες είναι αναδιπλούμενες και βρίσκονται τοποθετημένες ακριβώς κάτω από τα πλευρικά παράθυρα.

Περισσότερες επιλογές στη φρεσκαρισμένη καμπίνα των φορτηγών της Scania.

Περισσότερες επιλογές στη φρεσκαρισμένη καμπίνα των φορτηγών της Scania.

  • Οι δύο οθόνες δύο υψηλής ανάλυσης των 12,3 ιντσών, είναι τοποθετημένες στις εμπρός κολόνες του οχήματος, ώστε να απαιτείται η ελάχιστη δυνατή μετακίνηση των ματιών του οδηγού από τον δρόμο.
  • Οι κάμερες είναι αναδιπλούμενες και βρίσκονται τοποθετημένες ακριβώς κάτω από τα πλευρικά παράθυρα.
  • Περισσότερες επιλογές στη φρεσκαρισμένη καμπίνα των φορτηγών της Scania.

Η Scania αντικαθιστά τους καθρέπτες με κάμερες

5.470 Επισκέψεις στο άρθρο (17/11/2021)

Πέντε χρόνια μετά το λανσάρισμα των Scania νέας γενιάς, η εταιρεία προχωρά σε μία ριζική ανανέωση των χαρακτηριστικών των φορτηγών της, στο πλαίσιο της οποίας οι παραδοσιακοί καθρέπτες δίνουν τη θέση τους σε κάμερες και οθόνες, ενώ περισσότερες είναι οι επιλογές και για τις καμπίνες των σουηδικών φορτηγών.

Στο πλαίσιο της ανανέωσης των χαρακτηριστικών των φορτηγών της, η Scania αντικαθιστά με τη σειρά της τους παραδοσιακούς εξωτερικούς καθρέπτες με ένα σύστημα καμερών, το οποίο η σουηδική εταιρεία ονομάζει «Scania Mirror View Camera» (SMVC). Η παραπάνω δεν είναι η μόνη αναβάθμιση της άνεσης που βιώνει ο οδηγός, καθώς στις καμπίνες υπάρχουν νέες επιλογές σε επενδύσεις και χρώματα, τέσσερα είδη κρεβατιών και πολλά άλλα.


Οι κάμερες είναι αναδιπλούμενες και βρίσκονται τοποθετημένες ακριβώς κάτω από τα πλευρικά παράθυρα.

Οι κάμερες είναι αναδιπλούμενες και βρίσκονται τοποθετημένες ακριβώς κάτω από τα πλευρικά παράθυρα.

Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το στο facebook »

 «Τοποθετώντας την κάμερα στην πόρτα, ακριβώς κάτω από το παράθυρο, η σύνδεση μεταξύ αυτού που βλέπει η κάμερα και αυτού που παρακολουθεί ο οδηγός στην οθόνη, γίνεται φυσική και ενστικτώδης, σε σύγκριση με την τοποθέτηση της κάμερας σε άλλο σημείο της καμπίνας», είπε σχετικά ο Product Manager της Scania Accessories, Peter Hellberg.

Περισσότερες επιλογές στη φρεσκαρισμένη καμπίνα των φορτηγών της Scania.

Περισσότερες επιλογές στη φρεσκαρισμένη καμπίνα των φορτηγών της Scania.

 
Μεταφορά ξυλείας με ηλεκτρικό Scania 80 τόνων
 
Σύμφωνα με την εταιρεία, ένα φορτηγό που εξοπλίζεται με το σύστημα «SMVC» προσφέρει στον οδηγό σημαντικά βελτιωμένη ορατότητα γύρω από τις μπροστά κολόνες, κάτι που αποτελεί ένα προφανές πλεονέκτημα όταν αυτός επιχειρεί ελιγμούς σε δύσκολα αστικά περιβάλλοντα. Οι ενδείξεις της κάμερας προβάλλονται σε δύο υψηλής ανάλυσης οθόνες 12,3 ιντσών, οι οποίες είναι τοποθετημένες στις εμπρός κολόνες του οχήματος, ώστε να απαιτείται η ελάχιστη δυνατή μετακίνηση των ματιών του οδηγού από τον δρόμο.
 
«Η μοναδική σχεδίαση του συστήματος καθρεπτών σημαίνει ότι ο οδηγός μπορεί να βλέπει πάντα το τέλος του οχήματος στην οθόνη. Είναι επίσης εύκολο να προσαρμόσετε το σύστημα κάμερας ώστε να ταιριάζει σε διαφορετικούς συνδυασμούς οχημάτων με φυσικό τρόπο. Και χωρίς τους παραδοσιακούς καθρέφτες, το οπτικό πεδίο δίπλα από τις κολόνες "Α" αυξάνεται σαφώς», συμπλήρωσε ο κος Hellberg.
 
Αξίζει να σημειωθεί, πως στο σούρουπο και τις νυχτερινές συνθήκες, το Mirror View θα βελτιώσει τα οπτικά σημεία χωρίς να διαταράξει τη νυχτερινή όραση του οδηγού. Το σύστημα είναι στην πραγματικότητα ικανό να αμβλύνει την αντανάκλαση από το άμεσο φως από την κυκλοφορία πίσω από το όχημα, μειώνοντας την πιθανότητα εμφάνισης ανεπιθύμητου φωτός στην οθόνη. Η σχεδίαση των καλυμμάτων των καμερών (τα οποία μπορούν να βαφτούν στο χρώμα του αμαξώματος) έχει δοκιμαστεί διεξοδικά από αεροδυναμική άποψη, για να ελαχιστοποιηθεί η αντίσταση του αέρα. Τα καλύμματα είναι αναδιπλούμενα, διαθέτουν ένα σύστημα απομάκρυνσης των σταγόνων για να αποτρέπουν τη βροχή να θολώνει την θέα του οδηγού, ενώ οι φακοί θερμαίνονται για καλύτερη απόδοση σε συνθήκες όπως η ομίχλη, το χιόνι και ο πάγος.
 
Δρομολόγιο 1.600 χλμ. για το ηλεκτρικό Scania (+vid)
 
Στο μεταξύ, όπως προαναφέρθηκε, η Scania πέντε χρόνια μετά το λανσάρισμα των νέας γενιάς φορτηγών της, προσφέρει μια σειρά αναβαθμίσεων της καμπίνας, με τις αλλαγές να περιλαμβάνουν στιλιστικές πινελιές, νέες επενδύσεις και καινούργια χρώματα. Η Scania εισάγει επίσης νέες επιλογές υφασμάτων για τη γκάμα των κρεβατιών της. Τα premium στρώματα θα έχουν ολόμαυρα υφασμάτινα καλύμματα, ενώ τα άλλα δύο κρεβάτια θα έχουν καλύμματα με τονισμένα σχέδια. Επιπλέον, το πτυσσόμενο τραπέζι στην πλευρά του συνοδηγού έχει επίσης ανανεωθεί.
 
«Συνεχίζουμε να προσφέρουμε τέσσερα διαφορετικά στρώματα Scania: Bonell, Foam, Pocket Spring και Extendable κρεβάτια, Αυτό που έχουν όλα κοινό είναι ότι προσφέρουν ελευθερία επιλογής και εξαιρετική άνεση ύπνου με βάση την εμπειρία μας και τις προτιμήσεις των πελατών μας», λέει η Product Analyst της Scania Trucks, Louise Tοrnsten.
 

Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το στο facebook »