Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

Με νέες επιλογές και περισσότερες εκδόσεις εμπλουτίζεται η ηλεκτρική γκάμα της Renault Trucks.

Την εντυπωσιακή αυτονομία των 400 χλμ. υπόσχεται το αναβαθμισμένο Renault Trucks D Z.E.

Νέα έκδοση 3,5 τόνων για μεγαλύτερο ωφέλιμο φορτίο, απέκτησε το ηλεκτρικό Renault Master Z.E.

Η ελβετική ζυθοποιία Feldschlösschen, που ανήκει στο γνωστό Carlsberg Group, παρέλαβε πρόσφατα το πρώτο από τα είκοσι Renault Trucks D Wide Z.E. που έχει παραγγείλει.

Τον περασμένο Μάρτιο ξεκίνησε η παραγωγή των D Z.E. και D Wide Z.E., στο εργοστάσιο της Renault Trucks που βρίσκεται στο Blainville-sur-Orne της Νορμανδίας.

Η νέα ηλεκτρική γκάμα της Renault Trucks (+vid)

5.493 Επισκέψεις στο άρθρο (3/12/2020)

Με μπαταρίες αυξημένης χωρητικότητας είναι πλέον διαθέσιμα τα ηλεκτρικά φορτηγά «D Z.E.» & «D Wide Z.E.» ενώ το Master Z.E. αποκτά πλέον και νέα έκδοση με μεικτό βάρος 3,5t.

Η Renault Trucks διευρύνει τις επιλογές των υποψήφιων αγοραστών των ηλεκτρικών της φορτηγών, με τη γαλλική εταιρεία να διαθέτει στη γκάμα της τρία ηλεκτρικά μοντέλα αυτονομίας μέχρι και 400 χλμ., των οποίων το μεικτό βάρος ποικίλει από τους 3,1 έως τους 26 τόνους, καλύπτοντας με αυτό τον τρόπο όλο το εύρος των αστικών (και όχι μόνο) διανομών.
Στη βάση της ηλεκτροκίνητης γκάμας της Renault Trucks, τοποθετείται το Master Z.E., το οποίο πλέον μπορεί να αποκτηθεί και σε μια νέα έκδοση 3,5 τόνων, η οποία έρχεται να πλαισιώσει την ήδη υπάρχουσα εκδοχή των 3,1 τόνων. Το νέο μοντέλο διαθέτει μεγαλύτερο ωφέλιμο φορτίο κατά 400 κιλά και εξακολουθεί να προσφέρει πραγματική αυτονομία 120 χλμ. (200 χλμ. σύμφωνα με τον κύκλο NEDC). Εφοδιάζεται με κινητήρα απόδοσης 57 kW (76 hp) ισχύος και 225 Nm ροπής, ο οποίος προσδίδει στο όχημα τελική ταχύτητα 100 χλμ./ώρα. Ο κινητήρας παίρνει ενέργεια από μπαταρίες λιθίου χωρητικότητας 33 kWh, που φορτίζουν σε έξι ώρες μέσω φορτιστή AC ισχύος 7 kW.
Η έκδοση μικτού βάρους 3,1 τόνων μπορεί να αποκτηθεί σε έκδοση Van και σασί, σε τρία μήκη (L1, L2 και L3) και δύο ύψη (H1 και H2) αμαξώματος. Η νέα έκδοση των 3,5 τόνων είναι ήδη διαθέσιμη ως βαν και σύντομα θα προσφέρεται και σε έκδοση σασί, η οποία θα μπορεί να εξοπλιστεί -μεταξύ άλλων- και με ανατρεπόμενη καρότσα.
Όσον αφορά στο δίδυμο των μεγαλύτερων D Z.E. και D Wide Z.E., η Renault Trucks εκτός από τις συστοιχίες μπαταριών των 50 kWh, προσφέρει πλέον την επιλογή των μεγαλύτερων χωρητικότητας 66 kWh. Σε περίπτωση που επιλεγεί η μέγιστη διαμόρφωση των έξι συστοιχιών, η αυτονομία φτάνει έως και τα 400 χλμ., με τη γαλλική εταιρεία να δίνει στους πελάτες της συνολικά πέντε set-up μπαταριών για να διαλέξουν.
Αναλυτικότερα, το μικρότερο D Z.E. έχει μεικτό βάρος 16 τόνων και προσφέρεται με μεταξόνιο 4.400 ή 5.300 χλστ. Διαθέτει ηλεκτροκινητήρα που συνεργάζεται με κιβώτιο δύο σχέσεων, αποδίδοντας ισχύ 185 kW (248 hp), με τη συνεχή ισχύ να είναι 130 kW (174 hp). Η μέγιστη ροπή του ηλεκτρικού μοτέρ ανέρχεται στα 425 Nm, ενώ η ροπή του πίσω άξονα ορίζεται στα 16 kNm. Οι μπαταρίες έχουν χωρητικότητα από 200 μέχρι 400 kWh και φορτίζουν είτε στα 20 kW (AC) είτε στα 150 kW (DC), προσδίδοντας στο φορτηγό πραγματική αυτονομία μέχρι και 400 χλμ.
Το μεγαλύτερο D Wide Z.E., πάλι, έχει μεικτό βάρος 26 τόνων και λανσάρεται με μεταξόνιο 3.900 χλστ., ενώ δίνεται και η δυνατότητα άλλης έκδοσης κατά παραγγελία του πελάτη. Εξοπλίζεται με δύο ηλεκτρικούς κινητήρες συνολικής απόδοσης 370 kW (496 hp), η συνεχής ισχύς των οποίων διαμορφώνεται στα 260 kW (348 hp). Η μέγιστη ροπή των ηλεκτρικών μοτέρ είναι στα 850 Nm και η μέγιστη τιμή της ροπής που φτάνει στον πίσω άξονα μέσω κιβωτίου δύο σχέσεων, αγγίζει τα 28 kNm. Η χωρητικότητα των μπαταριών είναι 200 - 265 kWh και η πραγματική αυτονομία φτάνει στα 180 χλμ., κατόπιν φόρτισης σε σταθμούς AC των 20 kW ή DC των 150 kW.
Δείτε στο παρακάτω video της Renault Trucks, την αναβαθμισμένη γκάμα ηλεκτρικών φορτηγών: