Με αισθητικές πινελιές, περισσότερα συστήματα υποβοήθησης οδηγού και -κυρίως- με ήπια υβριδική έκδοση λανσάρεται το νέο Ford Fiesta Van.

To νέο, ήπια υβριδικό, coBoost Hybrid των 125 ίππων υπόσχεται κατανάλωση που ξεκινά από τα 5 λτ./100 χλμ.

Το «Auto Start-Stop» σβήνει τον κινητήρα, ακόμα και όταν το όχημα κινείται με ταχύτητα κάτω των 25 χλμ./ώρα.

Το μεικτό ωφέλιμο φορτίο είναι έως 531 κιλά, με τον χώρο φόρτωσης να έχει μήκος 1.283 χλστ. και να διαθέτει όγκο 0,96 κ.μ.

Στον χώρο φόρτωσης έχουν τοποθετηθεί τέσσερα σημεία πρόσδεσης και διάφραγμα πλήρους ύψους, με ατσάλινο πλέγμα στο πάνω μισό για καλύτερη ορατότητα προς τα πίσω.

Αρκούντως δυναμικό το εσωτερικό του Fiesta Van Sport.

Πιο αναπαυτικά υπόσχεται πως είναι τα καθίσματα η Ford.

Ήπια υβριδικό το νέο Ford Fiesta Van (+vid)

Με ανανεωμένη εμφάνιση και πλουσιότερο εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας λανσάρεται το νέο Ford Fiesta Van, το οποίο θα διαθέτει στη γκάμα του μια νέα, ήπια υβριδική έκδοση, το EcoBoost Hybrid των 125 ίππων.

Το νέο Fiesta Van παρουσίασε σήμερα η Ford, για το οποίο οι παραγγελίες θα ξεκινήσουν εντός φθινοπώρου, με τις πρώτες παραδόσεις να προγραμματίζονται για τις αρχές του επόμενου έτους.


To νέο, ήπια υβριδικό, coBoost Hybrid των 125 ίππων υπόσχεται κατανάλωση που ξεκινά από τα 5 λτ./100 χλμ.

To νέο, ήπια υβριδικό, coBoost Hybrid των 125 ίππων υπόσχεται κατανάλωση που ξεκινά από τα 5 λτ./100 χλμ.

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το στο facebook »

 Εξωτερικά, στο νέο Fiesta Van έχει αλλάξει η σχεδίαση του καπό, με το όχημα να διαθέτει μια πιο ψηλή «μύτη» και μεγαλύτερες γρίλιες στη μάσκα του, στην οποία πλέον φιλοξενείται και το σήμα της μάρκας. Στάνταρ είναι οι εμπρόσθιοι LED προβολείς, με τα πίσω φώτα να έχουν ένα νέο μαύρο περίβλημα.

Το «Auto Start-Stop» σβήνει τον κινητήρα, ακόμα και όταν το όχημα κινείται με ταχύτητα κάτω των 25 χλμ./ώρα.

Το «Auto Start-Stop» σβήνει τον κινητήρα, ακόμα και όταν το όχημα κινείται με ταχύτητα κάτω των 25 χλμ./ώρα.


Έρχεται το Ford Ranger νέας γενιάς (+vid)

Το μεικτό ωφέλιμο φορτίο είναι έως 531 κιλά, με τον χώρο φόρτωσης να έχει μήκος 1.283 χλστ. και να διαθέτει όγκο 0,96 κ.μ.

Το μεικτό ωφέλιμο φορτίο είναι έως 531 κιλά, με τον χώρο φόρτωσης να έχει μήκος 1.283 χλστ. και να διαθέτει όγκο 0,96 κ.μ.

 
Το μικρότερο επαγγελματικό της Ford εξακολουθεί να προσφέρεται σε δύο εξοπλιστικές εκδόσεις, με το νέο Fiesta Van Sport να φέρει μια κυψελοειδή μάσκα με γυαλιστερό μαύρο φινίρισμα και φαρδιές πλευρικές εισαγωγές αέρα στο χρώμα του αμαξώματος. Οι νέες ζάντες αλουμινίου με μεταλλικό φινίρισμα των 17 ιντσών και η χαμηλότερη σπορ ανάρτηση, συνθέτουν μια πιο δυναμική εικόνα η οποία μπορεί να ενισχυθεί με τις προαιρετικές νέες ζάντες αλουμινίου «Pearl Grey» των 18 ιντσών. Η εν λόγω έκδοση στο εσωτερικό της διαθέτει δίχρωμο εσωτερικό στις αποχρώσεις του κόκκινου και του εβένου.

Στον χώρο φόρτωσης έχουν τοποθετηθεί τέσσερα σημεία πρόσδεσης και διάφραγμα πλήρους ύψους, με ατσάλινο πλέγμα στο πάνω μισό για καλύτερη ορατότητα προς τα πίσω.

Στον χώρο φόρτωσης έχουν τοποθετηθεί τέσσερα σημεία πρόσδεσης και διάφραγμα πλήρους ύψους, με ατσάλινο πλέγμα στο πάνω μισό για καλύτερη ορατότητα προς τα πίσω.

 
Σε ό,τι αφορά στην έκδοση Trend, αυτή διαθέτει μια ευρεία μάσκα στο επάνω τμήμα της οποίας υπάρχουν οριζόντιες ρίγες και γυαλιστερό χρωμιωμένο περίβλημα. Στον στάνταρ εξοπλισμό ανήκουν οι ατσάλινες ζάντες των 15 ιντσών, που φέρουν νέο σχεδιασμό. Στην αναβαθμισμένη καμπίνα υπάρχουν νέες επενδύσεις και αφρώδη καθίσματα μεγαλύτερης άνεσης. Δύο νέα εξωτερικά χρώματα είναι επίσης διαθέσιμα, τα Boundless Blue και Beautiful Berry.

Αρκούντως δυναμικό το εσωτερικό του Fiesta Van Sport.

Αρκούντως δυναμικό το εσωτερικό του Fiesta Van Sport.

 
Αναφορικά με τον χώρο φόρτωσης του ανανεωμένου Fiesta Van, το οποίο μοιράζεται το αμάξωμά του με το τρίθυρο επιβατικό Fiesta, η διαφορά είναι πως λείπουν τα πίσω καθίσματα και έχουν αντικατασταθεί από ένα ανθεκτικό και επίπεδο πάτωμα, όπου έχουν τοποθετηθεί τέσσερα σημεία σύνδεσης και διάφραγμα πλήρους ύψους, με ατσάλινο πλέγμα στο πάνω μισό για καλύτερη ορατότητα προς τα πίσω. Το μεικτό ωφέλιμο φορτίο είναι έως 531 κιλά, με τον χώρο φόρτωσης να έχει μήκος 1.283 χλστ. και να διαθέτει όγκο 0,96 κ.μ.

Πιο αναπαυτικά υπόσχεται πως είναι τα καθίσματα η Ford.

Πιο αναπαυτικά υπόσχεται πως είναι τα καθίσματα η Ford.

 

Νέες τεχνολογικές εφαρμογές

 
Εμπλουτισμένη είναι η λίστα των επικουρικών προς τον οδηγό συστημάτων του νέου Fiesta Van. Αναλυτικότερα, το «Parking Pack» περιλαμβάνει το σύστημα «Active Park Assist» το οποίο ανιχνεύει σε ποιες θέσει στάθμευσης χωράει το αυτοκίνητο και αναλαμβάνει το ίδιο το τιμόνι για τις απαραίτητες μανούβρες, με τον οδηγό να ελέγχει τα πεντάλ και το κιβώτιο. Το παρκάρισμα απλοποιείται περαιτέρω χάρη στην κάμερα οπισθοπορείας.
 
Ενώ στάνταρ σε όλες τις εκδόσεις είναι τα φώτα LED, μπορούν να επιλεγούν οι λεγόμενοι «Matrix LED», οι οποίοι προσαρμόζουν τον τρόπο που φωτίζουν στις εκάστοτε οδικές συνθήκες. Επιπλέον, οι λειτουργίες «Manoeuvring Light» και «Bad Weather Light» ενεργοποιούνται μόλις πραγματοποιηθούν ελιγμοί χαμηλής ταχύτητας ή όταν τεθούν σε λειτουργία οι υαλοκαθαριστήρες, προκειμένου να βελτιωθεί η ορατότητα του οδηγού. Ακόμα, το σύστημα «Glare-Free High Beam» χρησιμοποιεί μια εμπρόσθια τοποθετημένη κάμερα και βλέπει την κίνηση στον δρόμο, μποκάροντας τις δέσμες φωτός που ενδεχομένως θα τύφλωναν τους αντίθετα διερχόμενους οδηγούς.

Αναβάθμιση ουσίας για το Ford Transit
 
Επιγραμματικά, το παρών δίνουν ακόμα τα εξής συστήματα: Adaptive Cruise Control με Speed Sign Recognition, Blind Spot Information System με Cross Traffic Alert και Active Braking, Lane Keeping Aid και Pre-Collision Assist με Active Braking. Επιπλέον, οι υποψήφιοι αγοραστές μπορούν να αποκτήσουν το σύστημα infotainment «SYNC 3» με οθόνη 6 ή 8 ιντσών, με ή χωρίς το σύστημα πλοήγησης με ενημερώσεις LiveTraffic και τη λειτουργία Local Hazard Information.
 

Νέα mild hybrid έκδοση 125 ίππων


Το νέο Fiesta Van θα διατίθεται τόσο με τους γνωστούς κινητήρες βενζίνης EcoBoost όσο και με τη νέα ήπια υβριδική έκδοση των 48 volt. Λόγος γίνεται για το μοντέλο EcoBoost Hybrid των 125 ίππων, το οποίο διαθέτει έναν ενσωματωμένο εκκινητή/γεννήτρια (BISG), ο οποίος κινείται με ιμάντα και αντικαθιστά τον κλασικό εναλλάκτη. Επιτρέπει την ανάκτηση και αποθήκευση της ενέργειας που παράγεται κατά την πέδηση (και το ρολάρισμα) και η οποία κανονικά θα χανόταν.
 
Αυτή η ηλεκτρική ενέργεια χρησιμοποιείται για τη φόρτιση της αερόψυκτης μπαταρίας ιόντων λιθίου των 48 volt, την τροφοδότηση των περιφερειακών λειτουργιών του οχήματος, αλλά και την ενίσχυση της ροπής κατά τη διάρκεια της οδήγησης και της επιτάχυνσης. Η εν λόγω τεχνολογία μπορεί να επανεκκινήσει τον κινητήρα σε μόλις 350 χιλιοστά του δευτερολέπτου, επιτρέποντας στο σύστημα «Auto Start-Stop» να σβήνει τον κινητήρα, ακόμα και όταν το όχημα κινείται (δίχως να πατάει ο οδηγός το γκάζι) με ταχύτητα κάτω των 25 χλμ./ώρα.

Τα ηλεκτρικά Ford E-Transit πιάνουν δουλειά
 
Σύμφωνα με την Ford, το Fiesta Van EcoBoost Hybrid εμφανίζει κατανάλωση από 5,0 λτ./100 χλμ. και έχει εκπομπές CO2 που ξεκινούν από τα 113 γρ./χλμ. Το παραπάνω αποτελεί μια βελτίωση της κατανάλωσης της τάξης του 5% σε σχέση με τις μη υβριδικές εκδόσεις, κάτι που μπορεί να φτάσει ακόμα και στο 13% κατά την οδήγηση σε χαμηλές ταχύτητες. Αξίζει να αναφερθεί, πως σε επιλεγμένες αγορές το νέο Fiesta Van θα διατίθεται και σε έκδοση «E85», ο κινητήρας της οποία καίει καύσιμο που αποτελείται κατά 85% από αιθανόλη και 15% βενζίνη.
 
Σας αφήνουμε με το βίντεο παρουσίασης του νέου Ford Fiesta Van:
 

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το στο facebook »