Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Το πιο πολυτελές «alter-ego» του νέου Citan Tourer, ακούει στο όνομα Mercedes-Benz T-Class.

Το πιο πολυτελές «alter-ego» του νέου Citan Tourer, ακούει στο όνομα Mercedes-Benz T-Class.

Αρχικά η νέα T-Class θα διατίθεται σε 5θέσια έκδοση, ενώ θα ακολουθήσει και η εκδοχή με το μακρύ μεταξόνιο.

Αρχικά η νέα T-Class θα διατίθεται σε 5θέσια έκδοση, ενώ θα ακολουθήσει και η εκδοχή με το μακρύ μεταξόνιο.

Οι συρόμενες πλευρικές πόρτες είναι πλάτους 614 χλστ. και ύψους 1.059 χλστ., με το ύψος φόρτωσης των μόλις 561 χλστ. στην πίσω πόρτα, να διευκολύνει σημαντικά τη διαδικασία φορτοεκφόρτωσης.

Οι συρόμενες πλευρικές πόρτες είναι πλάτους 614 χλστ. και ύψους 1.059 χλστ., με το ύψος φόρτωσης των μόλις 561 χλστ. στην πίσω πόρτα, να διευκολύνει σημαντικά τη διαδικασία φορτοεκφόρτωσης.

Υπό εξέλιξη βρίσκεται και η αμιγώς ηλεκτρική εκδοχή, η οποία θα ονομάζεται Mercedes-Benz EQT.

Υπό εξέλιξη βρίσκεται και η αμιγώς ηλεκτρική εκδοχή, η οποία θα ονομάζεται Mercedes-Benz EQT.

Η πενταθέσια T‑Class, η οποία αποτελεί τη μικρή «αδελφή» της V-Class, έχει μήκος 4.498 χλστ., πλάτος 1.859 χλστ. και ύψος 1.811 χλστ.

Η πενταθέσια T‑Class, η οποία αποτελεί τη μικρή «αδελφή» της V-Class, έχει μήκος 4.498 χλστ., πλάτος 1.859 χλστ. και ύψος 1.811 χλστ.

Αντί της ενιαίας πίσω πόρτας, μπορεί να τοποθετηθεί μία δύο τμημάτων, τα οποία μπορούν να ανοίξουν σε γωνία μέχρι και 180 μοιρών.

Αντί της ενιαίας πίσω πόρτας, μπορεί να τοποθετηθεί μία δύο τμημάτων, τα οποία μπορούν να ανοίξουν σε γωνία μέχρι και 180 μοιρών.

Με βάση όσα ισχύουν για το Citan Tourer, το πορτμπαγκάζ έχει μήκος 717 χλστ. και πλάτος 1.196 χλστ., με τον ωφέλιμο όγκο κάτω από την εταζέρα να ορίζεται στα 517 λίτρα.

Με βάση όσα ισχύουν για το Citan Tourer, το πορτμπαγκάζ έχει μήκος 717 χλστ. και πλάτος 1.196 χλστ., με τον ωφέλιμο όγκο κάτω από την εταζέρα να ορίζεται στα 517 λίτρα.

Με πιο προσεγμένο διάκοσμο και πλουσιότερο εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας το εσωτερικό.

Με πιο προσεγμένο διάκοσμο και πλουσιότερο εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας το εσωτερικό.

Ανετοι χώροι για τους τρεις επιβάτες του πίσω καθίσματος, με τις δύο ακριανές θέσεις να φέρουν υποδοχές ISOFIX για παιδικά καθίσματα.

Ανετοι χώροι για τους τρεις επιβάτες του πίσω καθίσματος, με τις δύο ακριανές θέσεις να φέρουν υποδοχές ISOFIX για παιδικά καθίσματα.

Τέσσερις επιλογές σε κινητήρες, δυο βενζίνης και δύο πετρελαίου, με την ισχύ να ποικίλει από τους 95 έως τους 131 ίππους.

Τέσσερις επιλογές σε κινητήρες, δυο βενζίνης και δύο πετρελαίου, με την ισχύ να ποικίλει από τους 95 έως τους 131 ίππους.

Βάσει απόδοσης, στην κορυφή της γκάμας τοποθετείται η βενζινοκίνητη έκδοση Τ 180 των 131 αλόγων.

Βάσει απόδοσης, στην κορυφή της γκάμας τοποθετείται η βενζινοκίνητη έκδοση Τ 180 των 131 αλόγων.

  • Το πιο πολυτελές «alter-ego» του νέου Citan Tourer, ακούει στο όνομα Mercedes-Benz T-Class.
  • Αρχικά η νέα T-Class θα διατίθεται σε 5θέσια έκδοση, ενώ θα ακολουθήσει και η εκδοχή με το μακρύ μεταξόνιο.
  • Οι συρόμενες πλευρικές πόρτες είναι πλάτους 614 χλστ. και ύψους 1.059 χλστ., με το ύψος φόρτωσης των μόλις 561 χλστ. στην πίσω πόρτα, να διευκολύνει σημαντικά τη διαδικασία φορτοεκφόρτωσης.
  • Υπό εξέλιξη βρίσκεται και η αμιγώς ηλεκτρική εκδοχή, η οποία θα ονομάζεται Mercedes-Benz EQT.
  • Η πενταθέσια T‑Class, η οποία αποτελεί τη μικρή «αδελφή» της V-Class, έχει μήκος 4.498 χλστ., πλάτος 1.859 χλστ. και ύψος 1.811 χλστ.
  • Αντί της ενιαίας πίσω πόρτας, μπορεί να τοποθετηθεί μία δύο τμημάτων, τα οποία μπορούν να ανοίξουν σε γωνία μέχρι και 180 μοιρών.
  • Με βάση όσα ισχύουν για το Citan Tourer, το πορτμπαγκάζ έχει μήκος 717 χλστ. και πλάτος 1.196 χλστ., με τον ωφέλιμο όγκο κάτω από την εταζέρα να ορίζεται στα 517 λίτρα.
  • Με πιο προσεγμένο διάκοσμο και πλουσιότερο εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας το εσωτερικό.
  • Ανετοι χώροι για τους τρεις επιβάτες του πίσω καθίσματος, με τις δύο ακριανές θέσεις να φέρουν υποδοχές ISOFIX για παιδικά καθίσματα.
  • Τέσσερις επιλογές σε κινητήρες, δυο βενζίνης και δύο πετρελαίου, με την ισχύ να ποικίλει από τους 95 έως τους 131 ίππους.
  • Βάσει απόδοσης, στην κορυφή της γκάμας τοποθετείται η βενζινοκίνητη έκδοση Τ 180 των 131 αλόγων.

Νέα T-Class: το lifestyle επιβατικό της Mercedes-Benz

4.709 Επισκέψεις στο άρθρο (27/4/2022)

Σε περίπτωση που το νέο Citan Tourer σας φαίνεται κάπως «φτωχό», η Mercedes-Benz σας δίνει την επιλογή της ολοκαίνουργιας T-Class, την οποία -αν κάνετε λίγη ακόμα υπομονή- θα μπορέσετε να την αποκτήσετε στην αμιγώς ηλεκτρική έκδοση «EQT».

T-Class: το compact, ευρύχωρο επιβατικό van της Mercedes-Benz

  • Η πιο πλούσια παραλλαγή του Citan Tourer
  • Αρχικά ως 5θέσιο, αναμένεται και το 7θέσιο
  • Με κινητήρες βενζίνης & πετρελαίου 95-131 hp
  • Προσεχώς και στην ηλεκτρική έκδοση «EQT»
 
Για τους πελάτες της που επιθυμούν πιο πλούσιο εξοπλισμό και έναν πιο lifestyle χαρακτήρα από αυτόν του νέου Citan Tourer, η Mercedes‑Benz λανσάρει τη νέα T‑Class, ένα 5θέσιο (αναμένεται και η 7θέσια έκδοση) όχημα που στηρίζεται στο ολοκαίνουργιο Citan Van, το οποίο με τη σειρά του -όπως και στην πρώτη του γενιά- έχει στενούς βαθμούς συγγένειας με το νέο Renault Kangoo.
 
Η πενταθέσια T‑Class, η οποία αποτελεί τη μικρή «αδελφή» της V-Class, έχει μήκος 4.498 χλστ., πλάτος 1.859 χλστ. και ύψος 1.811 χλστ. Διαθέτει συρόμενες πλευρικές πόρτες πλάτους 614 χλστ. και ύψους 1.059 χλστ., με το ύψος φόρτωσης των μόλις 561 χλστ. στην πίσω πόρτα (προαιρετικά και δύο τμημάτων), να διευκολύνει σημαντικά τη διαδικασία φορτοεκφόρτωσης. Οι τιμές στη Γερμανία εκκινούν κάτω από τις 30.000 ευρώ για τις εκδόσεις βενζίνης και πετρελαίου, ενώ θα ακολουθήσει και η πλήρως ηλεκτρική έκδοση EQT, ένα μοντέλο που προς το παρόν βρίσκεται στο στάδιο εξέλιξης.


Αρχικά η νέα T-Class θα διατίθεται σε 5θέσια έκδοση, ενώ θα ακολουθήσει και η εκδοχή με το μακρύ μεταξόνιο.

Αρχικά η νέα T-Class θα διατίθεται σε 5θέσια έκδοση, ενώ θα ακολουθήσει και η εκδοχή με το μακρύ μεταξόνιο.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Ένα πιο πολυτελές Citan Tourer

Με μια πρώτη ματιά, εύκολα μπορεί κάποιος να μπερδέψει την T-Class με το Citan Tourer. Ωστόσο, διαφορές υπάρχουν αν και μικρές, οι οποίες φέρνουν το όχημα πιο κοντά στα υπόλοιπα επιβατικά της Mercedes-Benz. Ανάμεσα σε αυτές, συναντάμε τους προαιρετικούς τροχούς αλουμινίου των 17 ιντσών (στάνταρ στις 16 ίντσες), τις πιο λεπτές γρίλιες χρωμίου στη μάσκα, τον ελαφρώς τροποποιημένο προφυλακτήρα που δεν φιλοξενεί τους προβολείς ομίχλης, αλλά και τους καθρέπτες που είναι βαμμένοι στο χρώμα του υπόλοιπου αμαξώματος. Το παρόν στον εξοπλισμό δίνουν και οι προβολείς LED High Performance.
 
Ομοίως, το εσωτερικό είναι παρόμοιο με αυτό που διαθέτουν οι πιο πλούσιες εκδόσεις του Citan Tourer, με την T-Class να φέρει επιπλέον πλαστικά τμήματα της κεντρικής κονσόλας που φέρουν φινίρισμα όψης αλουμινίου. Διαθέσιμες είναι οι εκδόσεις εξοπλισμού Style και Progressive, που φέρουν μεταξύ πολλών άλλων το σύστημα infotainment MBUX που συνεργάζεται με οθόνη αφής 7 ιντσών και είναι συμβατό με τα Apple CarPlay και Android Auto. Δεν προσφέρεται η επιλογή για ψηφιακό πίνακα οργάνων, καθώς εκεί υπάρχει μονάχα μια έγχρωμη οθόνη 5,5 ιντσών ανάμεσα από τα αναλογικά όργανα.
 
Επιπλέον, τη διαφορά κάνουν στοιχεία όπως τα εξής: υπηρεσίες συνδεσιμότητας, φωνητικές εντολές, εκκίνηση χωρίς κλειδί, κρυφός φωτισμός, «Neotex» απομίμηση δέρματος και δερμάτινες επενδύσεις «Artico». Ο εξοπλισμός ασφαλείας περιλαμβάνει επτά αερόσακους και μια σειρά συστημάτων ADAS, με τη σχετική λίστα να έχει εμπλουτιστεί με το προαιρετικό πακέτο Driving Assistance Package, το οποίο ενσωματώνει τις τεχνολογίες Active Distance Assist Distronic και Active Steering Assist.

Σε 4 εκδόσεις 95 – 131 ίππων

Η νέα T-Class θα λανσαριστεί με δύο τετρακύλινδρους κινητήρες, έναν πετρελαίου και έναν βενζίνης, που έχουν χωρητικότητα 1.461 και 1.332 κ.εκ., αντίστοιχα και οι οποίοι προσφέρονται συνολικά σε 4 εκδόσεις απόδοσης. Όλοι τους φέρουν σύστημα ECO start/stop, ενώ πέραν του μηχανικού κιβωτίου των 6 σχέσεων, η πιο ισχυρή έκδοση βενζίνης των 131 ίππων, μπορεί να αποκτηθεί και με το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη DCT των 7 σχέσεων.
 
Αναλυτικότερα, η βασική diesel έκδοση «T 160 d» εμφανίζει ισχύ 95 hp/3.750 σ.α.λ. και ροπή 260 Nm/1.750 σ.α.λ. Η συνδυασμένη κατανάλωση στον κύκλο WLTP ξεκινάει από τα 5,3 λτ./100 χλμ. και οι εκπομπές CO2 από τα 138 γρ./χλμ. Η τελική ταχύτητα φτάνει μέχρι τα 165 χλμ./ώρα και η επίδοση στο 0-100 χλμ./ώρα είναι της τάξης των 15,1 δλ. Πιο πάνω συναντάμε την έκδοση «T 180 d» των 116 hp και 270 Nm (στις ίδιες στροφές), η οποία έχει κατανάλωση από 5,5 λτ./100 χλμ. και ρύπους CO2 από 144 γρ./χλμ. Η μέγιστη ταχύτητα αγγίζει τα 177 χλμ./ώρα και η επιτάχυνση στο 0-100 χλμ./ώρα πραγματοποιείται σε 13,2 δλ.
 
Αναφορικά με τις εκδόσεις βενζίνης, η «Τ 160» αποδίδει 102 hp/4.500 σ.α.λ. και 200 Nm/1.500 σ.α.λ. Η μέση κατανάλωση ξεκινάει από τα 6,7 λτ./100 χλμ. και οι εκπομπές CO2 από τα 153 γρ./χλμ. Το 0-100 χλμ./ώρα επιτυγχάνεται σε 14,7 δλ. και η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 168 χλμ./ώρα. Στην κορυφή της γκάμας συναντάμε την έκδοση «Τ 180» η οποία έχει ισχύ 131 hp/5.000 σ.α.λ. και ροπή 240 Nm/1.600 σ.α.λ. Η κατανάλωση είναι στα 6,6 λτ./100 χλμ. και οι ρύποι στα 150 γρ./χλμ. Σε 11,6 δλ. το αυτοκίνητο κάνει το 0-100 χλμ./ώρα, ενώ η μέγιστη ταχύτητα που αναπτύσσει είναι 184 χλμ./ώρα.

Συνέχεια του άρθρου >>>

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »