Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

Το πλήρως ανασχεδιασμένο Caddy βασίζεται στη μεταβλητή πλατφόρμα MQB του Volkswagen Group.

Δεκαεννέα επικουρικά συστήματα αναβαθμίζουν την ασφάλεια και καθιστούν τη ζωή του οδηγού ευκολότερη.

Διαθέσιμος είναι για πρώτη φορά ένας ψηφιακός πίνακας οργάνων και πολλές online υπηρεσίες.

Με την αναδίπλωσή του, το κάθισμα του συνοδηγού μετατρέπεται σε γραφείο.

Προηγμένοι κινητήρες με μειωμένες εκπομπές οξειδίων του αζώτου χάρη στον διπλό καταλυτικό μετατροπέα.

Με αυτόματο κιβώτιο DSG, όπως και με σύστημα τετρακίνησης 4MOTION, μπορεί να αποκτηθεί το νέο Caddy.

To VW Caddy της νέας εποχής

33.936 Επισκέψεις στο άρθρο (20/7/2021)

Ήδη διαθέσιμο στη χώρα μας είναι το νέο -πέμπτης γενιάς- Volkswagen Caddy, το οποίο λανσάρεται σε πλήθος εκδόσεων μεταφοράς αγαθών και ανθρώπων. Για πρώτη φορά, το εμβληματικό μοντέλο της Volkswagen Επαγγελματικά Οχήματα (Volkswagen Commercial Vehicles – VWCV), βασίζεται στην περίφημη μεταβλητή πλατφόρμα MQB του γερμανικού ομίλου, που χρησιμοποιείται και στο Golf 8, γεγονός που επέτρεψε την ενσωμάτωση σε αυτό μιας σειράς τεχνολογιών που το καθιστούν πιο άνετο και ασφαλές από ποτέ.


Δεκαεννέα επικουρικά συστήματα αναβαθμίζουν την ασφάλεια και καθιστούν τη ζωή του οδηγού ευκολότερη.

Δεκαεννέα επικουρικά συστήματα αναβαθμίζουν την ασφάλεια και καθιστούν τη ζωή του οδηγού ευκολότερη.

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το στο facebook »

Οπτικά, η μετάβαση στην πλατφόρμα MQB είναι ήδη εμφανής ακόμα και εξωτερικά, καθώς το μακρύτερο μεταξόνιο (από τα 2.682 στα 2.755 χλστ.) εξασφαλίζει στο Caddy νέες αναλογίες και μια πιο δυναμική εμφάνιση, με τη σχεδίαση να είναι περισσότερο χαρισματική από ποτέ. Τη μορφή του οχήματος αναβαθμίζουν δίχως αμφιβολία περαιτέρω και οι προβολείς Full LED, οι οποίοι (προαιρετικά) προσφέρονται με φως κακοκαιρίας. Φυσικά, τα εν λόγω φωτιστικά σώματα αυξάνουν και τα επίπεδα άνεσης και ασφάλειας και επιπλέον –χάρη στη μεγαλύτερη διάρκεια ζωής τους- συμβάλλουν και στον περιορισμό του συνολικού κόστους ιδιοκτησίας του οχήματος.

Διαθέσιμος είναι για πρώτη φορά ένας ψηφιακός πίνακας οργάνων και πολλές online υπηρεσίες.

Διαθέσιμος είναι για πρώτη φορά ένας ψηφιακός πίνακας οργάνων και πολλές online υπηρεσίες.


Hightech, ψηφιακό εσωτερικό

Με την αναδίπλωσή του, το κάθισμα του συνοδηγού μετατρέπεται σε γραφείο.

Με την αναδίπλωσή του, το κάθισμα του συνοδηγού μετατρέπεται σε γραφείο.


Όσο εντυπωσιακό και αν είναι εξωτερικά το νέο VW Caddy, εκεί που το αυτοκίνητο έχει αλλάξει πραγματικά επίπεδο είναι στο εσωτερικό του, η πρόσβαση στο οποίο απλοποιείται χάρη στο σύστημα εισόδου και εκκίνησης χωρίς κλειδί. Μεγάλος πρωταγωνιστής στην καμπίνα του οχήματος είναι το λεγόμενο «Digital Cockpit», ο πλήρως ψηφιακός πίνακας οργάνων δηλαδή, ο οποίος ανάλογα με την έκδοση, συνδυάζεται με συστήματα infotainment που συνεργάζονται με οθόνες αφής 6,5 ιντσών, 8,25 ιντσών ή 10 ιντσών.

Προηγμένοι κινητήρες με μειωμένες εκπομπές οξειδίων του αζώτου χάρη στον διπλό καταλυτικό μετατροπέα.

Προηγμένοι κινητήρες με μειωμένες εκπομπές οξειδίων του αζώτου χάρη στον διπλό καταλυτικό μετατροπέα.


Μάλιστα, η σύνδεση του Digital Cockpit και του κορυφαίου συστήματος πλοήγησης Discover Pro των 10 ιντσών, δημιουργεί ένα νέο ψηφιακό σύνολο ενδείξεων και στοιχείων ελέγχου, το «Innovision Cockpit». Μέσω μιας ηλεκτρονικής μονάδας διασύνδεσης (OCU) με ενσωματωμένη eSIM, τα συστήματα infotainment του Caddy έχουν επίσης πρόσβαση σε online υπηρεσίες (MOD). Τα καινοτόμα χειριστήρια του συστήματος κλιματισμού, κάτω από το σύστημα infotainment, είναι για πρώτη φορά επίσης ψηφιακά, με συρόμενα ρυθμιστικά αφής (touchsliders).

Με αυτόματο κιβώτιο DSG, όπως και με σύστημα τετρακίνησης 4MOTION, μπορεί να αποκτηθεί το νέο Caddy.

Με αυτόματο κιβώτιο DSG, όπως και με σύστημα τετρακίνησης 4MOTION, μπορεί να αποκτηθεί το νέο Caddy.


Το ψηφιακό του πράγματος συνεχίζεται και στα νέα ψηφιακά μπουτόν για τα φώτα, τον ήχο και τα μενού, με τον περιστροφικό διακόπτη για τα φώτα να δίνει τη θέση του στην ομάδα των μπουτόν «Light &Sight», η οποία είναι τοποθετημένη στα αριστερά και είναι ενσωματωμένη με τον πίνακα οργάνων και το σύστημα infotainment. Κάτω από το τελευταίο βρίσκονται τα λεγόμενα μπουτόν άμεσης πρόσβασης, τα οποία επιτρέπουν τη γρήγορη και διαισθητική λειτουργία των συστημάτων υποβοήθησης και των προηγμένων λειτουργιών των συστημάτων κλιματισμού και στάθμευσης.

Χώρος εργασίας υψηλής λειτουργικότητας

Επιπλέον τα νέα, ισχυρά, εσωτερικά φώτα LED αφής και η παροχή ρεύματος για εξωτερικές συσκευές 230V, αναβαθμίζουν το εσωτερικό. Ένα άλλο καινοτόμο χαρακτηριστικό είναι ο εξαερισμός οροφής για καλύτερο έλεγχο της θερμοκρασίας και ταχύτερο εξαερισμό στο πίσω μέρος του Caddy, όταν αυτό είναι σταματημένο.
 
Σημαντική παράμετρος του εσωτερικού του νέου Caddy, είναι τα νέα καθίσματα «ergoComfort» (AGR) και τα ανεξάρτητα υποβραχιόνια για οδηγό και συνοδηγό, που καθιστούν τις μακρινές αποστάσεις πιο ξεκούραστες. Τα νέα καθίσματα προστατεύουν καλύτερη την πλάτη χάρη στις πολλές δυνατότητες ρύθμισης, ενώ διαθέτουν ένα ηλεκτρικό ορθοπεδικό στήριγμα 4 βαθμίδων. Μάλιστα, αυτό του συνοδηγού είναι αναδιπλούμενο και φέρει επιπλέον ένα νέο backpanel, το οποίο χρησιμεύει ως επιφάνεια εργασίας (γραφείο) του οδηγού.

Προηγμένη ασφάλεια και άνεση

Με συνολικά 19 συστήματα υποβοήθησης διατίθεται το νέο Caddy, από τα οποία τα 5 είναι εντελώς νέα ενώ τα υπόλοιπα έχουν αναβαθμιστεί εκτενώς. Ανάμεσα στα νέα στοιχεία συναντάμε το Travel Assist, το οποίο, για πρώτη φορά σε ένα επαγγελματικό όχημα της Volkswagen, διευκολύνει την υποβοηθούμενη οδήγηση σε όλο το φάσμα ταχύτητας κίνησης. Σε συνδυασμό με το Travel Assist, το επανασχεδιασμένο πολυλειτουργικό τιμόνι του Caddy είναι εξοπλισμένο με ειδικούς αισθητήρες, οι οποίοι εξασφαλίζουν την ακριβή ανίχνευση ακόμα και μιας μικρής επαφής του χεριού προκειμένου να αποφεύγονται οι λάθος προειδοποιήσεις.
 
Επίσης νέο είναι το αυτόματο φρενάρισμα σε περίπτωση αλλαγής πορείας με διασταύρωση με αντίθετα ερχόμενο όχημα, στάνταρ σε κάθε Caddy, ως μέρος του συστήματος Front Assist. Επίσης καινούργιο στοιχείο στο Caddy και για πρώτη φορά διαθέσιμο στη συγκεκριμένη κατηγορία αστικών van διανομής, είναι η υποβοήθηση ελιγμών τρέιλερ που είναι γνωστή από το Crafter, το Trailer Assist (το οποίο κάνει την οπισθοπορεία με ένα ρυμουλκούμενο πιο εύκολη).
 
Επιπλέον, μεταξύ άλλων, στο νέο Caddy προσφέρεται η υποβοήθηση κατά την έξοδο από θέση στάθμευσης (Rear Traffic Alert), το σύστημα επιτήρησης περιβάλλοντος χώρου (Front Assist), η αυτόματη ρύθμιση απόστασης ACC 2.0 με λειτουργία «Stop and Go», η υποβοήθηση Lane Assist, το «Emergency Assist», η υποβοήθηση οπισθοπορείας, η αναγνώριση σημάτων κυκλοφορίας και η υποβοήθηση αλλαγής λωρίδας (Side Assist).

Αποδοτικοί κινητήρες πετρελαίου και βενζίνης

H ύπαρξη δύο καταλυτικών μετατροπέων και το twindosing (διπλός ψεκασμός AdBlue) μειώνουν σημαντικά τις εκπομπές οξειδίων του αζώτου των κινητήρων πετρελαίου TDI, οι οποίοι είναι εξοπλισμένοι με φίλτρα κατακράτησης σωματιδίων. Για πρώτη φορά σε ένα επαγγελματικό όχημα της Volkswagen, το σύστημα διπλής δόσης (twindosing) χρησιμοποιείται στις εκδόσεις των 75 PS (55 kW), 102 PS (75 kW) και 122 PS (90 kW) των κινητήρων TDI με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων ή με αυτόματο διπλού συμπλέκτη (DSG) 7 σχέσεων. Μέσω των δύο καταλυτικών μετατροπέων SCR - ένας κοντά στον κινητήρα, ένας τοποθετημένος μακριά από αυτόν - και της διπλής έγχυσης AdBlue, το σύστημα μειώνει σημαντικά τα επίπεδα εκπομπών οξειδίων του αζώτου (NOx) σε σύγκριση με αυτά του προηγούμενου μοντέλου, γεγονός που τοποθετεί τους κινητήρες TDI ανάμεσα στους πιο καθαρούς κινητήρες diesel στον κόσμο.

Αντίστοιχα αποδοτικός και «πράσινος» είναι και o turbo κινητήρας βενζίνης (TSI) με ισχύ 114 PS (84 kW). Επίσης, διαθέσιμος είναι και ένας turbo κινητήρας φυσικού αερίου (βασίζεται στον TGI αλλά αποδίδει 130 PS (96 kW) καθώς και ένα plug-in υβριδικό σύστημα (eHybrid). Σημειώνεται, πως η έκδοση φυσικού αερίου θα είναι διαθέσιμη από το 2022 και μετά, ενώ η υβριδική από το 2023.

Σημειώνεται, πως οι νέες τεχνολογίες των κινητήρων έχουν θετικό αντίκτυπο τόσο οικονομικό όσο και οικολογικό. Για παράδειγμα, στους TDI η συνδυασμένη κατανάλωση καυσίμου κατά NEDC του Caddy 2.0 TDI πέμπτης γενιάς, 102 PS με χειροκίνητο κιβώτιο 6 ταχυτήτων, είναι 4,7 λίτρα/100 χιλιόμετρα, δηλαδή 1,4 λίτρα μικρότερη σε σχέση με τον αντίστοιχο κινητήρα στον προκάτοχό του. Σε σύγκριση και με τους ανταγωνιστές του, το νέο Caddy TDI έχει κατά μέσο όρο 10% καλύτερη οικονομία καυσίμου και επίσης εκπέμπει 10% λιγότερο COενώ αντίστοιχη είναι η οικονομία που προσφέρει και στους βενζινοκινητήρες, όντας πάλι το καλύτερο στην κατηγορία του.

Αξίζει να αναφερθεί, τέλος, πως για τα Caddy που κινούνται συχνά σε περιβάλλοντα χαμηλής πρόσφυσης όπως εργοτάξια, προσφέρεται το σύστημα τετρακίνησης 4ΜΟΤΙΟΝ, το οποίο προσαρμόζει αυτόματα τη μετάδοση κίνησης στους τροχούς ανάλογα με τις εκάστοτε οδηγικές συνθήκες.


 

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το στο facebook »