To Πολωνικό VW Caddy κλείνει 20 χρόνια παραγωγής
Leasing Deals: Αγοράζεις Van, μετράει στα έξοδα & ΔΕΝ έχει κόστη (μόνο καύσιμα)
Leasing-Μισθώματα | Βαρέα Επαγγελματικά |
Μηχανή Αναζήτησης |
Ένα από τα προεξάρχοντα χαρακτηριστικά του Volkswagen Caddy νέας γενιάς -το οποίο στηρίζεται στην πλατφόρμα Modular Transverse Matrix (MQB) όπως και το τελευταίο VW Golf- είναι ο εντελώς νέος άκαμπτος πίσω άξονας, που ενσωματώνει μια ράβδο Panhard καθοδηγούμενη από βραχίονες. Σύμφωνα με την εταιρεία, έχει σχεδιαστεί με τέτοιο τρόπο ώστε να προσφέρει σημαντικά αυξημένη ευελιξία σε όλες τις καταστάσεις φορτίου, ενώ παρέχει εξαιρετική άνεση οδήγησης. Για τη βελτιστοποίηση της οδηγικής άνεσης, τα φύλλα σούστας της προηγούμενης γενιάς, αντικαταστάθηκαν από ελατήρια.
Για τη βελτιστοποίηση της οδηγικής άνεσης, τα φύλλα σούστας στην πίσω ανάρτηση του Caddy της προηγούμενης γενιάς, αντικαταστάθηκαν από ελατήρια.
Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το στο facebook »
Οι άνω και κάτω βραχίονες, τα αμορτισέρ, ο σωληνωτός άξονας, τα ελατήρια και η ράβδος Panhard, απαιτούν ελάχιστο χώρο.
Οι ευρωπαλέτες (1.200 x 800 χλστ.) μπορούν να μπουν στον χώρο φόρτωσης του Caddy Cargo στο πλάι, χάρη στο πλάτος των 1,23 μέτρων μεταξύ των θόλων των τροχών. Στην έκδοση Maxi, μάλιστα, μπορούν να φορτωθούν δύο παλέτες.
Χάρη στο πλάτος των 840 χλστ. της πλευρικής συρόμενης πόρτας, η παλέτα μπορεί να φορτοεκφορτωθεί από το πλάι.
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - pro.autotriti.gr