Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
H MAN θα προσφέρει ένα νέο πλαίσιο ηλεκτρικού λεωφορείου για αστική / υπεραστική χρήση, σε παγκόσμιο επίπεδο από το 2024.

H MAN θα προσφέρει ένα νέο πλαίσιο ηλεκτρικού λεωφορείου για αστική / υπεραστική χρήση, σε παγκόσμιο επίπεδο από το 2024.

Νέο «eBus Chassis» από τη ΜΑΝ

2.576 Επισκέψεις στο άρθρο (9/6/2022)

Η MAN Truck & Bus θα προσφέρει ένα νέο –ηλεκτροκίνητο- πλαίσιο λεωφορείου για αστικές ή υπεραστικές χρήσεις από το 2024. Γιατί ο κλάδος των λεωφορείων είναι πρωτοπόρος στις εξελίξεις της ηλεκτροκίνησης;

Τα ηλεκτρικά λεωφορεία είναι η λύση για τις οδικές επιβατικές μεταφορές

  • Εντυπωσιακή η εμπορική πορεία του Lions City E
  • Γιατί τα ηλεκτρικά αστικά λεωφορεία είναι η λύση;  
  • ΝΕΟ «eBus Chassis» με μαζική παραγωγή από το 2024
  • Πόσο αποδοτικά είναι τα ηλεκτρικά λεωφορεία;
 
Σύμφωνα με διεθνείς μελέτες, έχει αποδειχθεί επανειλημμένως πως η αναβάθμιση των μέσων μαζικής μεταφοράς διασφαλίζει ένα συνολικά καλύτερο βιοτικό επίπεδο και βελτίωση της οδικής ασφάλειας στα σύγχρονα αστικά κέντρα.
 
Φυσικά στην ελληνική πραγματικότητα, οι εξελίξεις μπορεί να προχωρούν σε σαφέστατα πιο αργούς ρυθμούς, ειδικά αν προσπαθήσουμε να συγκρίνουμε με τις εξελίξεις σε άλλες χώρες – μέλη της ΕΕ ωστόσο, το ζήτημα είναι αρκετά σαφές.
 
Η χρήση οχημάτων με μηδενικές εκπομπές ρύπων και θορύβου για τη μεταφορά των πολιτών (βλέπε τα ηλεκτρικά λεωφορεία), βελτιώνει τη δημόσια υγεία. Για τον λόγο αυτό εξάλλου και οι πωλήσεις τους αυξάνονται συνεχώς σε παγκόσμιο επίπεδο. Διεθνείς αναλυτές μάλιστα αναφέρουν πως έως το 2040 οι πωλήσεις των λεωφορείων με μηδενικές εκπομπές ρύπων, θα έχουν αυξηθεί κατά 80% παγκοσμίως σε σχέση με τα σημερινά δεδομένα!
 
Θέλοντας λοιπόν να παίξει πρωταγωνιστικό ρόλο σε αυτήν την τάση, η MAN Truck & Bus αποφάσισε να διαθέσει το νέο της –αμιγώς ηλεκτρικό- σασί/πλαίσιο λεωφορείου, «… προκειμένου να παρέχουμε μια τέλεια βάση για τα οχήματα τους, στους υπερκατασκευαστές σε παγκόσμιο επίπεδο.», όπως σημείωσε σε σχετικές του δηλώσεις, ο Επικεφαλής του τομέα Λεωφορείων της εταιρείας, κ. Rudi Kuchta.
 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Η ΜΑΝ επεκτείνει τη γκάμα των ηλεκτρικών της λεωφορείων

 
Η ΜΑΝ Truck & Bus συγκαταλέγεται μεταξύ των πρωτοπόρων στην έρευνα και εξέλιξη τεχνολογικών καινοτομιών για τον κλάδο των λεωφορείων (ειδικά των αστικών) και ο τομέας της ηλεκτροκίνησης δεν θα μπορούσε να αποτελεί εξαίρεση.
 
Μια από τις βασικότερες και πιο επιτυχημένες εμπορικά προτάσεις της, το MAN Lions City E, έχει εξάλλου να επιδείξει περισσότερες από 1.000 πωλήσεις σχεδόν 1,5 έτος από την έναρξη της παραγωγής του!
 
Μάλιστα πρόσφατα πραγματοποίησε και ένα εντυπωσιακό ταξίδι 2.500kmαποδεικνύοντας τις δυνατότητες του και το κατά πόσο υστερεί σε σχέση με τα συμβατικά αστικά λεωφορεία.
 

Ποια η σημασία του «eBus Chassis»

 
Οι εταιρείες που δραστηριοποιούνται στην κατασκευή αμαξωμάτων για αστικά –αλλά και άλλους τύπους- λεωφορεία, κατέχουν ένα μεγάλο μέρος της πίτας των παγκόσμιων πωλήσεων λεωφορείων, χάρη κυρίως στην εξαιρετική εικόνα τους σε θέματα ποιότητας κατασκευής και σχεδίασης. Μάλιστα, η φήμη τους ξεφεύγει κατά πολύ το τοπικό / εθνικό επίπεδο με πάμπολλα τέτοια παραδείγματα και στην ευρωπαϊκή ή την ελληνική αγορά.
 
Προκειμένου λοιπόν να καλύψεις τις ανάγκες των εν λόγω συνεργατών της, η MAN Truck & Bus εξελίσσει το πλαίσιο λεωφορείου «eBus Chassis», με τα πρωτότυπα οχήματα να παραδίδονται πως δοκιμές μέσα στο 2023 και την έναρξη της μαζικής παραγωγής να ξεκινά από το 2024.
 
Σε πρώτη φάση, η εταιρεία θέλει να ενισχύσει τη θέση της σε αγορές όπως η Ασία, η Αφρική, η Ν. Αμερική, η Αυστραλία και η Νέα Ζηλανδία.
 
Προκειμένου λοιπόν να είναι σε θέση να ανταποκριθεί στις πολυποίκιλες απαιτήσεις της χρήσης ενός λεωφορείου για αστικά ή υπεραστικά δρομολόγια (ημερήσια αυτονομία, κόστος χρήσης / συντήρησης κ.ά.), η ΜΑΝ θα προσφέρει το νέο πλαίσιο για ηλεκτρικά λεωφορεία «eBus» σε εκδόσεις με δύο άξονες και χαμηλό ή υπερυψωμένο δάπεδο.
 
Παράλληλα, θα υπάρχουν και επιλογές τεχνολογίας NMC (lithium-nickel-manganese-cobalt battery) ή LFP (lithium-ferrophosphate battery) για τις μπαταρίες του.
 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »