Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

Η DAF θα προσφέρει τους 4x2 τράκτορες των CF & XF με υδραυλικό σύστημα μετάδοσης της κίνησης και στους εμπρός τροχούς.

Νέο υδραυλικό σύστημα 4κίνησης από τη DAF

13.574 Επισκέψεις στο άρθρο (5/5/2020)

Το νέο υδραυλικό σύστημα μετάδοσης της κίνησης και στον εμπρόσθιο άξονα με την ονομασία «PXP», θα προσφέρει σημαντικά οφέλη σε συγκεκριμένες εφαρμογές χρήσης. Διαβάστε περισσότερα εδώ…

Η DAF Truck προσφέρει ένα νέο, υδραυλικό, σύστημα μετάδοσης της κίνησης και στους εμπρός τροχούς ενός φορτηγού για τα οχήματα που καλούνται να κινηθούν ως επί το πλείστον στην άσφαλτο ωστόσο, σε ορισμένες περιπτώσεις καλούνται να διέλθουν και από σημεία με περιορισμένο συντελεστή πρόσφυσης.
Το εν λόγω σύστημα έχει εξελιχθεί σε συνεργασία με την εταιρεία «Paul Nutzfahrzeuge» και φέρει την ονομασία «PXP» (Paul Xtra Power) και αρχικά θα είναι διαθέσιμο στις εκδόσεις τράκτορα 4x2 των σειρών CF και XF με κινητήρες Paccar MX-11 και MX-13 ενώ, αργότερα μέσα στο έτος θα είναι διαθέσιμο και σε άλλες εκδόσεις των εν λόγω φορτηγών με διαφορετικό τύπο πλαισίου.
Σε αντίθεση συστήματα μόνιμης τετρακίνησης που όπως είναι φυσικό συνοδεύονται από αυξημένο κόστος αγοράς, συντήρησης και χρήσης (λόγω της αύξησης της κατανάλωσης καυσίμου), το νέο σύστημα PXP διασφαλίζει τη βελτίωση της πρόσφυσης του οχήματος σε περιπτώσεις όπως π.χ. τα οδοστρώματα με περιορισμένο συντελεστή ολίσθησης (λάσπη, χιόνι, πάγος κ.ά.), οι έντονες ανωφέρειες κ.ο.κ.
Το σύστημα ελέγχεται μέσω ενός διακόπτη στο ταμπλό και παραμένει ενεργό σε ταχύτητες κίνησης έως και 20 χ.α.ώ. ή έως τις τέσσερις πρώτες σχέσεις του κιβωτίου ταχυτήτων (ή τις δύο πρώτες όπισθεν). Με την υπέρβαση του εν λόγω ορίου ταχύτητας ή την επιλογή της 5ής ή μεγαλύτερης σχέσης μετάδοσης, το σύστημα απενεργοποιείται, για να ενεργοποιηθεί εκ νέου αυτόματα όταν το όχημα μειώσει και πάλι την ταχύτητα κίνησης του.
Το εν λόγω σύστημα βασίζεται στην ύπαρξη δύο υδραυλικών μοτέρ στις πλήμνες των τροχών του εμπρόσθιου άξονα που είναι σε θέση να παράγουν ροπή έως και 6.345 Nm με μέγιστη πίεση 360 bar εντός του συστήματος. Οι εν λόγω κινητήρες παίρνουν ενέργεια από μια υδραυλική αντλία που συνδέεται με το PTO του κινητήρα, γεγονός που επιφέρει τη διατήρηση τόσο του απαιτούμενου χώρου όσο και του συνολικού βάρους του συστήματος στο ελάχιστο δυνατό ενώ την ίδια στιγμή, διασφαλίζεται η μέγιστη απόδοση και αξιοπιστία του.
Επιπρόσθετα, η εν λόγω αντλία μπορεί επίσης να χρησιμοποιηθεί για τη λειτουργία άλλων συστημάτων όπως π.χ. γερανοί, ανυψωτικά μηχανήματα κ.ά. Αυτό συνεπάγεται την ανάγκη για μόνο μία σχετική δεξαμενή για το υδραυλικό σύστημα, στοιχείο που επίσης επιφέρει μείωση συνολικού απόβαρου του οχήματος.