Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

Μέσα στο φθινόπωρο του 2019 θα ξεκινήσει η εμπορική πορεία του νέου VW T6.1 στις διάφορες αγορές της ΕΕ.

Ένα από τα βασικότερα χαρακτηριστικά του είναι η πλήρης αναδιάρθρωση του εσωτερικού με την υιοθέτηση του προτύπου «Digital Design» που μεταξύ άλλων προβλέπει πλήρως ψηφιακό πίνακα οργάνων 10,25 ιντσών.

Παγκόσμια πρεμιέρα για το VW T6.1!

5.865 Επισκέψεις στο άρθρο (22/2/2019)

Η Volkswagen Commercial Vehicles ανακοίνωσε και επίσημα την παγκόσμια πρεμιέρα του νέου T6.1, με μια ανανεωμένη έκδοση της κορυφαίας επιλογής στη γκάμα του, το Multivan 6.1 «Bulli».

Οι έξι συνολικά γενιές του θρυλικού ελαφρού επαγγελματικού της Volkswagen (Τ1 έως Τ6) με την πληρέστατη γκάμα επαγγελματικών και επιβατικών εκδόσεων του (Transporter, Caravelle, Multivan και California), έχουν καταφέρει να κερδίσουν όχι μόνο την εμπιστοσύνη αλλά και τον θαυμασμό σε παγκόσμιο επίπεδο επί σειρά δεκαετιών, με περισσότερες από 12 εκ. πωλήσεις οχημάτων σε όλα τα μήκη και πλάτη του πλανήτη.
Η νέα γενιά του μοντέλου, που αναμένεται να λανσαριστεί στις διάφορες αγορές της ΕΕ από το προσεχές φθινόπωρο, μεταβάλλεται πλήρως και πλέον θα είναι σημαντικά πιο εξελιγμένη τεχνολογία, με νέα σχεδίαση κυρίως στο εσωτερικό όπου η υιοθέτηση πολλαπλών «ψηφιακών» λύσεων αναβαθμίζει σημαντικά τόσο την εικόνα όσο και τις δυνατότητες που προσφέρει στον ιδιοκτήτη της.
Βασισμένη στο πρότυπο «Digital Cockpit», η σχεδίαση του εσωτερικού είναι σημαντικά τροποποιημένη ενώ την ίδια στιγμή, στις εκδόσεις με ισχύ από 90 έως 199 ίππων του ανανεωμένου πετρελαιοκινητήρα 2,0 TDI, θα προστεθεί και μια επιπλέον επιλογή ηλεκτροκινητήρα!
 
Πολλαπλές τεχνολογικές αναβαθμίσεις και καινοτομίες
Σε σχετικές του δηλώσεις αναφορικά με το λανσάρισμα του νέου Multivan 6.1 Bulli, που όπως είναι φυσικό είναι και η κορυφαία έκδοση του γερμανικού μοντέλου, ο πρόεδρος του Δ.Σ. της Volkswagen Commercial Vehicles, δρ. Thomas Sedran τόνισε πως: «… Το νέο Τ6.1 είναι ένα αυτοκίνητο για το εδώ και το τώρα. Πήραμε ένα εξαιρετικό όχημα, με αποδεδειγμένη ποιότητα, αξιοπιστία και αισθητική και αναβαθμίσαμε τα συστήματα ασφάλειας και πολυμέσων, στα κορυφαία επίπεδα που ισχύουν αυτήν τη στιγμή στην αυτοκίνηση. Το υδραυλικό σύστημα διεύθυνσης θα είναι πλέον ηλεκτρομηχανικά ελεγχόμενο, αλλάζοντας πλήρως τα πάντα σε ότι αφορά στις εφαρμογές των νέων συστημάτων ασφάλειας που μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε.
Με το νέο T6.1 θέλαμε να θέσουμε νέα πρότυπα σε ότι αφορά στην ασφάλεια του οχήματος, την άνεση και την ευχρηστία. Παράλληλα, ήταν εξαιρετικά σημαντικό για εμάς να διασφαλίσουμε την βέλτιστη ευστάθεια κατά την κίνηση παντού, κάτω από όλες τις συνθήκες. Ειδικά σε αυτό το σημείο έχουμε κάνει σημαντική πρόοδο
».
Μεταξύ των νέων ηλεκτρονικών συστημάτων ασφάλειας που θα ενσωματώνει το νέο VW T6.1 αξίζει να αναφέρουμε το «Cross Wind Assist» που θα περιλαμβάνεται στον βασικό εξοπλισμό, διασφαλίζοντας την ευστάθεια του οχήματος σε έντονες ριπές ανέμου κατά την κίνηση σε υψηλές ταχύτητες.
Πέραν της ύπαρξης του «Lane Assist», η διαδικασία στάθμευσης απλοποιείται σημαντικά χάρη στο «Park Assist» ενώ, το «Side Protection» διασφαλίζει τη μέγιστη ασφάλεια κατά την πραγματοποίηση πάσης φύσεως ελιγμών. Το «Rear View Assist» διευκολύνει την οπισθοπορεία κάτω από όλες τις συνθήκες ενώ, το «Trailer Assist» διευκολύνει την οπισθοπορεία με trailers.
 
Νέος εσωτερικός διάκοσμος
Πολλαπλές είναι οι αλλαγές και στο εσωτερικό του νέου T6.1. Σε σχετικές του δηλώσεις, ο επικεφαλής του σχεδιαστικού τμήματος της εταιρείας, κ. Albert Kirzinger, τόνισε πως: «… Καταφέραμε να καλύψουμε απόλυτα τις ανάγκες του χώρου εργασίας του οδηγού, στον νέο ψηφιακό… περιβάλλον του οχήματος». Αυτό κατέστη δυνατό με την υιοθέτηση του «Digital Cockpit» της VW και στο νέο T6.1 με τον πίνακα οργάνων να είναι πλέον πλήρως ψηφιακός (10,25 ίνστες) και το νέο σύστημα πολυμέσων «MIB3» που περιλαμβάνει μεταξύ άλλων οθόνες 8 ή 9,2 ιντσών στην κεντρική κονσόλα. Παράλληλα, το νέο αυτό σύστημα πολυμέσων περιλαμβάνει και ειδική κάρτα SIM (eSIM) που διασφαλίζει την εφαρμογή μιας πληθώρας υπηρεσιών και λειτουργιών που απαιτούν τη σύνδεση του οχήματος με το διαδίκτυο ενώ, δεν πρέπει να παραβλέπουμε τη δυνατότητα ελέγχου πολλαπλών λειτουργιών του οχήματος με τη χρήση φωνητικών εντολών.
 
 
Πετρελαιοκινητήρες ισχύος από 90 – 199 ίππους και ηλεκτροκίνητη έκδοση
Σε ότι αφορά στη γκάμα των μηχανικών συνόλων του νέου VW T6.1, η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία θα προσφέρει τον υπετροφοδοτούμενο –TDI- πετρελαιοκινητήρα των 2,0λτ. σε επιλογές ισχύος από 90 – 199 ίππους, που καλύπτουν στις προδιαγραφές ρύπων του Κοινοτικού προτύπου Euro 6D-TEMP-EVAP.
Συγκεκριμένα, η έκδοση των 90 ίππων αντικαθιστά την αντίστοιχη των 84 ίππων της προηγούμενης γενιάς του μοντέλου.
Στη συνέχεια, μια νέα έκδοση 110 ίππων θα αντικαταστήσει τις προγενέστερες επιλογές των 102 και 114 ίππων.
Οι μοναδικές επιλογές που διατηρούνται στη γκάμα του 2,0λιτρου TDI πετρελαιοκινητήρα είναι αυτές των 150 και 199 (BiTurbo) ίππων. Αμφότερες θα μπορούν να συνδυαστούν με κιβώτιο DSG (διπλού συμπλέκτη) και σύστημα τετρακίνησης «4MOTION».
Παράλληλα όμως, σε συνεργασία με την εταιρεία ABT, το νέο T6.1 θα είναι διαθέσιμο και με έναν ηλεκτροκινητήρα ισχύος 112 ίππων. Με συστοιχίες μπαταριών χωρητικότητας 38,8 kWh ή 77,6 kWh, το ηλεκτροκίνητο VW T6.1 θα προσφέρει αυτονομία έως και 400 χλμ. (με βάση το πρωτόκολλο NEDC), γεγονός που το καθιστά ιδανικό για μια ευρεία γκάμα χρήσεων σε αστικό περιβάλλον.
 
Νέο σύστημα επέκτασης του ωφέλιμου μήκους του χώρου φόρτωσης
Μεταξύ των νέων χαρακτηριστικών που θα προσφέρει στις επαγγελματικές (Transporter) εκδόσεις του το νέο VW T6.1 είναι η ειδική καταπακτή κάτω από το διπλό κάθισμα για τον συνοδηγό που επιτρέπει την αύξηση του ωφέλιμου μήκους του χώρου φόρτωσης από τα 2.450 χλστ. στα 2.800 χλστ. στις εκδόσεις με κοντό μεταξόνιο και από τα 2.900 χλστ. στα 3.300 χλστ. στις εκδόσεις με μακρύ μεταξόνιο.