Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Αργότερα φέτος θα ξεκινήσουν σε δημόσιους δρόμους οι δοκιμές του νέου eActros LongHaul (στη φωτό το υπάρχον), το οποίο θα λανσαριστεί το 2024.

Αργότερα φέτος θα ξεκινήσουν σε δημόσιους δρόμους οι δοκιμές του νέου eActros LongHaul (στη φωτό το υπάρχον), το οποίο θα λανσαριστεί το 2024.

Αυτονομία έως και 500 χλμ. και μεικτό βάρος 40 τόνων για το επερχόμενο eActros LongHaul, το οποίο προορίζεται για τις μεταφορές μεγάλων αποστάσεων.

Αυτονομία έως και 500 χλμ. και μεικτό βάρος 40 τόνων για το επερχόμενο eActros LongHaul, το οποίο προορίζεται για τις μεταφορές μεγάλων αποστάσεων.

Το eActros LongHaul θα διαθέτει το σύστημα «megawatt charging», χάρη στο οποίο θα μπορεί να φορτίζει με υψηλή απόδοση τις μπαταρίες του.

Το eActros LongHaul θα διαθέτει το σύστημα «megawatt charging», χάρη στο οποίο θα μπορεί να φορτίζει με υψηλή απόδοση τις μπαταρίες του.

Στα σκαριά βρίσκονται ακόμα περισσότερες εκδοχές των «κανονικών» eActros 300 και eActros 400.

Στα σκαριά βρίσκονται ακόμα περισσότερες εκδοχές των «κανονικών» eActros 300 και eActros 400.

tον προσεχή Ιούλιο θα ξεκινήσει η παραγωγή του eEconic, το οποίο θα αποτελέσει το δεύτερο ηλεκτρικό φορτηγό στη γκάμα της εταιρείας.

tον προσεχή Ιούλιο θα ξεκινήσει η παραγωγή του eEconic, το οποίο θα αποτελέσει το δεύτερο ηλεκτρικό φορτηγό στη γκάμα της εταιρείας.

  • Αργότερα φέτος θα ξεκινήσουν σε δημόσιους δρόμους οι δοκιμές του νέου eActros LongHaul (στη φωτό το υπάρχον), το οποίο θα λανσαριστεί το 2024.
  • Αυτονομία έως και 500 χλμ. και μεικτό βάρος 40 τόνων για το επερχόμενο eActros LongHaul, το οποίο προορίζεται για τις μεταφορές μεγάλων αποστάσεων.
  • Το eActros LongHaul θα διαθέτει το σύστημα «megawatt charging», χάρη στο οποίο θα μπορεί να φορτίζει με υψηλή απόδοση τις μπαταρίες του.
  • Στα σκαριά βρίσκονται ακόμα περισσότερες εκδοχές των «κανονικών» eActros 300 και eActros 400.
  • tον προσεχή Ιούλιο θα ξεκινήσει η παραγωγή του eEconic, το οποίο θα αποτελέσει το δεύτερο ηλεκτρικό φορτηγό στη γκάμα της εταιρείας.

Στον δρόμο φέτος το eActros αυτονομίας 500 χλμ.

4.206 Επισκέψεις στο άρθρο (1/6/2022)

Αργότερα φέτος θα ξεκινήσουν οι δοκιμές σε δημόσιους δρόμους του eActros LongHaul, το οποίο αναμένεται το 2024 με μεικτό βάρος 40 τόνων, αυτονομία 500 χλμ. και δυνατότητα υπερταχείας φόρτισης. Ποια ακόμα ηλεκτρικά φορτηγά έχουν στα σκαριά οι άνθρωποι της Mercedes-Benz Trucks;

Έρχεται το eActros LongHaul με αυτονομία 500 χλμ.!

  • Δοκιμές σε δημόσιους δρόμους φέτος
  • Το 2024 η παραγωγή του φορτηγού των 40 τόνων
  • Έρχονται ακόμα περισσότερες εκδόσεις του eActros
  • Τον Ιούλιο η παραγωγή του eEconic
 
Σε συνέχεια του περσινού λανσαρίσματος του eActros για heavy-duty διανομές, οι άνθρωποι της Mercedes-Benz Trucks δουλεύουν σκληρά για να παραγάγουν περισσότερες εκδόσεις του ηλεκτρικού φορτηγού τα προσεχή χρόνια.


Αυτονομία έως και 500 χλμ. και μεικτό βάρος 40 τόνων για το επερχόμενο eActros LongHaul, το οποίο προορίζεται για τις μεταφορές μεγάλων αποστάσεων.

Αυτονομία έως και 500 χλμ. και μεικτό βάρος 40 τόνων για το επερχόμενο eActros LongHaul, το οποίο προορίζεται για τις μεταφορές μεγάλων αποστάσεων.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Μεικτό 40t. & αυτονομία 500 χλμ. για το eActros LongHaul

Σε αυτό το πλαίσιο, ετοιμάζεται πυρετωδώς μια έκδοση μεγάλων αποστάσεων, το eActros LongHaul, που θα έχει αυτονομία περίπου 500 χλμ. με μία φόρτιση και το οποίο προγραμματίζεται να περάσει στην παραγωγή το 2024.
 
Τα πρώτα ηλεκτρικά φορτηγά μεικτού βάρους 40 τόνων βρίσκονται σε πρωτότυπη μορφή και υποβάλλονται ήδη σε δοκιμές εσωτερικά από τους μηχανικούς της Mercedes-Benz Trucks. Σε συνέχεια αυτού, σχεδιάζεται αργότερα φέτος οι πρώτες μονάδες του εν λόγω ηλεκτρικού φορτηγού, να ξεκινήσουν να πραγματοποιούν δοκιμές σε δημόσιους δρόμους. Σημειώνεται, πως το επερχόμενο eActros LongHaul θα διαθέτει το σύστημα «megawatt charging», χάρη στο οποίο θα μπορεί να φορτίζει με υψηλή απόδοση τις μπαταρίες του.

Περισσότερα ηλεκτρικά φορτηγά

Ωστόσο, αυτή δεν είναι η μόνη νέα έκδοση του eActros, καθώς βρίσκονται στα σκαριά περισσότερες εκδοχές των «κανονικών» eActros 300 και eActros 400. Στο μεταξύ, τον προσεχή Ιούλιο θα ξεκινήσει η παραγωγή του eEconic, το οποίο θα αποτελέσει το δεύτερο ηλεκτρικό φορτηγό στη γκάμα της εταιρείας, που έχει ως στόχο έως το 2030 πάνω από το 50% των φορτηγών της στην Ευρώπη να εμφανίζει μηδενικές εκπομπές άνθρακα.
 
«Το τεράστιο ενδιαφέρον για την εκδήλωση οδήγησης του eActros στο Worth (σ.σ.: στις αρχές Ιουνίου) αποτελεί περαιτέρω απόδειξη της δημοτικότητας που κερδίζει ήδη η ηλεκτρική κινητικότητα στους πελάτες μας, οι οποίοι στέλνουν έτσι ένα ισχυρό μήνυμα σε όλα τα ενδιαφερόμενα μέρη να συνδυάσουν τις προσπάθειες και να βγάλουν γρήγορα όλο και περισσότερα ηλεκτρικά φορτηγά στο δρόμο, να επεκτείνουν την υποδομή φόρτισης και να δημιουργήσουν ισοτιμία κόστους», είπε σχετικά η Διευθύνουσα Σύμβουλος της Mercedes-Benz Trucks, Karin Radstrom.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »