Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Με μόλις 12.874 χλμ. το Mercedes-Benz G63 AMG 6×6 δια χειρός Brabus από το 2014, πουλήθηκε πρόσφατα για 1,2 εκ. ευρώ!
6 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Με μόλις 12.874 χλμ. το Mercedes-Benz G63 AMG 6×6 δια χειρός Brabus από το 2014, πουλήθηκε πρόσφατα για 1,2 εκ. ευρώ!

Θα έδινες 1,2 εκ. ευρώ για μια Mercedes G63 AMG 6x6;

5.725 Επισκέψεις στο άρθρο (27/1/2022)

Κάποια «εκλεκτά» οχήματα όσο παλιώνουν ακριβαίνουν, όπως η Mercedes-Benz G63 AMG 6x6 του 2014, που στην εκδοχή της Brabus αποδίδει 700 ίππους ισχύος και η οποία πωλήθηκε πρόσφατα, με τον νέο ιδιοκτήτη του μοναδικού αυτού τριαξονικού Pick-Up να εκταμιεύει πάνω από 1,2 εκ. ευρώ για να το αποκτήσει!

Πάνω από 400.000 ευρώ ο άξονας για τη Mercedes-Benz G63 AMG 6x6!


    Το πακέτο «B63S-700» της Brabus ανεβάζει την απόδοση του twin-turbo V8 κινητήρα των 5,5 λίτρων, στους 700 ίππους ισχύος και στα 960 Nm ροπής.

    Το πακέτο «B63S-700» της Brabus ανεβάζει την απόδοση του twin-turbo V8 κινητήρα των 5,5 λίτρων, στους 700 ίππους ισχύος και στα 960 Nm ροπής.

    Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
    Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

  • Μεταχειρισμένο του 2014 πωλήθηκε για 1,2 εκ. ευρώ
  • Με λιγότερα από 13.000 χλμ. – Full Extra
  • Βελτιωμένο από τη Brabus με 700 ίππους & 960 Nm ροπής
  • Μεικτό βάρος 3,85 τόνων, 3 άξονες & 5 μπλοκέ
 
Η Mercedes-Benz G63 AMG 6x6 είναι δίχως αμφιβολία ένα από τα πιο «παρανοϊκά» οχήματα που βγήκαν ποτέ από τις γραμμές παραγωγής ενός εργοστασίου. Όχι μόνο λόγω χαρακτήρα και βάσει τιμής, καθώς όταν λανσαρίστηκε το 2013 κόστιζε ούτε λίγο ούτε πολύ 379.000 ευρώ!
 
Τα παραπάνω ισχύουν σε υπερθετικό βαθμό για την εκδοχή της Brabus στο τριαξονικό όχημα των 3,85 τόνων (!), με το πακέτο «B63S-700» των γνωστών βελτιωτών να ανεβάζει την απόδοση του twin-turbo V8 κινητήρα των 5,5 λίτρων, στους 700 ίππους ισχύος και στα 960 Nm ροπής. Ο κινητήρας συνεργάζεται με ένα 7άρι αυτόματο κιβώτιο (AMG SPEEDSHIFT PLUS 7G-TRONIC), το οποίο μοιράζει τη ροπή κατά 30% στον εμπρόσθιο, 40% στον μεσαίο και 30% στον οπίσθιο άξονα, με τους δύο τελευταίους άξονες να έχουν απόσταση 1.100 χλστ. και το μεταξόνιο να εκτείνεται στα 4.220 χλστ.
 
Σημειώνεται, πως η αύξηση της απόδοσης που κατάφεραν οι μηχανικοί της Brabus από τα 544 ps και 762 Nm του stock μοντέλου, επετεύχθη χάρη στη μεγαλύτερη τουρμπίνα, στις μεγαλύτερες πολλαπλές εξάτμισης, στο πρόσθετο υδρόψυκτο intercooler και στο χρυσό ανακλαστικό υλικό στους σωλήνες εισαγωγής αέρα και τις σωληνώσεις του υπερσυμπιεστή. Για ακόμα πιο υψηλές εκτός δρόμου επιδόσεις, το όχημα διαθέτει πέντε ηλεκτρονικά κλειδώματα διαφορικών! Συνέχεια του άρθρου >>>