Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Αυτό που κάποτε ήταν ένα ταπεινό (έως βαρετό) Toyota, διεκδικεί τις δάφνες του πιο ξεχωριστού taxi. Δείτε τους λόγους...

Αυτό που κάποτε ήταν ένα ταπεινό (έως βαρετό) Toyota, διεκδικεί τις δάφνες του πιο ξεχωριστού taxi. Δείτε τους λόγους...

Body kit από Lamborghini Aventador, γνήσια βαφή από Diablo και τροχοί από Audi R8, σε μια μετατροπή που κράτησε 4,5 χρόνια!

Body kit από Lamborghini Aventador, γνήσια βαφή από Diablo και τροχοί από Audi R8, σε μια μετατροπή που κράτησε 4,5 χρόνια!

Με διπλή υπερτροφοδότηση και πλήθος αναβαθμίσεων και μετατροπών, η απόδοση του «1GZ-FE» κινητήρα της Toyota ανέβηκε στους 600 ίππους ισχύος και στα 710 Nm ροπής.

Με διπλή υπερτροφοδότηση και πλήθος αναβαθμίσεων και μετατροπών, η απόδοση του «1GZ-FE» κινητήρα της Toyota ανέβηκε στους 600 ίππους ισχύος και στα 710 Nm ροπής.

To τούνελ του κεντρικά τοποθετημένου V12 κινητήρα των 5,0 λίτρων.

To τούνελ του κεντρικά τοποθετημένου V12 κινητήρα των 5,0 λίτρων.

Όχι μόνο γρήγορα, αλλά και πολυτελώς, θα μετακινηθούν οι επιβάτες του ιδιαίτερου αυτού taxi.

Όχι μόνο γρήγορα, αλλά και πολυτελώς, θα μετακινηθούν οι επιβάτες του ιδιαίτερου αυτού taxi.

Ταμπλό Dashtech Racepro και αγωνιστικό τιμόνι της OMP.

Ταμπλό Dashtech Racepro και αγωνιστικό τιμόνι της OMP.

  • Αυτό που κάποτε ήταν ένα ταπεινό (έως βαρετό) Toyota, διεκδικεί τις δάφνες του πιο ξεχωριστού taxi. Δείτε τους λόγους...
  • Body kit από Lamborghini Aventador, γνήσια βαφή από Diablo και τροχοί από Audi R8, σε μια μετατροπή που κράτησε 4,5 χρόνια!
  • Με διπλή υπερτροφοδότηση και πλήθος αναβαθμίσεων και μετατροπών, η απόδοση του «1GZ-FE» κινητήρα της Toyota ανέβηκε στους 600 ίππους ισχύος και στα 710 Nm ροπής.
  • To τούνελ του κεντρικά τοποθετημένου V12 κινητήρα των 5,0 λίτρων.
  • Όχι μόνο γρήγορα, αλλά και πολυτελώς, θα μετακινηθούν οι επιβάτες του ιδιαίτερου αυτού taxi.
  • Ταμπλό Dashtech Racepro και αγωνιστικό τιμόνι της OMP.

Το V12 600 hp Toyota Hiace που νιώθει Lamborghini (+vid)

4.513 Επισκέψεις στο άρθρο (26/4/2022)

Το πιο ιδιαίτερο Toyota Hiace του κόσμου είναι μάλλον αυτό που λειτουργεί ως taxi στη Ν. Αφρική, καθώς διαθέτει το body kit μιας Lamborghini Aventador, αλλά και έναν κεντρικά τοποθετημένο twin-turbo V12 κινητήρα 5,0 λίτρων, που εμφανίζει ισχύ 600 ίππων.

Το 600 ίππων Lambo Taxi της Toyota!

  • Toyota Hiace με body kit της Lamborghini Aventador
  • Κεντρικά τοποθετημένος 5λιτρος V12 κινητήρας
  • Twin-turbo για 600 hp & 710 Nm
  • Διαφορικό από Mustang GT και πίσω κίνηση
 
Ποιος δεν ξέρει το Toyota Hiace που μετράει ήδη πάνω από 50 χρόνια ζωής και έχει παρουσιαστεί σε 6 γενιές; Το δημοφιλές ιαπωνικό μοντέλο λανσάρεται σε πλήθος εκδόσεων μεταφοράς προϊόντων και επιβατών και διατίθεται παγκοσμίως με μια σειρά ονομάτων.
 
Ένα από αυτά είναι το «Quantum» όπως είναι γνωστό στην αγορά της Ν. Αφρικής, όπου είναι ένα αρκετά δημοφιλές taxi. Γιατί όμως ασχολούμαστε με αυτό συγκεκριμένα; Μας «αναγκάζει» βλέπετε ο κος James Redelinghuys ο οποίος είχε ένα πολύ φιλόδοξο όραμα για το όχημά του…


Body kit από Lamborghini Aventador, γνήσια βαφή από Diablo και τροχοί από Audi R8, σε μια μετατροπή που κράτησε 4,5 χρόνια!

Body kit από Lamborghini Aventador, γνήσια βαφή από Diablo και τροχοί από Audi R8, σε μια μετατροπή που κράτησε 4,5 χρόνια!

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Μια διαφορετική Lamborghini Aventador

Ο εν λόγω επιχειρηματίας διαθέτει στην κατοχή του μια εταιρεία taxi και ενοικίασης οχημάτων και είχε μια πολύ ξεχωριστή ιδέα για να διαφημίσει την επιχείρησή του: να μετατρέψει σε «κράχτη» ένα Quantum 5ης γενιάς.
 
Το όλο εγχείρημα ξεκίνησε το 2017 και το αρχικό σχέδιο περιελάμβανε την τοποθέτηση ενός turbo στον στοκ κινητήρα των 2,7 λίτρων, την τροποποίηση του εσωτερικού και την εφαρμογή ενός φαρδύτερου body kit. Όμως στην πορεία τα πράγματα πήραν άλλη τροπή, όταν ο κος Redelinghuys εντόπισε στην Ιαπωνία ένα κιτ που θα έδινε στο taxi του λίγη από την αίγλη της Lamborghini Aventador.

Με twin-turbo V12 και 600 ίππους

Επειδή, όμως, «ο εχθρός του καλό είναι το καλύτερο», αποφασίστηκε πως ο 4κύλινδρος κινητήρας δεν ήταν αρκετός. Οπότε επιλέχθηκε η λύση του συνόλου «1GZ-FE», του πρώτου και μοναδικού V12 κινητήρα της Toyota. Και πάλι, όμως, το 5λιτρο μοτέρ είχε ισχύ λίγο κάτω από 300 ίππους, ένα νούμερο που δεν ήταν ικανοποιητικό.
 
Το «πρόβλημα» λύθηκε με την τοποθέτηση διπλής υπερτροφοδότησης. Συγκεκριμένα χρησιμοποιήθηκαν δύο turbo Billet T3T4, το σύστημα injection της Porsche 997 3.8 Carrera, ένα bespoke σύστημα εισαγωγής αέρα, εγκέφαλος υψηλής απόδοσης της Maxx και πολλά άλλα. Οι μετατροπές ανέβασαν την ισχύ στους 600 ίππους και τη ροπή στα 710 Nm.
 
Ο κεντρικά τοποθετημένος κινητήρας συνεργάζεται με το 3 ταχυτήτων αυτόματο κιβώτιο TCI Streetfighter και στέλνει την κίνηση στον πίσω άξονα, με τη βοήθεια ενός διαφορικού περιορισμένης ολίσθησης, το οποίο προέρχεται από μία Mustang GT. Φυσικά, έχει τοποθετηθεί ειδική, ρυθμιζόμενη coilover ανάρτηση, με φύλλα σούστας και στους 4 τροχούς.

Συνέχεια του άρθρου >>>

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »