Μηχανή Αναζήτησης Βαρέα Επαγγελματικά
To νέο και άκρως αποδοτικό Renault Express φιλοδοξεί να διεκδικήσει ένα σεβαστό μερίδιο αγοράς στην κατηγορία των Vanettes και στην Ελλάδα.
6 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

To νέο και άκρως αποδοτικό Renault Express φιλοδοξεί να διεκδικήσει ένα σεβαστό μερίδιο αγοράς στην κατηγορία των Vanettes και στην Ελλάδα.

Το νέο Renault Express είναι εδώ!

6.048 Επισκέψεις στο άρθρο (28/1/2022)

Το νέο Vanette της Renault PRO+ είναι πλέον διαθέσιμο στην ελληνική αγορά και προσφέρει εξαιρετικές μεταφορικές δυνατότητες, υψηλό επίπεδο άνεσης, ασφάλειας και συνδεσιμότητας και ολιγαρκείς σε καύσιμο πετρελαιοκινητήρες

Νέο Renault Express με κόστος συντήρησης 0,5 ευρώ/ημέρα!


Η Renault PRO+ προσφέρει πλέον και στην ελληνική αγορά ένα άκρως αποδοτικό και… πολυδύναμο Vanette με την ονομασία «Express», το οποίο διακρίνεται για τις εξαιρετικές μεταφορικές του δυνατότητες, την καλαίσθητη σχεδίαση του ενός όγκου αμαξώματος, το… φιλόξενο και πλήρως εξοπλισμένο εσωτερικό και την υποδειγματική οδική συμπεριφορά.

Παράλληλα, η ευρύχωρη καμπίνα συνδυάζεται με ένα πλούσιο επίπεδο εξοπλισμού στους τομείς της άνεσης, της ασφάλειας και της συνδεσιμότητας ενώ, πολλαπλές είναι και οι αποθηκευτικές λύσεις που έχουν προβλεφθεί.

Στοιχεία όπως η θήκη / ράφι στην οροφή της καμπίνας, το κλειστό ντουλαπάκι στο πάνω μέρος του ταμπλό, το εύχρηστο σύστημα πολυμέσων Multimedia Easy Link με την οθόνη αφή 8 ιντσών, ο ειδικός καθρέπτης «Wide View Mirror» στο σκιάδιο του συνοδηγού, η οθόνη που αντικαθιστά τον παραδοσιακό κεντρικό καθρέπτη προβάλλοντας τα όσα καταγράφει η κάμερα οπισθοπορείας, τα χειριστήρια στο τιμόνι για το cruise-control, ο κλιματισμός κ.ά., διευκολύνουν αφάνταστα το έργο του οδηγού κατά τη διάρκεια των δρομολογίων.

Περισσότερα για το NEO Renault Express εδώ!  

Το «L1+» αμάξωμα του νέου Renault Express διασφαλίζει μια βέλτιστη σχέση διαστάσεων αμαξώματος / ωφέλιμου χώρου φόρτωσης, με το πλάτος των 716mm για την πλευρική πόρτα να συγκαταλέγεται μεταξύ των καλύτερων επιδόσεων της κατηγορίας.

Φορτία με μήκος 1,86m (έως 2,36m με την αναδίπλωση του διαχωριστικού και του καθίσματος του συνοδηγού), όγκο από 3,3 – 3,7κ.μ. και βάρος έως 685 κιλών, θα φιλοξενηθούν με άνεση από το Renault Express ενώ, ιδιαίτερα χαμηλό είναι και το κατώφλι φόρτωσης (569mm).

Στους κινητήρες, οι δύο επιλογές του 1.500άρη Blue dCi με απόδοση 75 ή 95hp και μέγιστη ροπή 220 – 240Nm, συνδυάζονται με χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων επιδεικνύοντας μέση κατανάλωση από 5,0λτ./100χλμ. ενώ με βάση τα όσα ανακοινώνει η ελληνική αντιπροσωπεία, το Κόστος Συντήρησης του νέου Renault Express για την 1η 5ετία (έως 100.000χλμ.) δεν υπερβαίνει τα 0,5 ευρώ/ημέρα!

Τέλος, το νέο Renault Express παρέχει την πλήρη δυνατότητα εξατομίκευσης στον ιδιοκτήτη του χάρη σε πολλαπλές εφαρμογές που μπορεί να υποστηρίξει (ισοθερμικός θάλαμος, ψυγείο, συστήματα διαρρύθμισης του χώρου φόρτωσης κ.ά.) χωρίς να παραβλέπουμε τον μακροσκελή κατάλογο προηγμένων ηλεκτρονικών συστημάτων που άπτονται της ασφάλειας όπως τα ESC, Hill Start Assist, Trailer Stability Control, Blind Spot Warning κ.ά., που περιλαμβάνονται στον βασικό εξοπλισμό.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »