Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
«Πετάει» (και) εμπορικά το Isuzu D-Max στην Ελλάδα...
6 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

«Πετάει» (και) εμπορικά το Isuzu D-Max στην Ελλάδα...

Υπερδιπλάσιες οι πωλήσεις του Isuzu D-Max

13.740 Επισκέψεις στο άρθρο (8/3/2022)

«Πετάει» εμπορικά το Isuzu D-Max στη χώρα μας, καθώς πέρυσι αύξησε ποσοστιαία τις πωλήσεις του κατά 112,3%! Ας δούμε τα χαρακτηριστικά του πολυβραβευμένου ιαπωνικού Pick-Up, που το καθιστούν ένα από τα πιο αξιόλογα «αγροτικά» μοντέλα της αγοράς.

Ο εμπορικός θρίαμβος του Isuzu D-Max!

  • Στο +112,3% οι ελληνικές πωλήσεις του τελευταίου 12μήνου
  • Με πλήθος διεθνών βραβείων και διακρίσεων
  • Το μοναδικό πεντάστερο Pick-Up στα crash-test
  • Υψηλές μεταφορικές δυνατότητες – Ασταμάτητο εκτός δρόμου
 
Το Isuzu D-Max είναι ένα από τα πιο καταξιωμένα Pick-Up της ελληνικής και όχι μόνο αγοράς και όχι άδικα, καθώς προέρχεται από μια ιαπωνική εταιρεία με μακρά παράδοση στα ελαφρά φορτηγά. Το όνομά του είναι συνώνυμο με την αξιοπιστία και τις υψηλές μεταφορικές δυνατότητες, ενώ στη χώρα μας διαθέτει ένα ακόμα «προσόν» που δεν είναι άλλο από τη φήμη της εισαγωγικής εταιρείας Πέτρος Πετρόπουλος AEBE.
 
Μόνο τυχαίο δεν είναι, λοιπόν, πως κατά τη διάρκεια της περσινής χρονιάς το Isuzu D-Max αύξησε ποσοστιαία τις εν Ελλάδι πωλήσεις του κατά 112,3%, αποτελώντας ένα από τα δημοφιλέστερα μοντέλα της κατηγορίας του. Αν πρέπει να βρούμε οπωσδήποτε κάποιο αρνητικό στοιχείο, αυτό θα ήταν οι σχετικά μεγάλοι χρόνοι παράδοσής του, κάτι που όμως ισχύει σε μεγάλο βαθμό για τα περισσότερα οχήματα, επαγγελματικά και επιβατικά. Σε κάθε περίπτωση, είναι «κρίμα» για ένα τόσο hot μοντέλο, με νέο πιο premium σχεδιασμό, καθώς «κόβεται η φόρα» των σίγουρων πωλήσεων, εξαιτίας της πρωτοφανούς διεθνούς κατάστασης με τις ελλείψεις σε τσιπάκια και λοιπές πρώτες ύλες.


Κατά τη διάρκεια της περσινής χρονιάς το Isuzu D-Max αύξησε ποσοστιαία τις εν Ελλάδι πωλήσεις του κατά 112,3%.

Κατά τη διάρκεια της περσινής χρονιάς το Isuzu D-Max αύξησε ποσοστιαία τις εν Ελλάδι πωλήσεις του κατά 112,3%.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Με πλήθος διακρίσεων & ασφάλεια 5 αστέρων

Επιστρέφοντας στο νέας γενιάς Isuzu D-Max, δεν είναι δυνατόν να μην σταθούμε στον «καταιγισμό» διεθνών διακρίσεων και επίζηλων βραβείων που έχει συγκεντρώσει από την πρώτη στιγμή που λανσαρίστηκε. Επιπλέον, στον δικό μας διαγωνισμό «Best Pro Car» για το 2020, το νέο Isuzu D-Max είχε ψηφιστεί ως το «Πιο Πολύ-Αναμενόμενο Επαγγελματικό της Χρονιάς», ενώ την επόμενη χρονιά οι αναγνώστες που συμμετείχαν στον διαγωνισμό – θεσμό «Best Pro Car 2021», απέσπασε το 2ο Βραβείο του «Καλύτερου Επαγγελματικού της Χρονιάς»!
 
Η πιο σημαντική, ίσως, διάκριση από όλες, είναι αυτή που προέρχεται από τον Euro NCAP, στις νέες (αυστηρότερες) δοκιμές πρόσκρουσης του οποίου, το νέο D-Max «αρίστευσε» αποσπώντας πέντε αστέρια. Αξίζει να σημειωθεί, πως το Isuzu είναι το μόνο μέχρι στιγμής Pick-Up που έχει καταφέρει να αξιολογηθεί με τη μέγιστη βαθμολογία του ανεξάρτητου φορέα. Η διάκριση αποτελεί την απόρροια του νέου πιο ενισχυμένου πλαισίου, όπως και του πλούσιου εξοπλισμού ασφάλειας και άνεσης (επικουρικά συστήματα οδηγού) που διαθέτει.

Μόνο μικρός δεν είναι ο κινητήρας των 1,9 λτ.

Αν και το άκουσμα των μόλις 1.898 κ.εκ. του κινητήρα του D-Max προκαλεί έναν αρχικό προβληματισμό, στην πράξη είναι σαφές πως οι επιδόσεις που προσφέρει, ακόμη και με πλήρες φορτίο, στο ιαπωνικό Pick-Up δεν δικαιολογούν κάτι τέτοιο. Το εν λόγω μηχανικό σύνολο διακρίνεται για την ελαστικότητα και -κυρίως- την αθόρυβη λειτουργία του, ενώ έχει δεχθεί αρκετές δομικές αναβαθμίσεις και εφοδιάζεται με ηλεκτρονικά ελεγχόμενο υπερσυμπιεατή «VGS», γεγονός που μειώνει αισθητά τον χρόνο υστέρησης του turbo.
 
Σημειώνεται, πως προσφέρεται και η επιλογή του νέου αυτόματου κιβωτίου έξι σχέσεων (διατίθεται και χειροκίνητο 6άρι), το οποίο χάρη στις γρήγορες και προπάντων ομαλές εναλλαγές των σχέσεων, ουσιαστικά σε αποτρέπει από το να χρησιμοποιήσεις την σειριακή επιλογή των σχέσεων, σε όλες ανεξαιρέτως τις περιστάσεις, ακόμη και σε δύσβατα εκτός δρόμου κομμάτια. Φυσικά, εφοδιάζεται και με σύστημα «Idle Start Stop» προκειμένου να διατηρείται η κατανάλωση όσο το δυνατόν χαμηλότερα, ενώ προκειμένου να καλυφθούν οι απαιτήσεις του προτύπου Euro 6D-Temp, έχει προστεθεί και το σύστημα επεξεργασίας καυσαερίων «SCR» και απαιτείται πλέον η χρήση διαλύματος AdBlue.

Συνέχεια του άρθρου >>>