Ranger VS Hilux: Τα νέα –υβριδικά- Pick-Ups είναι εδώ!
2.237 Επισκέψεις στο άρθρο (12/3/2025)
Η απόδοση του ήπια υβριδικού Toyota Hilux είναι σημαντικά υποδεέστερη της Plug-In Hybrid έκδοσης του Ford Ranger.
Προηγμένα συστήματα μετάδοσης της κίνησης και διαμόρφωσης της λειτουργίας του κινητήρα αναλόγως των συνθηκών (φορτίου & διαδρομής) που επικρατούν, είναι διαθέσιμες στον οδηγό σε αμφότερα τα Pick-Ups.
Το σύστημα Pro Power Onboard της Ford Pro, επιτρέπει στο Range PHEV να παράσχει ισχύ 2,3-6,9kW (10-16Amp) για την επαναφόρτιση μπαταριών ή την τροφοδοσία ηλεκτρικών εργαλείων.
Το μέγιστο ωφέλιμο φορτίο του υβριδικού Toyota Hilux ανέρχεται στα 1.045kg ενώ του υβριδικού Ford Ranger έως στα 800kg.
Τι νέο φέρνουν τα νέα Pick-Ups με υβριδικό σύστημα κινητήρα;
Πετρελαιοκίνητο το Hilux Hybrid, βενζινοκίνητο το Range PHEV.
Με 279 άλογα το Plug-In Ranger, 204hp για το Hilux mHEV.
Σημαντικά πιο φθηνό το ήπια υβριδικό Toyota Hilux