Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

Μεταξύ άλλων, η Πανελλήνια Ομοσπονδία Ταξί ζητά τροποποιήσεις στις διαδικασίες έκδοσης νέων αδειών Ταξί.

Εξελίξεις αναμένονται στην αγορά των Taxi

2.914 Επισκέψεις στο άρθρο (8/6/2015)

Σε συνάντηση του προεδρείου της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ταξί με τον αρμόδιο υπουργό Μεταφορών, κ. Χ. Σπίρτζη, συζητήθηκαν μια σειρά από μέτρα που αναμένεται να ληφθούν σε διαφόρους τομείς του κλάδου.

Πολλές και σημαντικές ήταν οι μεταρρυθμίσεις και δεσμεύσεις τις οποίες ζήτησε από τον αρμόδιο υπουργό Μεταφορών, κ. Χ. Σπίρτζη, η αντιπροσωπεία του προεδρείου της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ταξί κατά τη διάρκεια της συνάντησης τους με αυτόν που πραγματοποιήθηκε την περασμένη εβδομάδα.

Αρκετά από τα αιτήματα των εκπροσώπων του κλάδου αφορούσαν σε τροποποιήσεις του άρθρου 85 του ν. 4070 και πιο συγκεκριμένα:

-Τροποποίηση της διαδικασίας έκδοσης νέων αδειών καθώς επιθυμούν, πρώτα να βγαίνει η απόφαση για τυχόν νέες άδειες μέσω μαθηματικού τύπου και μετά να ανακοινώνεται η πρόσκληση ενδιαφέροντος).

-Κατάργηση του bonus (0,5%) που παρέχει ο νόμος στον περιφερειάρχη για την έκδοση νέων αδειών.

-Αλλαγή του χρόνου αδειοδότησης καθώς ο βασικός συντελεστής για τον μαθηματικό τύπο είναι η απογραφή πληθυσμού που γίνεται ανά 10ετία.

-Μείωση των ποσοστών ιδιοκτησίας στο σύνολο του στόλου από 5% σε 2% για την Αθήνα και από 3% σε 1% για την επαρχία.

 

Παράλληλα, οι εκπρόσωποι του κλάδου των Taxi είχαν και μια σειρά από αιτήματα που αφορούσαν ρυθμίσεις σε διάφορα άλλα ζητήματα όπως:

-Την έκδοση νέου κανονισμού λειτουργίας

-Τη μείωση του ορίου ηλικίας για την έκδοση της ειδικής άδειας αφού καταργήθηκε η έκδοση επαγγελματικού διπλώματος στα 21 έτη.

-Την έκδοση υπουργικής απόφασης σχετικά με το τιμολόγιο και την κατάργηση της φράσης «με το δημόσιο ή με ν.π.δ.δ.» στην παράγραφο 4α του άρθρου 105.

-Την έκδοση υπουργικής απόφασης για τα διακριτικά των Ε.Ι.Χ. οχημάτων.

-Την έκδοση εγκυκλίου που θα προσδιορίζει με σαφήνεια τα εξωτερικά γνωρίσματα των –ειδικής μίσθωσης- οχημάτων, τα οποία δεν πρέπει να φέρουν την λέξη «Taxi».

-Την έκδοση υπουργικής απόφασης για την ακινησία των Ε.Δ.Χ.

-Την επαναφορά της 12ωρης σύμβασης.

-Την κατάργηση της δυνατότητας των τουριστικών καταλυμάτων να μεταφέρουν τους πελάτες τους με οχήματα που προήλθαν από χρηματοδοτική μίσθωση, αλλά αυτό να επιτρέπεται μόνο με ιδιόκτητα οχήματα.

 

Σε σχετικές δηλώσεις του, ο κ. Χ. Σπίρτζης θεώρησε πως τα αιτήματα των ιδιοκτητών Ταξί είναι απόλυτα δίκαια και αναμένεται να διευθετηθούν άμεσα ενώ, από την πλευρά τους, οι εκπρόσωποι της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ταξί τόνισαν μεταξύ άλλων πως: «… Η Ομοσπονδία θα προσπαθήσει να είναι αρωγός σε κάθε πρωτοβουλία του υπουργείου και θα συνδράμει στο βαθμό που μπορεί στην ανάδειξη και στη λύση κάθε προβλήματος που αφορά τον κλάδο. Είμαστε πάντα στη διάθεση σας για ένα γόνιμο και εποικοδομητικό διάλογο».