Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

Χωρίς να ευθύνονται ουσιαστικά, οι επαγγελματίες αυτοκινητιστές έχουν ουσιαστικά... εγκλωβιστεί λόγω των παλινωδιών της Πολιτείας σχετικά με τις νέες προδιαγραφές των ταξίμετρων.

Τι «τρέχει» με τα ταξίμετρα

6.947 Επισκέψεις στο άρθρο (23/5/2016)

Αναλύουμε τα όσα συμβαίνουν στον κλάδο των Taxi σχετικά με τα προβλήματα που έχουν δημιουργηθεί με το θέμα των ΑΔΗΜΕ – ΦΗΜ και τις νέες εγκρίσεις Τύπου για τα ταξίμετρα.

Όπως είναι φυσικό, το πρόβλημα δεν είναι και τόσο απλό ωστόσο, αποτελεί ένα ακόμη παράδειγμα του πόσο «δυσκίνητος» είναι ο Κρατικός μηχανισμός στην εξεύρεση λύσεων που θα συμβάλλουν στον εξορθολογισμό της αγοράς και της εξάλειψης των παθογενειών που παρατηρούνται σε αυτήν. 

Ποιο είναι το βασικό πρόβλημα
Προσπαθώντας να εξηγήσουμε το πρόβλημα με όσο το δυνατόν απλούστερους όρους, μέχρι πρότινος όταν «γέμιζε» η φορολογική μνήμη των ταμειακών μηχανών – ταξιμέτρων που χρησιμοποιούνται από τους επαγγελματίες αυτοκινητιστές της ελληνικής αγοράς, τα εξουσιοδοτημένα για αυτόν το σκοπό συνεργεία μπορούσαν να μεταφέρουν τις διαδικασίες σε άλλη θυρίδα του μηχανισμού. Ως γνωστόν η φορολογική μνήμη του Φ.Η.Μ. έχει διάρκεια περίπου 1.800 «Ζ» ή μιας 5ετίας. 
Ωστόσο, από την 31η Δεκεμβρίου 2015, έχουν λήξει όλες οι εγκρίσεις για τους διαθέσιμους Φ.Η.Μ. (ταμειακές μηχανές – ταξίμετρα) που χρησιμοποιούν τα Ταξί της ελληνικής αγοράς και στην περίπτωση που η φορολογική μνήμη του ΦΗΜ «γεμίσει», ο ιδιοκτήτης του Ταξί επιβάλλεται να τοποθετήσει νέο ΦΗΜ στο όχημα, μια διαδικασία με κόστος της τάξης των 650 ευρώ περίπου. 
Το ίδιο ισχύει και στην περίπτωση πώλησης – μεταβίβασης ενός οχήματος Ταξί.