Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

H Volvo Trucks παρουσίασε νέες εκδόσεις των FM και FH με κινητήρες που κάνουν χρήση υγροποιημένου φυσικού αερίου.

Με απόδοση 420 ή 460 ίππων, οι εν λόγω κινητήρες έχουν την ίδια απόδοση με τους πετρελαιοκινητήρες αλλά έως και 100% χαμηλότερες εκπομπές ρύπων.

Το LNG αποθηκεύεται σε δεξαμενές υπό πίεση 4 – 10 bar και θερμοκρασίες έως και -140 βαθμών Κελσίου, με χωρητικότητα έως και 495 lt…

… και η εν λόγω χωρητικότητα επαρκεί για μέγιστη αυτονομία έως και 1.000 χλμ.

Η Volvo δείχνει το μέλλον μέσω του «LNG»

4.635 Επισκέψεις στο άρθρο (3/10/2017)

Η Volvo Trucks παρουσίασε τις νέες –Euro6- εκδόσεις των μοντέλων FM και FH που κάνουν χρήση υγροποιημένου φυσικού αερίου (LNG) ως καύσιμο, μειώνοντας το περιβαλλοντικό αποτύπωμα τους έως και 100% σε σχέση με το πετρέλαιο!

Τα νέα Volvo FM και FH με κινητήρες που μπορούν να κάνουν χρήση του υγροποιημένου φυσικού αερίου «LNG» (Liquefied Natural Gas) παρά το γεγονός ότι εμφανίζουν αντίστοιχη απόδοση και κατανάλωση καυσίμου σε σχέση με τις πετρελαιοκίνητες εκδόσεις τους, προσφέρουν μείωση των εκπομπών ρύπων τους κατά 20% - 100%!
Τα νέα φορτηγά της Volvo Trucks θα είναι διαθέσιμα με κινητήρες που αποδίδουν ισχύ 420 ή 460 ίππων και μέγιστη ροπή 2.100 ή 2.300 Nm αντίστοιχα, οι οποίοι κάνουν χρήση της υγροποιημένης μορφής του φυσικού αερίου. Χάρη στο εν λόγω τύπο καυσίμου, η μέση κατανάλωση του είναι αντίστοιχη των πετρελαιοκίνητων εκδόσεων αλλά κατά 15% - 25% χαμηλότερη σε σχέση με εκδόσεις με καύσιμο το CNG.
Ως καύσιμο, είναι σε θέση να χρησιμοποιήσουν το υγροποιημένο φυσικό αέριο (LNG) ή αντίστοιχο βιοκαύσιμο, γνωστό και ως «bio-LNG».
Το LNG αποθηκεύεται σε δεξαμενές υπό πίεση 4 – 10 bar και σε θερμοκρασίες από -125 έως -140 βαθμών Κελσίου, με την πλήρωση τους να διαρκεί έως και στις αντίστοιχες δεξαμενές πετρελαίου. Η μεγαλύτερη σε χωρητικότητα δεξαμενή που προσφέρει σε αυτήν τη φάση η Volvo Trucks, επαρκεί για την κάλυψη περίπου 1.000 χλμ.
Πριν την χρήση του, το LNG θερμαίνεται και υπόκειται σε πιέσεις προκειμένου να αεριοποιηθεί ενώ κατά την είσοδο του στον θάλαμο καύσης, απαιτείται η πρόσμιξη του με μια ελάχιστη ποσότητα πετρελαίου κίνησης, ακριβώς κατά το ψεκασμό του. Μάλιστα, και σε αυτήν την περίπτωση, η Volvo Trucks προκειμένου να απεξαρτητοποιηθεί πλήρως από τα ορυκτά καύσιμα, προτείνει την επιλογή πετρελαίου από «υδρογονοκατεργασμένα φυτικά έλαια», πιο γνωστά ως «HVO» (Hydrogenated Vegetable Oils).
Πληροφοριακά, αξίζει να αναφέρουμε πως οι εν λόγω εκδόσεις των Volvo FM και FH θα είναι διαθέσιμες από την άνοιξη του 2018 σε επιλογές τράκτορα ή πλαισίου φορτηγού με δύο ή τρεις άξονες (από 4x2 έως 6x4) με μεικτό βάρος έως και 64t.