Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

Tα συστήματα υγρού ψεκασμού ψύχουν τον εισερχόμενο αέρα περισσότερο.

    ∆ιαφορές συστηµάτων ψεκασµού αερίου και υγρού LPG

    15.699 Επισκέψεις στο άρθρο

    Το υγρό LPG ψεκάζεται σειριακά στην πολλαπλή εισαγωγή, κάθε µπεκ στοχεύει στην πίσω πλευρά της βαλβίδας εισαγωγής, µε τον τρόπο που το κάνουν τα καλύτερα συστήµατα ψεκασµού βενζίνης. Το σύστηµα υγρού ψεκασµού ξεπερνά την απόδοση των συστηµάτων ψεκασµού αερίου LPG - επιπλέον, δεν απαιτείται η χρήση ενός ξεχωριστού εγκεφάλου (ECU), ή η µετάβαση σε βενζίνη σε συνθήκες πλήρως ανοικτής πεταλούδας γκαζιού.
    Όταν το υγρό εισέρχεται στην πολλαπλή εισαγωγή εξατµίζεται. Το φαινόµενο της εξάτµισης ψύχει «δραµατικά» το εισερχόµενο ρεύµα αέρα για να προσφέρει µια πιο πυκνή πλήρωση αέρα και καυσίµου που εισέρχεται στο θάλαµο καύσης (παρόµοια µε τα αυτοκίνητα µε intercooler ή τα υπερτροφοδοτούµενα αυτοκίνητα). Εξαιτίας λοιπόν του «ογκοµετρικού φαινοµένου» αλλάζει η φυσική του κατάσταση και το υγρό µετατρέπεται σε αέριο στην πολλαπλή εισαγωγή, «ψύχοντας» έτσι τον εισερχόµενο αέρα και αυξάνοντας την πυκνότητα της πλήρωσης καυσίµου. Από την άλλη σε μερικούς εγκεφάλους αέριου ψεκασμού υπάρχει δυνατότητα σύνδεσης με τα fuel Trims του εργοστασιακού εγκεφάλου και μπορούν να τριμάρουν αυτόματα τις διορθώσεις του καυσίμου, με άμεσο αποτέλεσμα την βέλτιστη οικονομία, που στις περισσότερες περιπτώσεις δεν ξεπέρνα το 10% σε σχεση με τη βενζίνη.

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

    ΠΑΣΙΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ - FRIGO PLUS
    ΠΕΤΡΟΜΕΛΙΔΗΣ Κ. & ΣΙΑ Ο.Ε.