Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Tα ελαστικά θα πρέπει να ελέγχονται από τους οδηγούς σε τακτά χρονικά διαστήματα, ώστε να διασφαλίζεται η σωστή λειτουργία τους.

Tα ελαστικά θα πρέπει να ελέγχονται από τους οδηγούς σε τακτά χρονικά διαστήματα, ώστε να διασφαλίζεται η σωστή λειτουργία τους.

6 σημεία ελέγχου του πέλματος

Ο έλεγχος του πέλματος των ελαστικών στο αυτοκίνητό σας, θα πρέπει να γίνεται σε τακτικά χρονικά διαστήματα, ώστε να εντοπίζονται έγκαιρα τυχόν προβλήματα.

ΧΑΡ. ΖΕΡΒΟΣ & ΣΙΑ Ο.Ε.
ΤΡΑΝΤΑΣ Α.Ε.

Τα ελαστικά του αυτοκινήτου είναι αυτά που «σηκώνουν» όλο το βάρος του και το μοναδικό σημείο επαφής με το δρόμο και ό,τι αυτό συνεπάγεται. Οι κίνδυνοι για την κατάστασή τους είναι πολύ και η φθορά θεωρείται δεδομένη σε βάθος χρόνου. Για τη σωστή συντήρησή τους όμως και για να αποφευχθούν πιθανές ανομοιομορφίες στη φθορά τους, τα ελαστικά θα πρέπει να ελέγχονται από τους οδηγούς σε τακτά χρονικά διαστήματα. Σύμφωνα και με τους ειδικούς, καλό θα είναι να ελέγχετε και τα τέσσερα ελαστικά του αυτοκινήτου σας, τουλάχιστον μία φορά το μήνα και φυσικά όταν πρόκειται να πραγματοποιήσετε κάποιο ταξίδι.

Κοινοποίησέ το »


Στο έλεγχο αυτό, τα 6 κύρια σημεία ελέγχου για το πέλμα των ελαστικών σας, είναι τα εξής:

1. Ράβδοι φθοράς. Τα ελαστικά διαθέτουν ράβδους από σκληρό καουτσούκ, οι οποίες γίνονται ορατές όταν το πέλμα του ελαστικού σας φθαρεί πέρα από κάποιο όριο ασφαλείας. Εφόσον τις δείτε, θα πρέπει να προβείτε στην αγορά ενός νέου σετ ελαστικών. Μπορείτε να μάθετε πού βρίσκονται οι, Στο πλευρικό τοίχωμα του ελαστικού σας, υπάρχουν συγκεκριμένοι δείκτες φθοράς πέλματος, ώστε να μην το αφήνετε να φθαρεί πέρα από τα όρια ασφαλείας. Αν κάτι τέτοιο συμβεί, μπορείτε να το διαπιστώσετε και από τους ράβδους φθοράς, η εμφάνιση των οποίων επιβεβαιώνει το πρόβλημα.

2. Αντικείμενα στο πέλμα. Ανά τακτικά χρονικά διαστήματα θα πρέπει να ελέγχετε το ελαστικό και για μικρά αντικείμενα (π.χ. πετραδάκια) που μπορεί να σφηνώσουν στο πέλμα. Αν δεν μπορείτε να τα αφαιρέσετε μόνοι σας ή αν δείτε ότι έχουν τρυπήσει το καουτσούκ, απευθυνθείτε σε κάποιο εξειδικευμένο τεχνικό.

3. Φθορά στο κέντρο του πέλματος. Η υπερβολική πίεση στον αέρα του ελαστικού, συχνά προκαλεί και υπερβολική φθορά του ελαστικού στο κέντρο του πέλματος. Αν κάτι τέτοιο συμβαίνει θα πρέπει να ελέγξετε το μέγεθος του προβλήματος και σίγουρα να μειώσετε την πίεση του ελαστικού.
 
4. Ανομοιόμορφη φθορά: Τα μπροστινά ελαστικά του αυτοκινήτου, πάντα φθείρονται πιο γρήγορα από τα πίσω, όμως αν η διαφορά είναι μεγάλη, θα πρέπει να ελέγξετε την ανάρτηση του αυτοκινήτου σας σε κάποιο συνεργείο. Αντίστοιχα αν η φθορά είναι ανομοιόμορφη σε κάθε πλευρά του αυτοκινήτου, πιθανότατα χρειάζεται να τσεκάρετε την ευθυγράμμισή του.

5. Βάθος πέλματος. Σύμφωνα με τη νομοθεσία της Ε.Ε., το ελαστικό πρέπει να έχει βάθος πέλματος τουλάχιστον 1,6 χιλ. στην περιφέρεια, προκειμένου να θεωρηθεί ασφαλές για οδήγηση, αλλά συνήθως οι ειδικοί συνιστούν να διατηρείτε ένα βάθος τουλάχιστον 4 χιλ. ή και ακόμη μεγαλύτερο. Όπως απέδειξαν και οι πρόσφατες μετρήσεις του περιοδικού Auto Τρίτη άλλωστε, ακόμη και με ελαστικά των 4 χιλ., η διαφορά στο φρενάρισμα σε σχέση με τα καινούργια ελαστικά, είναι τεράστια για την ασφάλειά σας.
Σε κάθε περίπτωση, όταν κάνετε τον έλεγχο του βάθους, φροντίστε να μετρήσετε τόσο την εσωτερική όσο και την εξωτερική πλευρά κάθε πέλματος.

6. Φθορά στην εξωτερική πλευρά του ελαστικού. Η λάθος πίεση ή ο τρόπος οδήγησης, μπορούν να δημιουργήσουν σημαντική φθορά και στην εξωτερική πλευρά του ελαστικού. Για παράδειγμα, αν στρίβετε υπερβολικά γρήγορα, είναι πιθανό δείτε ότι τα ελαστικά σας έχουν φθαρεί στις ακμές τους και άρα θα πρέπει να απευθυνθείτε σε κάποιο ειδικό. 
 
 

Κοινοποίησέ το »