Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Η ειδικά σχεδιασμένη τεχνολογία μείγματος που χρησιμοποιείται σήμερα στο πέλμα του ελαστικού χρησιμοποιεί ένα νέο τύπο άνθρακα

Η ειδικά σχεδιασμένη τεχνολογία μείγματος που χρησιμοποιείται σήμερα στο πέλμα του ελαστικού χρησιμοποιεί ένα νέο τύπο άνθρακα

Τα ελαστικά αποτελούνται από το σκελετό, τη ζώνη, τα τοιχώματα και το πέλμα.

Τα ελαστικά αποτελούνται από το σκελετό, τη ζώνη, τα τοιχώματα και το πέλμα.

Μην λησμονείτε τη ρεζέρβα και να την έχετε πάντα σε άριστη κατάσταση.

Μην λησμονείτε τη ρεζέρβα και να την έχετε πάντα σε άριστη κατάσταση.

Ο μέσος όρος ζωής ενός ελαστικού είναι περίπου 50.000χλμ ή 3 χρόνια.

Ο μέσος όρος ζωής ενός ελαστικού είναι περίπου 50.000χλμ ή 3 χρόνια.

Τα δύο μέρη του πέλματος, το εξωτερικό και η βάση, συμπληρώνουν την ισορροπημένη σχεδίαση του μείγματος και διασφαλίζουν το καλό κράτημα στο βρεγμένο δρόμο.

Τα δύο μέρη του πέλματος, το εξωτερικό και η βάση, συμπληρώνουν την ισορροπημένη σχεδίαση του μείγματος και διασφαλίζουν το καλό κράτημα στο βρεγμένο δρόμο.

Ο σχεδιασμός με μακρομπλόκ στον εξωτερικό ώμο και οι μονοκόμματες κεντρικές λωρίδες στη χάραξη του πέλματος διασφαλίζουν ότι το ελαστικό θα προσαρμόζεται τέλεια στην επιφάνεια του οδοστρώματος.

Ο σχεδιασμός με μακρομπλόκ στον εξωτερικό ώμο και οι μονοκόμματες κεντρικές λωρίδες στη χάραξη του πέλματος διασφαλίζουν ότι το ελαστικό θα προσαρμόζεται τέλεια στην επιφάνεια του οδοστρώματος.

  • Η ειδικά σχεδιασμένη τεχνολογία μείγματος που χρησιμοποιείται σήμερα στο πέλμα του ελαστικού χρησιμοποιεί ένα νέο τύπο άνθρακα
  • Τα ελαστικά αποτελούνται από το σκελετό, τη ζώνη, τα τοιχώματα και το πέλμα.
  • Μην λησμονείτε τη ρεζέρβα και να την έχετε πάντα σε άριστη κατάσταση.
  • Ο μέσος όρος ζωής ενός ελαστικού είναι περίπου 50.000χλμ ή 3 χρόνια.
  • Τα δύο μέρη του πέλματος, το εξωτερικό και η βάση, συμπληρώνουν την ισορροπημένη σχεδίαση του μείγματος και διασφαλίζουν το καλό κράτημα στο βρεγμένο δρόμο.
  • Ο σχεδιασμός με μακρομπλόκ στον εξωτερικό ώμο και οι μονοκόμματες κεντρικές λωρίδες στη χάραξη του πέλματος διασφαλίζουν ότι το ελαστικό θα προσαρμόζεται τέλεια στην επιφάνεια του οδοστρώματος.

Τι σημαίνει ελαστικά προηγμένης γενιάς

12.879 Επισκέψεις στο άρθρο

Οι κατασκευαστές ελαστικών έχουν εξελίξει κατά πολύ την τεχνολογία των ελαστικών τα τελευταία χρόνια. Για παράδειγμα χρησιμοποιούν προσμίξεις πυριτίου, ενώ παράλληλα βελτιστοποιούν τη χάραξη της γόμας τους.

ΠΑΣΙΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ - FRIGO PLUS
ΠΕΤΡΟΜΕΛΙΔΗΣ Κ. & ΣΙΑ Ο.Ε.

Ο βαθμός που έχουν βελτιωθεί τα ελαστικά τα τελευταία χρόνια είναι τεράστιος και αφορά σε κάθε τομέα τους. Από το σκελετό, μέχρι και την χάραξη ή τα υλικά της γόμας. Ας δούμε λοιπόν παρακάτω από τι αποτελούνται τα ελαστικά και τις σημαντικότερες τεχνολογικές εξελίξεις.Τα ελαστικά αποτελούνται από το σκελετό, τη ζώνη, τα τοιχώματα και το πέλμα. 

Ο σκελετός -ή διαφορετικά τα λινά όπως γνωρίζουν οι περισσότεροι- είναι κατασκευασμένος από ίνες χάλυβα ή συνθετικών υλικών που καταλήγουν στην στεφάνη. Ως προς την κατασκευή τώρα, οι ίνες αυτές είναι κάθετες στη φορά κύλισης (radial ελαστικά). Από την άλλη, η ζώνη είναι επίσης κατασκευασμένη από ίνες χάλυβα, ωστόσο όχι κάθετα αλλά υπό γωνία ώστε να συγκρατείται ο σκελετός και να περιορίζεται η παραμόρφωσή του.Ο σκελετός και η ζώνη καλύπτονται από καουτσούκ και συνθετικό πυρίτιο προκειμένου τα πλαϊνά και το πέλμα να πάρουν την εξωτερική μορφή του ελαστικού. Τα πλαϊνά είναι αυτά «σηκώνουν» το βάρος του οχήματος και σκοπός τους είναι να μην παραμορφώνονται στις στροφές ώστε να κρατάνε το πέλμα σε επαφή με το δρόμο. Το πέλμα είναι αυτό που έρχεται σε επαφή με το δρόμο και η επιφάνεια του φέρει αυλακώσεις (χάραξη) η οποία είναι πολύ σημαντική και ένα πεδίο συνεχής εξέλιξης των κατασκευαστών ελαστικών.
Τέλος, η γόμα (μαλακή, σκληρή, μείγμα υλικού της) ορίζει σε μεγάλο βαθμό και την συμπεριφορά του ελαστικού. Η μαλακή γόμα προσφέρει καλύτερη συνήθως οδική συμπεριφορά, αλλά έχει μικρότερη διάρκεια ζωής και μικρότερη αντοχή στις καταπονήσεις και την σκληρή χρήση. 

Τα ελαστικά αποτελούνται από το σκελετό, τη ζώνη, τα τοιχώματα και το πέλμα.

Τα ελαστικά αποτελούνται από το σκελετό, τη ζώνη, τα τοιχώματα και το πέλμα.

Κοινοποίησέ το »

Με διαστημική τεχνολογία νανοσωματιδίων και ειδικές ρητίνες για μέγιστη πρόσφυση!

Η ειδικά σχεδιασμένη τεχνολογία μείγματος που χρησιμοποιείται σήμερα στο πέλμα του ελαστικού χρησιμοποιεί ένα νέο τύπο άνθρακα

Η ειδικά σχεδιασμένη τεχνολογία μείγματος που χρησιμοποιείται σήμερα στο πέλμα του ελαστικού χρησιμοποιεί ένα νέο τύπο άνθρακα

    Η ειδικά σχεδιασμένη τεχνολογία μείγματος που χρησιμοποιείται σήμερα στο πέλμα του ελαστικού, η οποία χρησιμοποιεί ένα νέο τύπο άνθρακα αγωνιστικών προδιαγραφών και στοιχεία με υψηλή περιεκτικότητα πυριτίου (silica) διασφαλίζει επιδόσεις ακόμα και στις χαμηλότερες θερμοκρασίες. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα το γρήγορο «ζέσταμα» του ελαστικού και άρα τη μεγαλύτερη ευστάθεια από τα πρώτα μόλις μέτρα που θα «ρολάρει».
    Επιπλέον, τα πολυμερή του μείγματος έχουν ενισχυθεί με νανοσωματίδια (μία πολύ πρόσφατη τεχνολογία και ακόμα πιο πρόσφατη στα ελαστικά) με αποτέλεσμα να προσφέρουν εξαιρετική ευκαμψία. Το αποτέλεσμα είναι ότι προσφέρουν περισσότερα σημεία επαφής με το οδόστρωμα και επομένως, το κράτημα ενισχύεται ουσιαστικά και το ελαστικό είναι πολύ πιο ευσταθές, αλλά και ταυτόχρονα άνετο στην κύλιση για την απορρόφηση των ανωμαλιών του δρόμου. 


    Τέλος, ειδικές ρητίνες πρόσφυσης που προστίθενται πλέον στις νέες γόμες, παρέχουν βέλτιστη αλληλεπίδραση τόσο στο βρεγμένο όσο και στο στεγνό οδόστρωμα, και έτσι επιτυγχάνονται μικρότερες αποστάσεις φρεναρίσματος. αμεσότητα και κατευθυντικότητα στο τιμόνι.

    Τεχνολογία και επιδόσεις

    Ο σχεδιασμός με μακρομπλόκ στον εξωτερικό ώμο και οι μονοκόμματες κεντρικές λωρίδες στη χάραξη του πέλματος διασφαλίζουν ότι το ελαστικό θα προσαρμόζεται τέλεια στην επιφάνεια του οδοστρώματος.

    Ο σχεδιασμός με μακρομπλόκ στον εξωτερικό ώμο και οι μονοκόμματες κεντρικές λωρίδες στη χάραξη του πέλματος διασφαλίζουν ότι το ελαστικό θα προσαρμόζεται τέλεια στην επιφάνεια του οδοστρώματος.

      Όπως αναφέραμε και πιο πάνω, τα πλαϊνά των ελαστικών είναι αυτά «σηκώνουν» το βάρος του οχήματος και σκοπός τους είναι να μην παραμορφώνονται στις στροφές ώστε να κρατάνε το πέλμα σε επαφή με το δρόμο.


      Ο σχεδιασμός με μακρομπλόκ στον εξωτερικό ώμο, δηλαδή φαρδύτερο τακούνι στην εξωτερική πλευρά του
      ελαστικού και οι μονοκόμματες κεντρικές λωρίδες (που θυμίζουν ελαστικά F1 παλαιότερων περιόδων) στη χάραξη του πέλματος διασφαλίζουν ότι το ελαστικό θα προσαρμόζεται τέλεια στην επιφάνεια του οδοστρώματος. Μάλιστα, στις γρήγορες στροφές και υπό πίεση, η επιφάνεια επαφής αυξάνεται του ελαστικού αυξάνεται και κατ΄ επέκταση οδηγός λαμβάνει εξαίρετη ανταπόκριση όταν πλησιάζει σε οριακές συνθήκες, ενώ το ελαστικό προσφέρει κορυφαίο κράτημα με μέγιστη ευστάθεια.

      Αντίσταση κύλισης και οικονομία καυσίμου: Τα σύγχρονα ελαστικά ρολάρουν καλύτερα!

      Τα δύο μέρη του πέλματος, το εξωτερικό και η βάση, συμπληρώνουν την ισορροπημένη σχεδίαση του μείγματος και διασφαλίζουν το καλό κράτημα στο βρεγμένο δρόμο.

      Τα δύο μέρη του πέλματος, το εξωτερικό και η βάση, συμπληρώνουν την ισορροπημένη σχεδίαση του μείγματος και διασφαλίζουν το καλό κράτημα στο βρεγμένο δρόμο.

        Τα δύο μέρη του πέλματος, το εξωτερικό και η βάση, συμπληρώνουν την ισορροπημένη σχεδίαση του μείγματος και διασφαλίζουν το καλό κράτημα στο βρεγμένο δρόμο, προσφέροντας ταυτόχρονα μικρές αποστάσεις φρεναρίσματος και μειωμένη αντίσταση κύλισης. Ειδικά για το τελευταίο, ρόλο παίζει η βάση και το «δέσιμο» του ελαστικού.
        Η εξωτερική πλευρά, παρέχει το καλό κράτημα στο βρεγμένο δρόμο και τις μικρές αποστάσεις φρεναρίσματος, ενώ η βάση, στο εσωτερικό, μειώνει την αντίσταση κύλισης. Μαζί επιτυγχάνουν μεγαλύτερη θετική πρόσφυση στο οδόστρωμα και διατήρηση της κινητικής ενέργειας με αποτέλεσμα το αυτοκίνητο να «ρολάρει» πιο άνετα και αποτελεσματικά χωρίς να υπάρχει ανάγκη για διαρκή πίεση του δεξί πετάλ του γκαζιού.
        Κοινώς, μόλις αφήνουμε το γκάζι δεν έρχεται στον οδηγό η αίσθηση ότι ο κινητήρας «φρενάρει», τουλάχιστον όχι στον βαθμό που το ένιωθε με ελαστικό 5ετίας και νωρίτερα!

        10 εντολές για τη σωστή λειτουργία των ελαστικών:

        Μην λησμονείτε τη ρεζέρβα και να την έχετε πάντα σε άριστη κατάσταση.

        Μην λησμονείτε τη ρεζέρβα και να την έχετε πάντα σε άριστη κατάσταση.

          1. Οι πιέσεις θα πρέπει να ελέγχονται κατά περιόδους όταν τα ελαστικά είναι κρύα. Μην αφαιρείτε αέρα όταν τα ελαστικά είναι ζεστά από την οδήγηση, αφού η πίεση είναι φυσιολογικό να αυξάνει σε επίπεδα πάνω από τις συνιστώμενες κρύες πιέσεις.
          2. Τα ελαστικά πρέπει να αντικαθίστανται όταν έχουν φθαρεί μέχρι τους δείκτες φθοράς πέλματος.
          3. Ελέγξτε την ευθυγράμμιση του αυτοκινήτου κατά περιόδους. Κακή ευθυγράμμιση φθείρει τα ελαστικά.
          4. Ζυγοσταθμίστε τα ελαστικά κατά περιόδους ή απλά όταν υπάρχει κραδασμός. Ένα πέσιμο σε λακκούβα με ταχύτητα μπορεί να χαλάσει τη ζυγοστάθμιση.
          5. Όταν υπάρξει σύγκρουση και διάτρηση του ελαστικού, ελέγξτε και το εσωτερικό πλέγμα του (ο έλεγχος αυτός γίνεται από ειδικό).
          6. Συμμορφωθείτε με τον κωδικό ταχύτητας και το δείκτη φορτίου κάθε ελαστικού, για δική σας ασφάλεια.
          7. Καλό είναι τα χειμερινά ή τα αντιολισθητικά ελαστικά να τοποθετούνται σε πλήρη σετ (4άδα).
          8. Ο τρόπος οδήγησης και η ταχύτητα επηρεάζουν άμεσα τη διάρκεια ζωής των ελαστικών.
          9. Ζητήστε από έναν πεπειραμένο μηχανικό να ελέγξει τη γενική κατάσταση των ελαστικών σας.
          10. Μην λησμονείτε τη ρεζέρβα και να την έχετε πάντα σε άριστη κατάσταση.

          Πώς να διατηρήσετε τα ελαστικά σας σε καλή κατάσταση

          Ο μέσος όρος ζωής ενός ελαστικού είναι περίπου 50.000χλμ ή 3 χρόνια.

          Ο μέσος όρος ζωής ενός ελαστικού είναι περίπου 50.000χλμ ή 3 χρόνια.

            - Πρώτα από όλα, θα πρέπει να τονίσουμε ότι ο μέσος όρος ζωής ενός ελαστικού είναι περίπου 50.000χλμ ή 3 χρόνια.
            - Θα πρέπει να ελέγχουμε συχνά την πίεση του αέρα των ελαστικών μας. Λιγότερη πίεση από αυτή που ορίζει ο κατασκευαστής αυξάνει την κατανάλωση, το θόρυβο και φθείρει γρήγορα το πέλμα, ενώ περισσότερη, επηρεάζει αρνητική την οδική συμπεριφορά του αυτοκινήτου.
            - Η λανθασμένη ρύθμιση και κακή κατάσταση της ανάρτησης του αυτοκινήτου μας, φθείρει πρόωρα τα ελαστικά και επηρεάζει αρνητικά την οδική συμπεριφορά του αυτοκινήτου.
            - Τέλος, το επιθετικό στυλ οδήγησης (σπινάρισμα, απότομο φρενάρισμα) φθείρει σε πολύ μικρό διάστημα τα ελαστικά του αυτοκινήτου μας και αυξάνει την κατανάλωση

            Κάθε πότε πρέπει να τα αλλάζω;

            Τα ελαστικά πρέπει να αλλάζονται όταν αρχίσουν να φθείρονται και χάνουν την απόδοσή τους.

            Τα ελαστικά πρέπει να αλλάζονται όταν αρχίσουν να φθείρονται και χάνουν την απόδοσή τους.

              Πολλοί οδηγοί συνηθίζουν να αλλάζουν τα ελαστικά τους κατά το φθινόπωρο, πριν ξεκινήσουν τα πρωτοβρόχια, μετά από ένα συγκεκριμένο αριθμό χιλιομέτρων, ή περίπου ανά τρία χρόνια. Σε κάθε περίπτωση αυτό είναι λάθος, αφού τα ελαστικά πρέπει να αλλάζονται όταν αρχίσουν να φθείρονται και χάνουν την απόδοσή τους. Για αυτό καλό είναι να συμβουλεύσετε τακτικά τους ειδικούς και να μην αφήνετε τα πράγματα στην τύχη ή το χρόνο…

              Κοινοποίησέ το »