Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

Στην Ευρώπη υπάρχουν περίπου 7 εκατομμύρια οχήματα

Μεγάλο ποσοστό των Ευρωπαίων οδηγών (ιδιωτών και επαγγελματικών), εδώ και πολλά χρόνια, προχωρούν σε after market μετατροπές με υγραέριο ή αγοράζουν εργοστασιακά υγραεριοκίνητα αυτοκίνητα προκειμένου να εξοικονομήσουν χρήματα. Ενδεικτικά αναφέρουμε πως στην Ιταλία κυκλοφορούν περίπου 1 εκατομμύριο οχήματα και στο Ηνωμένο Βασίλειο περίπου 40.000 οχήματα. Ενδιαφέρον παρουσιάζει το γεγονός ότι το 90% των ταξί στην Ιαπωνία χρησιμοποιούν το υγραέριο ως βασικό καύσιμο. Υπολογίζεται επίσης ότι το 2020 στην Ευρώπη, το 10% των οχημάτων θα χρησιμοποιούν υγραέριο. Στην Τουρκία, περισσότερο από το 25% των οχημάτων είναι ήδη υγραεριοκίνητα και ο αριθμός των πρατηρίων που διαθέτουν το συγκεκριμένο καύσιμο αγγίζει τις 7.000!

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

  • Οι καιροί αλλάζουν και οι εξελίξεις στην παγκόσμια οικονομία δεν πρέπει να μας αφήνουν αδιάφορους. ¶λλωστε, βασικοί φορείς των αλλαγών αυτών είναι οι ίδιες οι αυτοκινητοβιομηχανίες που, ως γνωστόν, έχουν επιδοθεί σε μία άτυπη «κούρσα» εξέλιξης νέων και περισσότερο οικολογικών κινητήρων. Βέβαια, το οικολογικό ενδιαφέρον όλων σχετίζεται και άμεσα με τα πολύ ακριβά πλέον καύσιμα, στοιχείο που εκτινάσσει το κόστος χρήσης ενός αυτοκινήτου. Σε αυτή την κατεύθυνση λοιπόν, πολλοί (ιδιώτες ή και εταιρείες με στόλους οχημάτων) έχουν στρέψει το ενδιαφέρον τους σε εναλλακτικές μορφές καυσίμου, όπως είναι το υγραέριο (autogas) που προσφέρει δύο πολύ σημαντικά πλεονεκτήματα. Είναι πιο φθηνό στην αγορά του από τη βενζίνη και ρυπαίνει λιγότερο το περιβάλλον.
ILEP
SPECIAL ΡΕΚΤΙΦΙΕ