Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

Έχει μισή τιμή από τη βενζίνη. Γιατί;

Η τελική τιμή πώλησης της βενζίνης στον καταναλωτή περιλαμβάνει σήμερα περίπου 60% φόρους και δασμούς. Για το diesel κίνησης το ποσοστό αυτό είναι περίπου 50% , ενώ για το Autogas το ποσοστό αντιστοιχεί περίπου στο 25% της τελικής τιμής. Αυτός είναι ένας από τους σημαντικότερους λόγους για τους οποίους σήμερα η τιμή του υγραερίου ανά λίτρο, είναι σχεδόν μισή από αυτή του λίτρου της βενζίνης αλλά και του diesel. Ο δεύτερος σημαντικότερος, σύμφωνα με τους ειδικούς, είναι ότι το υγραέριο δημιουργείται σε αφθονία ποσοτήτων σε παγκόσμια βάση και μπορεί πρακτικά να καλύψει πολύ μεγαλύτερες ενεργειακές ανάγκες από αυτές που πραγματικά καλύπτει σήμερα. Ουσιαστικά λοιπόν, δεν αξιοποιείται στο βαθμό που θα μπορούσε, από πλευράς διαθεσιμότητας, σε παγκόσμια βάση.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

  • Οι καιροί αλλάζουν και οι εξελίξεις στην παγκόσμια οικονομία δεν πρέπει να μας αφήνουν αδιάφορους. ¶λλωστε, βασικοί φορείς των αλλαγών αυτών είναι οι ίδιες οι αυτοκινητοβιομηχανίες που, ως γνωστόν, έχουν επιδοθεί σε μία άτυπη «κούρσα» εξέλιξης νέων και περισσότερο οικολογικών κινητήρων. Βέβαια, το οικολογικό ενδιαφέρον όλων σχετίζεται και άμεσα με τα πολύ ακριβά πλέον καύσιμα, στοιχείο που εκτινάσσει το κόστος χρήσης ενός αυτοκινήτου. Σε αυτή την κατεύθυνση λοιπόν, πολλοί (ιδιώτες ή και εταιρείες με στόλους οχημάτων) έχουν στρέψει το ενδιαφέρον τους σε εναλλακτικές μορφές καυσίμου, όπως είναι το υγραέριο (autogas) που προσφέρει δύο πολύ σημαντικά πλεονεκτήματα. Είναι πιο φθηνό στην αγορά του από τη βενζίνη και ρυπαίνει λιγότερο το περιβάλλον.
ILEP
ΟΛΕΦΙΝΗ Α.Ε.Β.Ε.