Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Η πλειοψηφία της έρευνας του Auto Τρίτη σχετικά με τους κατόχους LPG της Ελλάδας, αναφέρουν πως είναι απολύτως ικανοποιημένοι.

Η πλειοψηφία της έρευνας του Auto Τρίτη σχετικά με τους κατόχους LPG της Ελλάδας, αναφέρουν πως είναι απολύτως ικανοποιημένοι.

Έρευνα: Πόσο ικανοποιημένοι είναι οι κάτοχοι LPG στην Ελλάδα

Το εβδομαδιαίο περιοδικό Auto Τρίτη και το www.autotriti.gr πραγματοποίησαν μια ενδιαφέρουσα έρευνα μεταξύ των κατόχων αυτοκινήτων που χρησιμοποιούν ως εναλλακτικό καύσιμο το υγραέριο.

ILEP
SPECIAL ΡΕΚΤΙΦΙΕ

Ψήφος εμπιστοσύνης στο υγραέριο

Κοινοποίησέ το »

Στη συγκεκριμένη έρευνα συμμετείχαν 1.045 άτομα, η πλειοψηφία των οποίων δηλώνει απόλυτα ικανοποιημένη από τη μετατροπή που πραγματοποίησε, ενώ το 91% εξ αυτών αναφέρουν ότι, ακόμη και αν αγοράσουν κάποιο καινούργιο η μεταχειρισμένο αυτοκίνητο, θα τοποθετήσουν (ή σκέφτονται να το κάνουν) και πάλι σύστημα υγραεριοκίνησης. 

Στο 90% η ικανοποίηση από την κατανάλωση

Στο 90% η ικανοποίηση από την κατανάλωση.

Στο 90% η ικανοποίηση από την κατανάλωση.

    Όπως προκύπτει από τα δεδομένα που συλλέξαμε, το 90% των συμμετεχόντων αναφέρουν ότι, είναι ικανοποιημένοι από την κατανάλωση του αυτοκινήτου τους μετά την μετατροπή. Το αντίστοιχο ποσοστό στην προηγούμενη έρευνα ήταν 92%, αποδεικνύοντας ότι, στον συγκριμένο τομέα, το LPG κερδίζει κατά κράτος (κυρίως λόγω της χαμηλής του τιμής έναντι της αμόλυβδης). Όσον αφορά στις υπόλοιπες απαντήσεις, το 7% αναφέρουν ότι είναι λίγο ικανοποιημένοι και μόλις το 3% αναφέρουν ότι δεν είναι ικανοποιημένοι.

    Καμία διαφορά στις επιδόσεις

    Καμία διαφορά στις επιδόσεις.

    Καμία διαφορά στις επιδόσεις.

      Το 79% των κατόχων LPG αυτοκινήτων αναφέρουν ότι οι επιδόσεις του οχήματός τους είναι καλύτερες σε σύγκριση με το προηγούμενο διάστημα που διέθεταν μόνο έναν τύπο καυσίμου ή ότι δεν έχουν παρατηρήσει ουσιαστικές διαφορές (το αντίστοιχο ποσοστό στην προηγούμενη έρευνα ήταν 89%). Επίσης, το 21% των ερωτηθέντων υποστηρίζουν ότι δεν είναι ευχαριστημένοι από τις επιδόσεις με τη χρήση υγραερίου.

      Χρειάζεται επέκταση το δίκτυο ανεφοδιασμού

      Χρειάζεται επέκταση το δίκτυο ανεφοδιασμού.

      Χρειάζεται επέκταση το δίκτυο ανεφοδιασμού.

        Ο αριθμός των πρατηρίων που διαθέτουν υγραέριο κίνησης παραμένει ένα από τα κυριότερα προβλήματα, καθώς το 72% των ερωτηθέντων αναφέρουν ότι αντιμετωπίζουν αρκετές φορές προβλήματα με τον ανεφοδιασμό του αυτοκινήτου τους και επιθυμούν την αύξησή τους. Σε αυτό το σημείο, θα πρέπει να αναφέρουμε ότι στην προηγούμενη έρευνα που είχαμε πραγματοποιήσει, το αντίστοιχο ποσοστό ήταν 56%. Πιθανότατα, η διαφορά αυτή να οφείλεται στην αύξηση του αριθμού των αυτοκινήτων που χρησιμοποιούν υγραέριο, κάτι το οποίο απαιτεί την περαιτέρω ανάπτυξη του υπάρχοντος δικτύου. Τέλος, το 28% δηλώνει ότι το δίκτυο είναι επαρκές.

        Πολλαπλά τα οφέλη του υγραερίου

        Πολλαπλά τα οφέλη του υγραερίου.

        Πολλαπλά τα οφέλη του υγραερίου.

          Η υγραεριοκίνηση γενικότερα συγκεντρώνει 97% θετικές απόψεις, καθώς το ευρύ κοινό θεωρεί ότι τα οφέλη είναι πολλαπλά από την εκτεταμένη χρήση του LPG (κάτι φυσικά που οφείλεται από τη χαμηλή του τιμή). Τέλος, οι αρνητικές απόψεις συγκεντρώνουν μόλις 3%.

          Το 91% θα ξαναέβαζε υγραέριο

          Το 91% θα ξαναέβαζε υγραέριο.

          Το 91% θα ξαναέβαζε υγραέριο.

            Με τη συγκεκριμένη ερώτηση προσπαθήσαμε να χαρτογραφήσουμε τις μελλοντικές κινήσεις των κατόχων LPG οχημάτων. Έτσι, το 91% εξ αυτών αναφέρουν ότι αν αγόραζαν άλλο αυτοκίνητο (καινούργιο ή μεταχειρισμένο) θα επανατοποθετούσαν υγραέριο ή θα σκέφτονταν να το κάνουν (το 9% αναφέρουν ότι δεν θα επανατοποθετούσαν). Επομένως, ο χώρος της υγραεριοκίνησης «κρατά» τη δυναμική του και μεταξύ των ήδη κατόχων υγραεριοκίνητων οχημάτων.

            Κοινοποίησέ το »