Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Τι σας κρατάει από το να μετατρέψετε το αυτοκίνητό σας σε υγραεριοκίνητο;

Τι σας κρατάει από το να μετατρέψετε το αυτοκίνητό σας σε υγραεριοκίνητο;

Ξαναείδατε το κόστος μετατροπής από την πρώτη φορά; Γιατί έχουν πέσει πολύ. Ξαναείδατε τις τεχνολογίες; Γιατί έχουν αλλάξει πολύ. Τώρα τι σας κρατάει από το να αλλάξετε το καύσιμο από βενζίνη σε υγραέριο;

ΧΑΡ. ΖΕΡΒΟΣ & ΣΙΑ Ο.Ε.
ΤΟΨΗΣ Α.Ε.

Το υγραέριο ξεκίνησε λίγο περίεργα στην

Κοινοποίησέ το »

Ελλάδα. Από τη μία η βροχή νέων μέτρων που έκανε τη βενζίνη ακριβότερη, από τηνάλλη η ίδια βροχή μείωνε εισοδήματα και έκανε το γέμισμα του ρεζερβουάρ σχεδόναδύνατο. Μπορεί η τεχνολογία του υγραερίου να χρησιμοποιείται χρόνια στοεξωτερικό, όμως στην Ελλάδα φάνηκε πως ήρθε απότομα, σχεδόν όσο απότομα ήρθεκαι η βροχή των μέτρων.

Σα να ήταν το υγραέριο μία σπασμωδικήκίνηση αντίδρασης απέναντι στην αυξανόμενη δυσκολία αγοράς βενζίνης στο πρατήριο.Και αλήθεια είναι πως τις πρώτες μέρες η μετατροπή ενός βενζινοκινητήρα νακαίει υγραέριο ήταν και ακριβή και περίπλοκη. Πολλοί αποθαρρύνθηκαν στο πρώτοεκείνο κύμα, φεύγοντας από τα συνεργεία δύσπιστοι ή απογοητευμένοι.

Όμως από τις πρώτες μέρες του υγραερίουστην Ελλάδα έχουν περάσει αρκετές. Έτσι έχουν έρθει πλέον όλες οι τεχνολογίεςμετατροπής για κάθε κινητήρα. Δεν υπάρχουν «πειραματισμοί» και «πατέντες» αφούη άνεση του χρόνου επέτρεψε στους εγκαταστάτες να δοκιμάσουν τις λύσεις γιασυγκεκριμένους κινητήρες και οι ίδιοι και να καταλήξουν στο τι δουλεύει και μεποιόν τρόπο.

Συγχρόνως οι νέες τεχνολογίεςεξελίχθηκαν μαζί με τους κατασκευαστές και έτσι κάθε πιθανό πρόβλημαεξαλείφτηκε στα πρώτα στάδια και δεν έμεινε να «δοκιμαστεί» στο αυτοκίνητο τουπελάτη. Τα συνεργεία στην Ελλάδα είχαν χρόνο να εκπαιδευτούν καλύτερα, τοπροσωπικό τους να λάβει μέρος σε σεμινάρια και να αποκτήσει την απαραίτητητεχνογνωσία ώστε να καλύπτει όλες τις τεχνολογίες και τους κινητήρες.

Από την άλλη τα συστήματαυγραεριοκίνησης εξελίχθηκαν αρκετά ώστε να γίνουν αυτόματα, να μη απαιτούνδηλαδή καμία εμπλοκή από τον οδηγό, και έτσι να ρυθμίζουν τη λειτουργία τουκινητήρα για βέλτιστη απόδοση και ελάχιστη δυνατή κατανάλωση. Η αναλογία και η χρήσηκαυσίμου ρυθμίζεται μόνη της και το μοτέρ διατηρείται πάντα στην καλύτερηδυνατή κατάσταση.

Δεν είναι τυχαίο λοιπόν που αυξήθηκε ηεμπιστοσύνη και η αυτοπεποίθηση των συνεργείων με αποτέλεσμα από τη μία οιεγκαταστάσεις να γίνονται σε λιγότερο χρόνο και από την άλλη να δίνονταιεγγυήσεις καλής λειτουργίας.

Και μετά είναι το κόστος. Σε σχέση μεένα χρόνο πριν η τιμή εγκατάστασης έχει μειωθεί σημαντικά, κάτι που σημαίνειότι η απόσβεση τώρα γίνεται ταχύτερα. Και δεδομένου ότι παρά τις ταραχές στηνοικονομία η τιμή του υγραερίου δεν έχει αλλάξει σε σχέση με αυτή της βενζίνης,η εμπιστοσύνη στο ότι το σύστημα θα αποδώσει και οικονομικά έχει επίσηςαυξηθεί.

Με αυτά τα δεδομένα, εσάς τι σαςκρατάει και δεν αλλάζετε καύσιμο στο βενζινοκίνητο αυτοκίνητο; Είναι η τιμή;Έχει πέσει, και υπάρχουν αρκετά χρηματοδοτικά προγράμματα; Είναι ο φόβος τηςαύξησης της τιμής του υγραερίου; Τα δείγματα μέχρι στιγμής είναι ότι δενυπάρχει φόβος αλλαγής στη σχέση του με αυτό της βενζίνης;

Είναι η εμπειρία των συνεργείων; Η τεχνολογία πουχρησιμοποιούν; Μήπως είναι καιρός να ξαναδείτε το θέμα του υγραερίου με φρέσκιαματιά; Τι λέτε;

Κοινοποίησέ το »