Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

Οι ιδιοκτήτες οχημάτων που προχωρούν σε μετατροπή του οχήματός τους σε υγραέριο, επιτυγχάνουν ένα σημαντικό όφελος για την τσέπη τους.

    Το LPG είναι οικονομικό καύσιμο

    18.851 Επισκέψεις στο άρθρο

    Με ένα σχετικά μικρό κόστος μπορούμε να περιορίσουμε τα κόστη μας στο ελάχιστο, καθώς η τιμή του υγραερίου είναι αισθητά μικρότερη σε σχέση με εκείνη της αμόλυβδης. Με αυτόν τον τρόπο μπορούμε να επιτύχουμε γρήγορη απόσβεση της μετατροπής αλλά και να εξοικονομήσουμε μεγάλα ποσά σε βάθος χρόνου. Σύμφωνα με τα όσα ισχύουν, η τιμή του υγραερίου ανάγεται στο μισό του κόστους του λίτρου της αμόλυβδης (η μέση τιμή του LPG αυτή τη στιγμή είναι στα 0,80 ευρώ/λίτρο, ενώ της βενζίνης ανέρχεται στα 1,56 ευρώ/λίτρο περίπου). Με αυτόν τον τρόπο, οι ιδιοκτήτες οχημάτων που προχωρούν σε μετατροπή του οχήματός τους σε υγραέριο (ή αντίστοιχα αποκτούν ένα καινούργιο μοντέλο με εργοστασιακό σύστημα LPG), επιτυγχάνουν ένα σημαντικό όφελος για την τσέπη τους, όσον αφορά στα έξοδα που απαιτούνται για τις καθημερινές μετακινήσεις. Για παράδειγμα, έστω ότι διαθέτουμε ένα αυτοκίνητο που παρουσιάζει μέση κατανάλωση 8 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα, τότε σε ετήσια βάση (δηλαδή για 15.000 χιλιόμετρα το χρόνο), απαιτούνται 1.200 λίτρα καυσίμου. Στην περίπτωση που το αυτοκίνητό μας καταναλώνει μόνο αμόλυβδη, τα χρήματα που θα χρειαστούμε για ένα έτος ανέρχονται σε 1.872 ευρώ, ενώ για την περίπτωση του υγραερίου απαιτούνται 960 ευρώ. Δηλαδή προκύπτει ετήσιο όφελος 912 ευρώ. Τέλος, θα πρέπει να σημειώσουμε ότι το ετήσιο όφελος για τον καταναλωτή πολλαπλασιάζεται, αν σε ετήσια βάση διανύει περισσότερα από 15.000 χιλιόμετρα. 

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

    ILEP
    ΟΛΕΦΙΝΗ Α.Ε.Β.Ε.