Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Αεράτοι

Αεράτοι

7.081 Επισκέψεις στο άρθρο

Η αεριοκίνηση ήρθε για να μείνει και μάλιστα το πετυχαίνει εύκολα, αφού προσφέρει ένα ελκυστικό πακέτο, που περιλαμβάνει οικονομία και ασφάλεια, ενώ είναι και φιλική προς το περιβάλλον.

ΧΑΡ. ΖΕΡΒΟΣ & ΣΙΑ Ο.Ε.
ΤΟΨΗΣ Α.Ε.

Η αεριοκίνηση (φυσικό αέριο, υγραέριο) έχει μπει πλέον για τα καλά στη ζωή μας με τον αριθμό των αυτοκινήτων που χρησιμοποιούν συστήματα αεριοκίνησης να πληθαίνουν με ρυθμούς γεωμετρικής προόδου. Ο λόγος είναι προφανής και ξεκάθαρος. Εξοικονόμηση χρημάτων. Ειδικά από τη στιγμή που ξεπεράστηκαν οι διάφορες «άκυρες» προκαταλήψεις που υπήρχαν σχετικά με τη χρήση του όλο και περισσότεροι στράφηκαν στη λύση των LPG και CNG. 

Κοινοποίησέ το »

Εξελιγμένη τεχνολογία, όχι πατέντα

Τo συστήματα αεριοκίνησης εξελίσσονται από εταιρείες κολοσσούς σε εκατομμύρια αυτοκινήτων σε όλο τον κόσμο.

Τo συστήματα αεριοκίνησης εξελίσσονται από εταιρείες κολοσσούς σε εκατομμύρια αυτοκινήτων σε όλο τον κόσμο.

    Σίγουρα μιλάμε για μετατροπή, όμως αυτές οι μετατροπές δεν είναι «ελληνικές πατέντες». Είναι συστήματα που εξελίσσονται από εταιρείες κολοσσούς σε εκατομμύρια αυτοκινήτων σε όλο τον κόσμο, με τεχνογνωσία σε όλους τους κινητήρες της αγοράς. Και ειδικά στους παλαιότερους, με τους οποίους έχουν δοκιμαστεί επανειλημμένως. 
    Και όσο αυξάνεται η δημοφιλία τους, πέφτει και η τιμή. Και ειδικά για την Ελλάδα, βελτιώνεται και η κατάρτιση και αυξάνεται η εμπειρία των συνεργείων τοποθέτησης. Μπορεί πριν δύο ή τρία χρόνια να ήταν μόνο μια χούφτα ανθρώπων που κατείχε την τεχνολογία, σήμερα όμως, με την διείσδυση της αεριοκίνησης, οι σοβαροί εγκαταστάτες ξέρουν ακριβώς τι κάνουν, ενώ αν έχουν επιφυλάξεις (σε νέα μοτέρ κυρίως) δεν διστάζουν να το πουν.
    Η Ελλάδα έχει γίνει σημαντική αγορά για τα συστήματα που τοποθετούνται στα αυτοκίνητα και έτσι οι εγκαταστάτες έχουν άμεση επαφή με τα εργοστάσια που με τη σειρά τους συνεργάζονται με τους κατασκευαστές για σύγκλιση και συμβατότητα των τεχνολογιών.

    TIPS

    TIPS

      Τι να προσέξετε πριν

      • Φροντίστε η μετατροπή να γίνει σε εξειδικευμένο συνεργείο για να μην έχετε απρόοπτα…
      • Ελέγξτε την προέλευση του κιτ που θα εγκαταστήσετε, ώστε να διαθέτει όλες τις απαραίτητες προδιαγραφές.
      • Συμφωνείστε από πριν για τις εγγυήσεις.
      • Αφού παραλάβετε το αυτοκίνητό σας, κάντε μόνοι σας κάποια δοκιμή. Αν παρατηρήσετε την παραμικρή δυσλειτουργία, πείτε το στον εγκαταστάτη (για παράδειγμα, ελέγχουμε αν ο κινητήρας λειτουργεί εύρυθμα σε όλο το φάσμα των στροφών χωρίς «κομπιάσματα»).

      Τι να κάνετε μετά
      • Θα πρέπει να περάσετε ΚΤΕΟ, ώστε να πιστοποιηθεί ότι, όλες οι εργασίες έγιναν σωστά. 
      • Θα πρέπει να έχετε μια υπεύθυνη δήλωση του εγκαταστάτη, τα στοιχεία του οποίου θα διασταυρωθούν με τη βάση δεδομένων του υπουργείου Μεταφορών, για να διαπιστωθεί αν είναι εγκεκριμένος ή όχι. 
      • Το ΚΤΕΟ θα σας χορηγήσει μια βεβαίωση, την οποία θα πρέπει να προσκομίσετε στο υπουργείο Μεταφορών,
      • Θα πρέπει να τροποποιήστε την άδεια κυκλοφορίας του αυτοκινήτου σας. 
      • Γνωστοποιήστε στην ασφαλιστική σας εταιρεία τη μετατροπή.

      Ασφαλή οχήματα, «ανασφαλείς» νόμοι.

      Ασφαλή οχήματα,  «ανασφαλείς» νόμοι.

        Αλήθεια είναι πως τα αυτοκίνητα με υγραέριο περιέχουν μία φιάλη με το καύσιμό τους. Το ίδιο ισχύει και για τα αυτοκίνητα με φυσικό αέριο, που έχουν ένα δοχείο με το πιεσμένο αέριο. Όμως δοχείο με καύσιμα έχουν όλα τα αυτοκίνητα με εξαίρεση τα ηλεκτρικά που στην Ελλάδα είναι μετρημένα στα δάχτυλα του ενός χεριού. ¶ρα που βρίσκεται ο επιπλέον κίνδυνος;
        Πουθενά! Όμως υπάρχουν ακόμη κάποια στερεότυπα που κάνουν μερίδα της αγοράς να ανησυχεί. Κάποιοι μάλιστα έχουν βάλει και σχετικές πινακίδες που υπενθυμίζουν στους οδηγούς με αέριο καύσιμο ότι τα αυτοκίνητά τους δεν είναι επιθυμητά στους χώρους στάθμευσης που πάνε όλα τα άλλα. Γιατί;
        Οι νόμοι που επικαλούνται δεν έχουν καμία σχέση με την ασφάλεια των αυτοκινήτων με καύσιμο αερίου (υγραερίου ή φυσικού αερίου). Οι κανονισμοί αυτοί έχουν να κάνουν με τις προδιαγραφές εξαερισμού των χώρων αυτών που δεν είναι εγκεκριμένοι για εγκατάσταση φυσικού ή υγρού αερίου. Δηλαδή ο φόβος έγκειται σε τυχόν διαρροή που δεν μπορεί να αντιμετωπιστεί μέσα στον χώρο αυτό, αν γινόταν εγκατάσταση αερίου.
        Καμία σχέση με το πόσο ασφαλή είναι τα αυτοκίνητα αερίου, και καμία σχέση με τους μύθους που κυκλοφορούν ότι υπάρχει κίνδυνος ανατίναξης και πως δήθεν γι αυτό δεν επιτρέπεται να εισέρχονται αυτοκίνητα αερίου σε τέτοιους χώρους. 

        Οικονομία και οικολογία

        Η αεριοκίνηση προσφέρει οικονομία στην τσέπη και παράλληλα είναι φιλικότερη προς το περιβάλλον.

        Η αεριοκίνηση προσφέρει οικονομία στην τσέπη και παράλληλα είναι φιλικότερη προς το περιβάλλον.

          Τα αυτοκίνητα που είναι πέντε ετών και άνω, ανήκουν σε μια προηγούμενη γενιά. Σε μια γενιά που εξελίχθηκε χωρίς να έχει υπόψη της το διοξείδιο του άνθρακα και την τιμή της βενζίνης κοντά στα δύο ευρώ το λίτρο.
          Συνεπώς αν η αντικατάσταση του αυτοκινήτου δεν είναι στα άμεσα σχέδιά σας, ο μόνος τρόπος για να πετύχετε μείωση της κατανάλωσης, είναι η εγκατάσταση συστήματος αεριοκίνησης.
          Να δούμε όμως με τις σημερινές τιμές των καυσίμων τι οικονομία προκύπτει. Ένα κιλό φυσικού αερίου (το φυσικό αέριο τιμολογείται ανά κιλό και όχι λίτρο) ισοδυναμεί με 1,47 λίτρα βενζίνης και 1,30 λίτρα πετρελαίου κίνησης. Αντίστοιχα 1 λίτρο υγραερίου ισοδυναμεί με 0,75 λίτρα βενζίνης και 0,66 λίτρα πετρελαίου κίνησης.
          Πρακτικά για κάθε 1.000 χιλιόμετρα που διανύουμε, θα χρειαστούμε (υποθέτουμε μέση κατανάλωση βενζίνης 7 λτ./100 χλμ.) 70 λτ. βενζίνης, 62 λτ. πετρελαίου, 84 λτ. υγραερίου και 43 κιλά φυσικού αερίου. Χρηματικά αυτό σημαίνει (επίσημη μέση τιμή πρατηρίων Οκτωβρίου):
          • Βενζίνη: 100,10 ευρώ
          • Πετρέλαιο: 69,44 ευρώ
          • Υγραέριο: 59,64 ευρώ
          • Φυσικό αέριο: 36,55 ευρώ
          Παράλληλα το φυσικό αέριο και το υγραέριο είναι φιλικότερα προς το περιβάλλον. Σύμφωνα με έρευνες το υγραέριο εκπέμπει λιγότερους ρύπους CO2 της τάξης του 15-25% σε σχέση με τη βενζίνη και το πετρέλαιο, 80-90% λιγότερους υδρογονάνθρακες και 40-60% λιγότερα οξείδια του αζώτου.
          Αντίστοιχα το φυσικό αέριο παράγει 23% λιγότερες εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα, 87% μειωμένους υδρογονάνθρακες και 89% μειωμένα οξείδια του αζώτου.

          Κοινοποίησέ το »