Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Το υγραέριο αποτελείται από ένα μείγμα προπανίου (C3H8) και βουτανίου (C4H10).

Το υγραέριο αποτελείται από ένα μείγμα προπανίου (C3H8) και βουτανίου (C4H10).

Φθηνά χιλιόμετρα με LPG

20.000 Επισκέψεις στο άρθρο

Διανύστε τα φθηνότερα χιλιόμετρα των τελευταίων ετών - «Ανακουφίστε» τον ετήσιο προϋπολογισμό σας, επιλέγοντας υγραέριο, ως καύσιμο κίνησης.

ΠΑΣΙΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ - FRIGO PLUS
ΠΕΤΡΟΜΕΛΙΔΗΣ Κ. & ΣΙΑ Ο.Ε.

Τα νέα δεδομένα στην αγορά των καυσίμων και συγκεκριμένα του υγραερίου, έχουν δημιουργήσει μια τεράστια μια ευκαιρία, για πραγματικά μεγάλη οικονομία στους οδηγούς. Με την τιμή του υγραερίου στα χαμηλότερα επίπεδα των τελευταίων ετών, ακόμα και κάποιος που διανύει λίγα χιλιόμετρα μπορεί να εξοικονομήσει αρκετές εκατοντάδες ευρώ πλέον. Ένα διόλου ευκαταφρόνητο κέρδος που μπορείτε να το διαθέσετε κάπου αλλού… Παρακάτω αναφερόμαστε σε όλα τα πλεονεκτήματα που έχει για την τσέπη σας η τοποθέτηση ενός κιτ υγραερίου, αλλά και στα οφέλη της επιλογής του και στους υπόλοιπους τομείς, καταρρίπτοντας συγχρόνως οποιαδήποτε αμφιβολία σε ζητήματα ασφαλείας. 

Το υγραέριο ως καύσιμοΤο υγραέριο ή LPG (Liquified Petroleum Gas), όπως είναι ευρέως διαδεδομένο, αποτελείται από ένα μείγμα προπανίου (C3H8) και βουτανίου (C4H10), τα χημικά χαρακτηριστικά των οποίων δίνουν στα αυτοκίνητα καλές επιδόσεις σε όρους ισχύος, ελαστικότητας και λειτουργίας του κινητήρα. Καίγονται χωρίς να αφήνουν στον κινητήρα κατάλοιπα που είναι υπεύθυνα για πρόωρες φθορές, επιμηκύνουν τη διάρκεια ζωής των αναφλεκτήρων, των βαλβίδων και των εμβόλων και διατηρούν αναλλοίωτες τις ιδιότητες του λιπαντικού του κινητήρα. Η αναλογία των αερίων αυτών στο μείγμα του υγραερίου, διαφέρει από χώρα σε χώρα, αλλά συνήθως το προπάνιο αποτελεί το 80 με 95% του μείγματος υγραερίου. Δύο είναι οι τρόποι με τους οποίους μπορεί να παραχθεί το υγραέριο: ως απόσταγμα από την διύλιση του αργού πετρελαίου και ως παραπροϊόν της εξόρυξης από κοιτάσματα αερίου μαζί με φυσικό αέριο.
Σύμφωνα με την τροπολογία που ισχύει πλέον, τα αυτοκίνητα που φέρουν σύστημα LPG δεν θα επιβαρύνονται με τέλος 75 ευρώ μετατροπής της άδειας κυκλοφορίας (ό,τι ακριβώς συμβαίνει και για τα οχήματα στα οποία εγκαθίσταται φυσικό αέριο, CNG).

Κοινοποίησέ το »

Σχεδόν 800 ευρώ ετησίως στην τσέπη

Η απόσβεση της τοποθέτησης του LPG κιτ πραγματοποιείται από τον πρώτο μόλις χρόνο.

Η απόσβεση της τοποθέτησης του LPG κιτ πραγματοποιείται από τον πρώτο μόλις χρόνο.

    Πλέον με την τιμή του υγραερίου κίνησης να διαμορφώνεται στα 0,65 ευρώ/λίτρο, παρουσιάζοντας το χαμηλότερο όριο των τελευταίων ετών, τα συνολικά έξοδα κίνησης περιορίζονται ετησίως σε λιγότερα από 1.000, για όσους φυσικά έχουν εγκαταστήσει σύστημα LPG. Ένας μέσος οδηγός διανύει σε ετήσια βάση περίπου 15.000 χιλιόμετρα και το αυτοκίνητο του παρουσιάζει μέση κατανάλωση 8 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα. Επίσης, διευκρινίζουμε ότι, η συγκεκριμένη τιμή κατανάλωσης αυξάνεται κατά 15% περίπου στην περίπτωση του υγραερίου (δηλαδή διαμορφώνεται στα 9,2 λίτρα/100 χλμ.). Έτσι, για την κίνηση με υγραέριο, ο οδηγός του παραδείγματός μας, θα χρειαστεί σε ετήσια βάση 897 ευρώ, τη ίδια στιγμή που το κόστος κίνησης με αμόλυβδη διαμορφώνεται στα 1.684 ευρώ (τιμή βενζίνης 1,35 ευρώ/λίτρο). Αρα, σε ετήσια βάση, το όφελος διαμορφώνεται στα 787 ευρώ. Δηλαδή, θα έχουμε αποσβέσει τα χρήματα που δώσαμε για την τοποθέτηση του κιτ υγραερίου στο αυτοκίνητό μας στο χρόνο πάνω και θα έχουμε βάλει και στην τσέπη, αφού η τοποθέτηση ενός κιτ LPG ξεκινά από τα ακόμη και από τα 600 ευρώ για ένα 4κύλινδρο κινητήρα. Επίσης, τα οφέλη για τον καταναλωτή πολλαπλασιάζονται, όταν πραγματοποιούμε αρκετές χιλιάδες χιλιόμετρα το χρόνο ή όταν έχουμε στην κατοχή μας ένα αυτοκίνητο με υψηλή κατανάλωση. 

    Μακροζωία, οικολογία, αυτονομία

    Η χαμηλή περιεκτικότητα σε διοξείδιο του άνθρακα, που διαθέτει το υγραέριο το καθιστά ως ένα φιλικό προς το περιβάλλον καύσιμο.

    Η χαμηλή περιεκτικότητα σε διοξείδιο του άνθρακα, που διαθέτει το υγραέριο το καθιστά ως ένα φιλικό προς το περιβάλλον καύσιμο.

      Το υγραέριο, επειδή δεν περιέχει μόλυβδο, έχει ως άμεσο αποτέλεσμα την καλύτερη και καθαρότερη καύση που συνεπάγεται εσωτερικά μέρη με μικρότερες τριβές και άρα, μεγαλύτερη μακροζωία του κινητήρα.
      Επιπροσθέτως διαθέτει χαμηλή περιεκτικότητα σε διοξείδιο του άνθρακα, αέριο το οποίο έχει ενοχοποιηθεί ως ο βασικός υπαίτιος για την υπερθέρμανση του πλανήτη. Υπολογίζεται λοιπόν ότι, ένας κινητήρας εσωτερικής καύσης που χρησιμοποιεί υγραέριο, εκπέμπει περίπου 12% μικρότερες ποσότητες CO2, μέχρι και 80% λιγότερα οξείδια του αζώτου, 20% με 40% λιγότερους υδρογονάνθρακες και αντίστοιχα μειωμένη ποσότητα μονοξειδίου του άνθρακα, σε σύγκριση με το αν η καύση γινόταν με βενζίνη.
      Τέλος η αυτονομία ενός οχήματος με κιτ υγραερίου εξαρτάται από τις διαστάσεις της δεξαμενής που τοποθετείται. Η επιλογή του τύπου της δεξαμενής μπορεί να γίνει με βάση τη χρήση του οχήματος, για να ωφεληθεί ο χώρος φόρτωσης ή η αυτονομία κίνησης του οχήματος. Σε περίπτωση που κάποιος θέλει να αυξήσει την αυτονομία του οχήματός του, μπορεί να τοποθετήσει ρεζερβουάρ, κυλινδρικού τύπου, χωρητικότητας 90 λίτρων (πραγματικά 72 λίτρα), που δίνει στο όχημα αυτονομία 600 περίπου χιλιομέτρων. Και έτσι, μαζί με τη βενζίνη, η αυτονομία μπορεί να ξεπεράσει τα 1.000 χιλιόμετρα.

      Aσφάλεια - Αξιοπιστία - Οικονομία

      Θεόδωρος Μασσαλής, Εμπορικός Διευθυντής GS GAS ΑΕΒΕΥ

      Θεόδωρος Μασσαλής, Εμπορικός Διευθυντής GS GAS ΑΕΒΕΥ

      Ο κόσμος στράφηκε στο υγραέριο γιατί είναι οικονομικότερο από τα ανταγωνιστικά καύσιμα.

      Ο κόσμος στράφηκε στο υγραέριο γιατί είναι οικονομικότερο από τα ανταγωνιστικά καύσιμα.

      Ο κόσμος στράφηκε στο υγραέριο γιατί είναι οικονομικότερο από τα ανταγωνιστικά καύσιμα.

      Ο κόσμος στράφηκε στο υγραέριο γιατί είναι οικονομικότερο από τα ανταγωνιστικά καύσιμα.

      Ο κόσμος στράφηκε στο υγραέριο γιατί είναι οικονομικότερο από τα ανταγωνιστικά καύσιμα.

      Ο κόσμος στράφηκε στο υγραέριο γιατί είναι οικονομικότερο από τα ανταγωνιστικά καύσιμα.

      • Θεόδωρος Μασσαλής, Εμπορικός Διευθυντής GS GAS ΑΕΒΕΥ
      • Ο κόσμος στράφηκε στο υγραέριο γιατί είναι οικονομικότερο από τα ανταγωνιστικά καύσιμα.
      • Ο κόσμος στράφηκε στο υγραέριο γιατί είναι οικονομικότερο από τα ανταγωνιστικά καύσιμα.
      • Ο κόσμος στράφηκε στο υγραέριο γιατί είναι οικονομικότερο από τα ανταγωνιστικά καύσιμα.

      Το υγραέριο μεγαλώνει συνεχώς το μερίδιο του στην πίτα των καυσίμων, ενώ συγχρόνως προσφέρει οικονομικές λύσεις από εταιρείες όπως η GS GAS. 


      Σε ποιους τομείς δραστηριοποιείται η GS GAS;
      Η GS GAS AEBEΥ είναι μία 100% ελληνική εταιρεία που δραστηριοποιείται στο χώρο της διακίνησης και εμπορίας του υγραερίου στην εγχώρια αγορά. Η εταιρεία μας εμπορεύεται όλα τα είδη υγραερίου τόσο σε χύμα όσο και σε εμφιαλωμένη (τις παραδοσιακές φιάλες σε πορτοκαλί χρώμα) μορφή. Ειδικότερα απευθύνεται:
      > σε πρατήρια που διαθέτουν Autogas για την κίνηση οχημάτων
      > σε επαγγελματίες της εστίασης,σε βιομηχανικούς και εμπορικούς πελάτες (βιομηχανίες, βιοτεχνίες,ξενοδοχεία) καθώς και σε κατοικίες για θέρμανση, μαγείρεμα, παραγωγή ζεστού νερού.
      Στα μελλοντικά σχέδια της εταιρείας μας είναι να επεκτείνουμε την γκάμα των προϊόντων μας δημιουργώντας και παραδοσιακό γκαζάκι για οικιακή και επαγγελματική χρήση.

      Από πότε δραστηριοποιήστε στο χώρο και σε ποιες περιοχές;
      Η GS GAS ιδρύθηκε μέσα στην κρίση (2013) αλλά πολύ σύντομα κατάφερε να αποκτήσει πανελλαδική παρουσία αποκτώντας σημαντικά μερίδια αγοράς. H εταιρεία μας σήμερα διαθέτει 6 εγκαταστάσεις αποθήκευσης και εμφιάλωσης υγραερίου (Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Λάρισα, Βόλος, Ιωάννινα, Ρέθυμνο) επιτυγχάνοντας μεγάλη διασπορά πελατών.

      Πως θα σχολιάζατε την κατάσταση του κλάδου τα τελευταία χρόνια στην Ελλάδα;
      Το υγραέριο είναι ένα παλιό καύσιμο που αναβίωσε μέσα στην κρίση. Η αύξηση στην κατανάλωση υγραερίου (49,2% την περίοδο 2010-2014) οφείλεται σε μεγάλο βαθμό στην εισαγωγή της υγραεριοκίνησης. Η μη δυνατότητα αλλαγής οχήματος από τους καταναλωτές λόγω μείωσης της αγοραστικής δύναμης, οδήγησε στην μετατροπή τους, για κίνηση με το σαφώς οικονομικότερο υγραέριο. Ο βαθμός εξοικονόμησης αποδεδειγμένα ξεπερνάει το 30%. Επίσης τα τελευταία χρόνια καταρρίφθηκε ο «μύθος» ότι καταστρέφονται οι κινητήρες με τη χρήση υγραερίου με αποτέλεσμα να υπάρχει εκθετική αύξηση των μετατροπών. 
      Τέλος αξίζει να τονιστεί ότι ο κόσμος στράφηκε στο υγραέριο γιατί είναι οικονομικότερο από τα ανταγωνιστικά καύσιμα.

      Ποια θεωρείτε ότι θα είναι η μελλοντική εξέλιξη του υγραερίου στην Ελλάδα;
      Με δεδομένο ότι το υγραέριο αποτελεί παράγωγο αργού πετρελαίου, η μείωση των τιμών παγκοσμίως λόγω των διεθνών συγκυριών θα οδηγήσει σε ακόμα χαμηλότερες τιμές κάνοντας το υγραέριο ακόμα πιο ελκυστικό για τους καταναλωτές.
      Όσον αφορά στην εγχώρια αγορά, η ζήτηση για υγραέριο θα αυξηθεί περαιτέρω τα επόμενα χρόνια λόγω των δύσκολων οικονομικών συνθηκών που επικρατούν στη χώρα. Η ναυαρχίδα της αύξησης θα είναι σίγουρα η υγραεριοκίνηση. Η συγκεκριμένη τάση φαίνεται και από την συνεχόμενη αύξηση των πρατηρίων που διαθέτουν Autogas (υπολογίζονται περισσότερα από 500 πρατήρια σήμερα). Η εταιρεία μας επενδύει στο συγκεκριμένο κομμάτι καθώς διαθέτει ιδιόκτητο στόλο βυτιοφόρων εξυπηρετώντας σήμερα 44 πρατήρια σε 14 Περιφερειακές Ενότητες.

      Το υγραέριο είναι ασφαλές στη χρήση του ή εγκυμονεί κινδύνους;
      Αλλος ένας «μύθος» για το υγραέριο… Μου θυμίζει την αντίστοιχη ερώτηση περί ασφάλειας μεταξύ αυτοκινήτου και αεροπλάνου. Τα ατυχήματα που έχουν προκληθεί από υγραέριο είναι ελάχιστα (αν αναλογιστεί κανείς τόσο τα χρόνια όσο και το εύρος των χρήσεων του) και οφείλονται στην συντριπτική τους πλειοψηφία από λανθασμένη διαχείριση/χρήση του προϊόντος.

      Γιατί να επιλέξει κάποιος την GS GAS;
      Η βασική φιλοσοφία εμπεριέχεται στο τρίπτυχο Ασφάλεια – Αξιοπιστία – Οικονομία. Είμαστε μία ελληνική εταιρεία που διαθέτει μία καθαρά πελατοκεντρική προσέγγιση καθώς για εμάς κάθε πελάτης είναι ξεχωριστός. Στην ανοδική πορεία σημαντικό μερίδιο επιτυχίας αντιστοιχεί στους ανθρώπους μας που με αφοσίωση δίνουν τον καλύτερο τους εαυτό για την εξυπηρέτηση των πελατών μας. Τέλος θα ήθελα να αναφέρω ότι, ειδικά για την εμπορία του εμφιαλωμένου υγραερίου φιαλών η εταιρεία μας διαθέτει τον νεότερο στόλο φιαλών καθώς έχουν παραχθεί την τελευταία τριετία στην ΕΕ.

      Limit down τιμής την τελευταία πενταετία

      Limit down τιμής την τελευταία πενταετία

        Το υγραέριο κίνησης μπήκε για τα καλά στην συνείδηση του Έλληνα οδηγού από το 2012 και μετά. Μπορεί να νομιμοποιήθηκε από το 2009, ωστόσο όταν οξύνθηκε η οικονομική κρίση, οι ιδιοκτήτες αυτοκινήτων έψαχναν τρόπους να απαλλαγούν από τα έξοδα μετακίνησης τους, οπότε στραφήκαν προς το υγραέριο. Το 2012 η τιμή του LPG έφτασε ακόμα και το 1 ευρώ/λίτρο, ωστόσο σταδιακά στο πέρασμα των ετών η τιμή διολίσθησε, για να φτάσουνε στα σημερινά επίπεδα, που κοστίζει σχεδόν 65 λεπτά. Αναλυτικότερα το 2013 υπήρξε μια μικρή υποχώρηση στην τιμή συγκριτικά με την προηγούμενη χρονιά με την τιμή να διαμορφώνεται κατά μ.ο. στα 0,91 ευρώ. Αντίστοιχη μείωση είχαμε και το 2014 όπου η μέση τιμή του υγραερίου ήταν 0,85 λεπτά. Μεγάλη πτώση στην τιμή του υγραερίου είχαμε το 2015, λόγω της ανάλογης πτώσης που είχε το βαρέλι πετρελαίου, με τις τιμές να έχουν μεγάλη διακύμανση για να φτάσουν στα σημερινά επίπεδα του. Για να γίνει κατανοητό, σε χρηματικά ποσά, σημαίνει πως σε ετήσια βάση, το 2012 χρειαζόσασταν 520 ευρώ περισσότερα συγκριτικά με σήμερα!

        Υγραέριο και ασφάλεια

        Τα συστήματα υγραερίου είναι ασφαλέστατα έχοντας λάβει τις απαραίτητες πιστοποιήσεις, από τα ανάλογα τεστ που έχουν περάσει.

        Τα συστήματα υγραερίου είναι ασφαλέστατα έχοντας λάβει τις απαραίτητες πιστοποιήσεις, από τα ανάλογα τεστ που έχουν περάσει.

          Το υγραέριο είναι πολύ ασφαλές. Η πλήρωση της δεξαμενής υποχρεούται από το νόμο να φτάνει έως το 80% προκειμένου να μένει ωφέλιμος χώρος, σε περίπτωση απότομης αύξησης της θερμοκρασίας και αυτό γίνεται αυτόματα κατά την πλήρωση της. Οι δεξαμενές καυσίμου (ρεζερβουάρ) είναι σχεδιασμένα ώστε να πληρούν αυστηρότατες προδιαγραφές ασφαλείας και έχουν κατασκευαστεί από ειδικές επενδύσεις οι οποίες μεταξύ άλλων περιλαμβάνουν ατσάλι (κράμα σιδήρου – χάλυβα πάχους 3 έως 5 χιλιοστών) είναι σχεδιασμένα ώστε να πληρούν αυστηρότατες προδιαγραφές ασφαλείας και είναι κατασκευασμένα από χάλυβα 3 έως 5 χιλιοστών. Ζυγίζουν περίπου 20 με 40 κιλά κενές και 55 με 60 κιλά γεμάτες και σε περίπτωση τρακαρίσματος αντέχουν σε τεράστιες δυνάμεις, χωρίς παραμόρφωση ή διαρροή.
          Επιπλέον η ροή του υγραερίου διακόπτεται αυτόματα από δύο ηλεκτρονικές βαλβίδες μόλις σταματήσει ο κινητήρας του οχήματος, ενώ και το στόμιο τροφοδοσίας συνδέεται στη δεξαμενή με βαλβίδα και δεν επιτρέπει την διαφυγή υγραερίου.
          Παράλληλα διαθέτουν βαλβίδα εκτόνωσης για αποφυγή έκρηξης σε περίπτωση που για οποιονδήποτε λόγο αυξηθεί πολύ η εξωτερική θερμοκρασία, καθώς και βαλβίδες ασφαλείας που διακόπτουν την παροχή υγραερίου σε τυχόν διαρροή.
          Τέλος το κύκλωμα τροφοδοσίας υγραερίου στο όχημα είναι απόλυτα στεγανό και δεν περνάει μέσα από το χώρο της καμπίνας.

          Διευρυμένο δίκτυο διανομής

          Αυτή τη στιγμή υπάρχουν πάνω από 500 πρατήρια ανεφοδιασμού σε όλη την Ελλάδα.

          Αυτή τη στιγμή υπάρχουν πάνω από 500 πρατήρια ανεφοδιασμού σε όλη την Ελλάδα.

            Ένας αποτρεπτικός παράγοντας πριν λίγα χρόνια για τη μετατροπή ενός οχήματος σε υγραέριο ήταν το μικρό δίκτυο πρατηρίων διανομής υγραερίου. Η ραγδαία αύξηση στην κατανάλωση υγραερίου (49,2% την περίοδο 2010-2014), η οποία οφείλεται σε μεγάλο βαθμό στην εισαγωγή της υγραεριοκίνησης στα αυτοκίνητα, πυροδότησε μια έκρηξη στον τομέα των εταιρειών διακίνησης και διάθεσης υγραερίου. Αυτή τη στιγμή υπάρχουν αρκετές εταιρείες που διαθέτουν υγραέριο κίνησης και διαθέτουν τα δικά τους πρατήρια, καθώς και αρκετές που συστεγάζονται σε πρατήρια άλλων εταιρειών. Συνολικά αυτά τη στιγμή το δίκτυο διανομής υγραερίου απαριθμεί πάνω από 500 σημεία ανεφοδιασμού σε όλους τους νομούς της Ελλάδας. Συνεπώς το τελευταίο που θα απασχολήσει τον οδηγό είναι αν ξεμείνει από καύσιμο.

            Κοινοποίησέ το »