Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Tα έξοδα μόνο για να διανύσει κανείς, κάποια παραπάνω χιλιόμετρα εντός της Ελλάδας, είναι τεράστια, αναλογικά και με τις οικονομικές δυνατότητες όλων μας, εν μέσω κρίσης.

Tα έξοδα μόνο για να διανύσει κανείς, κάποια παραπάνω χιλιόμετρα εντός της Ελλάδας, είναι τεράστια, αναλογικά και με τις οικονομικές δυνατότητες όλων μας, εν μέσω κρίσης.

Εσείς τι περιμένετε για να το αποφασίσετε;

8.195 Επισκέψεις στο άρθρο

Όπως αποδείχθηκε στην πράξη και κατά τη διάρκεια των διακοπών, ακόμη και για ένα απλό ταξίδι εντός της Ελλάδας, οι οδηγοί των βενζινοκίνητων καλούνται να πληρώσουν πάνω από 50 ευρώ, σε σχέση με όσους έχουν βάλει υγραέριο.

ΧΑΡ. ΖΕΡΒΟΣ & ΣΙΑ Ο.Ε.
ΤΟΨΗΣ Α.Ε.

Επιστρέφοντας από τις διακοπές, αυξήθηκε και πάλι, το ενδιαφέρον για την υγραεριοκίνηση, αφού σύμφωνα με τους εγκαταστάτες, αρκετοί οδηγοί που πλήρωσαν μια «περιουσία» για τα καύσιμα του αυτοκινήτου τους άρχισαν ξανά να ρωτούν, αν μπορούν επιτέλους, να τα περιορίσουν.

Κοινοποίησέ το »

Κι αυτό γιατί ακόμη και με τη μειωμένη τιμή της βενζίνης τα τελευταία χρόνια, τα έξοδα μόνο για να διανύσει κανείς κάποια παραπάνω χιλιόμετρα εντός της Ελλάδας, είναι τεράστια, αναλογικά και με τις οικονομικές δυνατότητες όλων μας, εν μέσω κρίσης. Ακόμη και όσοι κατάφεραν δηλαδή, να πάνε διακοπές, άφησαν τα περισσότερα χρήματά τους στο… δρόμο, για τις βενζίνες και τα διόδια. Κι αν για το δεύτερο δεν φαίνεται να υπάρχει καμία ελπίδα μείωσης, δεν ισχύει το ίδιο και για το κόστος των καυσίμων. Με την αξία της εγκατάστασης ενός συστήματος υγραεριοκίνησης να έχει φθάσει πλέον σε επίπεδα ακόμη και της τάξης των 500 ευρώ, το κέρδος που μπορεί να αποκομίσει κανείς από τη χρήση LPG στο αυτοκίνητό του, μοιάζει πιο ελκυστικό από ποτέ.

Κέρδος πάνω από 50 ευρώ μόνο από το πήγαινε-έλα στις διακοπές

Όσοι παραμένουν πιστοί στη βενζίνη, 
καλούνται να πληρώσουν ένα «χαράτσι» της τάξης των 50 ευρώ, μόνο για ένα απλό ταξίδι εντός της χώρας.

Όσοι παραμένουν πιστοί στη βενζίνη, καλούνται να πληρώσουν ένα «χαράτσι» της τάξης των 50 ευρώ, μόνο για ένα απλό ταξίδι εντός της χώρας.

    Με αφορμή τις διαμαρτυρίες για τα υπερβολικά έξοδα σε βενζίνες κατά τη διάρκεια των διακοπών, είπαμε να εξετάσουμε το ποσό που θα μπορούσε να έχει εξοικονομήσει κανείς, μόνο από το ταξίδι προς ένα παραθαλάσσιο προορισμό της Ελλάδας. Με το Auto Τρίτη Touring λοιπόν, να μας ενημερώνει ότι τα Σύβωτα έχουν αρχίσει να αναδεικνύονται τα τελευταία χρόνια, σε top προορισμό της χώρας, εξετάσαμε τη διαδρομή από την Αθήνα μέχρι το αναπτυσσόμενο θέρετρο της Θεσπρωτίας. Πρόκειται για μία διαδρομή περίπου 6 ωρών και 910 χλμ πήγαινε-έλα. Αν υποθέσουμε λοιπόν ότι κάνουμε το συγκεκριμένο ταξίδι με ένα παλαιάς τεχνολογίας αυτοκίνητο 1.600 κυβικών, έχουμε τα εξής δεδομένα: Βενζίνη l Μέση κατανάλωση: Περίπου 8,5 λτ./100 χλμ., l Τιμή αμόλυβδης: Η μέση τιμή Σεπτεμβρίου κυμαίνεται στα 1,430 ευρώ/λτ. l Κόστος ταξιδιού: 110,61 ευρώ Υγραέριο l Μέση κατανάλωση: Περίπου 10 λτ./100 χλμ., αφού με τη χρήση υγραερίου η κατανάλωση αυξάνεται κατά σχεδόν 20%. l Τιμή υγραερίου: Η μέση τιμή Σεπτεμβρίου κυμαίνεται στα 0,630 ευρώ/λτ. l Κόστος ταξιδιού: 57,33 ευρώ Όπως γίνεται λοιπόν αντιληπτό, όσοι παραμένουν πιστοί στη βενζίνη, καλούνται να πληρώσουν ένα «χαράτσι» της τάξης των 50 ευρώ (53,28 ευρώ στην προκειμένη περίπτωση), μόνο και μόνο για ένα απλό ταξίδι -με επιστροφή- εντός της χώρας, ακόμα και σε διπλανές Περιφέρειες (Στερεά Ελλάδα - Ήπειρος). Κι αν το ποσό αυτό δεν σας ακούγεται μεγάλο, σκεφτείτε ότι αντιστοιχεί στο κόστος μίας επιπλέον διανυκτέρευσης κατά τη διάρκεια των διακοπών ή πόσα τέτοια ταξίδια κάνετε το χρόνο και πόσα χλμ διανύει το αυτοκίνητό σας.

    Απόλυτα ασφαλές καύσιμο

    Το υγραέριο ανιχνεύεται πιο 
εύκολα σε περίπτωση διαρροής.

    Το υγραέριο ανιχνεύεται πιο εύκολα σε περίπτωση διαρροής.

      Η χρήση του υγραερίου στα Ι.Χ. επιβατικά και επαγγελματικά αυτοκίνητα είναι απόλυτα ασφαλής, καθώς διαχέεται άμεσα στον αέρα, ανιχνεύεται πιο εύκολα σε περίπτωση διαρροής και δεν είναι καθόλου τοξικό για τον άνθρωπο. Γενικότερα και με βάση το νόμο, η πλήρωση της δεξαμενής σε κάθε αυτοκίνητο, υποχρεούται να φτάνει έως το 80% προκειμένου να μένει ωφέλιμος χώρος, σε περίπτωση απότομης αύξησης της θερμοκρασίας και αυτό γίνεται αυτόματα. Σε περίπτωση τρακαρίσματος δε, οι δεξαμενές καυσίμου αντέχουν σε τεράστιες δυνάμεις, χωρίς παραμόρφωση ή διαρροή, η δε ροή του υγραερίου διακόπτεται αυτόματα από δύο ηλεκτρονικές βαλβίδες, μόλις σταματήσει ο κινητήρας του οχήματος. Όσον αφορά την τροφοδοσία των υγραεριοκίνητων οχημάτων, το στόμιο τροφοδοσίας συνδέεται στη δεξαμενή με βαλβίδα και δεν επιτρέπει την διαφυγή υγραερίου, ενώ υπάρχουν βαλβίδες εκτόνωσης για την αποφυγή έκρηξης, σε περίπτωση που για οποιονδήποτε λόγο αυξηθεί πολύ η εξωτερική θερμοκρασία, αλλά και βαλβίδες ασφαλείας, που διακόπτουν την παροχή υγραερίου σε τυχόν διαρροή. Το κύκλωμα τροφοδοσίας υγραερίου στο όχημα είναι απόλυτα στεγανό και δεν περνάει μέσα από το χώρο της καμπίνας.

      Γεμίζεις όπου βρίσκεσαι

      Σε όλη την Ελλάδα έχει αναπτυχθεί ένα ευρύ δίκτυο πρατηρίων Auto Gas, με 
περισσότερα από 800 σημεία ανεφοδιασμού.

      Σε όλη την Ελλάδα έχει αναπτυχθεί ένα ευρύ δίκτυο πρατηρίων Auto Gas, με περισσότερα από 800 σημεία ανεφοδιασμού.

        Ένας αποτρεπτικός παράγοντας πριν λίγα χρόνια για τη μετατροπή ενός οχήματος σε υγραέριο ήταν το μικρό δίκτυο πρατηρίων διανομής υγραερίου. Μάλιστα πέρα από τον μικρό αριθμό των πρατηρίων, ένα ακόμα μειονέκτημα ήταν ο γεωγραφικός περιορισμός τους, κυρίως στην ηπειρωτική Ελλάδα και στα δύο μεγάλα γεωγραφικά διαμερίσματα, αυτά της Στερεάς Ελλάδας και της Μακεδονίας. Η ραγδαία αύξηση στην κατανάλωση υγραερίου, η οποία οφείλεται σε μεγάλο βαθμό στην εισαγωγή της υγραεριοκίνησης στα αυτοκίνητα, πυροδότησε μια έκρηξη στον τομέα των εταιρειών διακίνησης και διάθεσης υγραερίου. Αυτή τη στιγμή υπάρχουν αρκετές εταιρείες που διαθέτουν ιδιόκτητα πρατήρια ανεφοδιασμού LPG, καθώς και αρκετές που συστεγάζονται σε πρατήρια άλλων εταιρειών. Έτσι συνολικά, αυτή τη στιγμή το δίκτυο διανομής υγραερίου έχει φτάσει να απαριθμεί πάνω από 800 σημεία ανεφοδιασμού συνολικά σε όλη την επικράτεια της χώρας, αριθμός που μεγαλώνει, κυριολεκτικά, σχεδόν κάθε μέρα που περνάει. Συνεπώς το τελευταίο που θα απασχολήσει τον οδηγό είναι να ξεμείνει από καύσιμο.   

        3 έξτρα πλεονεκτήματα του LPG

        3 έξτρα πλεονεκτήματα του LPG

          3 Πιο καθαρή καύση. Το υγραέριο δεν περιέχει μόλυβδο και άρα οδηγεί σε καλύτερη και καθαρότερη καύση, που συνεπάγεται μικρότερες τριβές στα εσωτερικά μέρη και μεγαλύτερη μακροζωία για τον κινητήρα. 3 Περισσότερα χλμ. Με δεδομένο ότι ένα μικρομεσαίο αυτοκίνητο καίει 1 λτ./10 χλμ., τότε η αυτονομία αυξάνεται κατά 350 περίπου χιλιόμετρα (η δεξαμενή δεν γεμίζει στο 100%), αν η χωρητικότητα της δεξαμενής είναι κοντά στο μέσο όρο των 40 λίτρων. 3 Λιγότεροι ρύποι. Υπολογίζεται πως ένας κινητήρας εσωτερικής καύσης που χρησιμοποιεί υγραέριο, εκπέμπει περίπου 12% λιγότερο CO2, μέχρι και 80% λιγότερα οξείδια του αζώτου και 20% με 40% λιγότερους υδρογονάνθρακες, σε σχέση με τον αντίστοιχο βενζίνης.

          Κοινοποίησέ το »