Τι αλλάζει σε ένα όχημα φυσικού αερίου;
Σύστημα πολλαπλού ψεκασμού φυσικού αερίου CNG EVO LANDIRENZO
Leasing-Μισθώματα | Βαρέα Επαγγελματικά |
Μηχανή Αναζήτησης |
|
Πολύ ακριβότερα τέλη το diesel ASX
Το Mitsubishi ΑSX στη δικίνητη πετρελαιοκίνητη έκδοση με μοτέρ 1,8 λίτρων – 150 ίππων έχει, σε σχέση με την αρχική δικίνητη 1,6 λίτρων βενζίνης με 117PS, χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμου αλλά πιο ακριβά τέλη κυκλοφορίας. Παρόλο λοιπόν που πλεονεκτεί σαφώς σε επίπεδο κατανάλωσης, τα τέλη κυκλοφορίας επιβαρύνουν σημαντικά τον ιδιοκτήτη του περισσότερο.
Συνολικά, σε επίπεδο 5ετίας δείχνει ελάχιστα πιο συμφέρον από το βενζινοκίνητο (κόστος χρήσης μικρότερο κατά 731 ευρώ). Δείχνει να έχει περίπου το ίδιο κόστος χρήσης με ένα ASX 1,6 με LPG (αν προσθέσουμε και τα 1.500 ευρώ έξοδα μετατροπής).
Τιμή αγοράς (αρχικές εκδόσεις)
ASX 1,6 2WD Inform: 20.790 ευρώ
ΑSX 1,8 DI-D 2WD Inform: 24.260 ευρώ
Δαπάνες 5ετίας - 75.000 χλμ.(ευρώ) | |||
Kαύσιμο | Bενζίνη |
Diesel |
LPG** |
Mέση κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) | 5,9 |
5,5 |
7,4 |
Κατανάλωση 5ετίας (λτ.) | 4.425 |
4.125 |
5.550 |
Κατανάλωση 5ετίας* | 7.390 |
6.105 |
4.440 |
Eκομπές CO2 (γρ./χλμ.) | 135 |
145 |
- |
Τέλη κυκλοφορίας 5ετίας | 729 |
1.203 |
729 |
Κόστος ασφάλισης 5ετίας** | 2.260 |
2.340 |
2.260 |
Συνολικό κόστος 5ετίας | 10.379 |
9.648 |
7.429 |
Κόστος μετατροπής σε LPG** | 1.500 |
- |
|
*Μέση τιμή αμόλυβδης 1,67 ευρώ/λτ., diesel 1,48 ευρώ/λτ., LPG 0,8 ευρώ/λτ., **Eνδεικτικές τιμές |
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - pro.autotriti.gr