Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

Ο 1,2 TSI 105PS, παρόλο που είναι πολύ εξελιγμένος τεχνολογικά, είναι ακριβότερος στη χρήση από τον 1,2 TDI.

    VW Polo 1,2 TSI 105PS VS Polo 1,2 TDI 75PS

    38.636 Επισκέψεις στο άρθρο

    Πλεονέκτημα στο TDI

    Η πετρελαιοκίνητη TDI 1,2 λίτρων έκδοση του Polo δείχνει ότι συμφέρει συνολικά περισσότερο από τη βενζινοκίνητη 1,2 λίτρων TSI. Παρόλο που και αυτός ο βενζινοκινητήρας είναι ιδιαίτερα οικονομικός στην πράξη, αλλά πιο ισχυρός (105PS).
    Ο 1,2 ΤDI κοστίζει στην 5ετία 2.420 ευρώ λιγότερα σε καύσιμα και δεν «πληρώνει» τέλη κυκλοφορίας, αφού έχει CO2 μόλις 99 γρ./χλμ.
    Συνολικά προκύπτει πως σε ορίζοντα 5ετίας, το κόστος χρήσης για το πετρελαιοκίνητο είναι κατά 3.090 ευρώ μικρότερο. Επίσης, βλέπουμε πως ουσιαστικά το diesel συμφέρει περισσότερο και από ένα Polo 1,2 TSI με LPG, αφού και πάλι έχει κόστος χρήσης 5ετίας μικρότερο. Ακόμα και αν συνυπολογίσουμε το κόστος της μετατροπής (περίπου 2.300 ευρώ) το πετρελαιοκίνητο συνεχίζει είναι πιο ελκυστικό.

    Τιμή αγοράς (αρχικές εκδόσεις)
    VW Polo 1,2 TSI 3d Τrendline: 14.220 ευρώ
    VW Polo 1,2 TDI 3d Τrendline: 14.600 ευρώ

    Δαπάνες 5ετίας - 75.000 χλμ. (ευρώ)
    Kαύσιμο
    Bενζίνη
    Diesel
    LPG**
    Mέση κατανάλωση (λτ./100 χλμ.)
    5,3
    3,8
    6,8
    Κατανάλωση 5ετίας (λτ.)
    3.975
    2.850
    5.100
    Κατανάλωση 5ετίας*
    6.638
    4.218
    4.080
    Eκομπές CO2 (γρ./χλμ.)
    124
    99
    -
    Τέλη κυκλοφορίας 5ετίας
    670
    -
    670
    Κόστος ασφάλισης 5ετίας**
    1.760
    1.760
    1.760
    Συνολικό κόστος 5ετίας
    9.068
    5.978
    6.510
    Κόστος μετατροπής σε LPG**
    2.300
    -
    -
    *Μέση τιμή αμόλυβδης 1,67 ευρώ/λτ., diesel 1,48 ευρώ/λτ., LPG 0,8 ευρώ/λτ., **Eνδεικτικές τιμές

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

    ΠΑΣΙΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ - FRIGO PLUS
    ΠΕΤΡΟΜΕΛΙΔΗΣ Κ. & ΣΙΑ Ο.Ε.