Τι αλλάζει σε ένα όχημα φυσικού αερίου;
Σύστημα πολλαπλού ψεκασμού φυσικού αερίου CNG EVO LANDIRENZO
Leasing-Μισθώματα | Βαρέα Επαγγελματικά |
Μηχανή Αναζήτησης |
|
Πλεονέκτημα στο TDI
Η πετρελαιοκίνητη TDI 1,2 λίτρων έκδοση του Polo δείχνει ότι συμφέρει συνολικά περισσότερο από τη βενζινοκίνητη 1,2 λίτρων TSI. Παρόλο που και αυτός ο βενζινοκινητήρας είναι ιδιαίτερα οικονομικός στην πράξη, αλλά πιο ισχυρός (105PS).
Ο 1,2 ΤDI κοστίζει στην 5ετία 2.420 ευρώ λιγότερα σε καύσιμα και δεν «πληρώνει» τέλη κυκλοφορίας, αφού έχει CO2 μόλις 99 γρ./χλμ.
Συνολικά προκύπτει πως σε ορίζοντα 5ετίας, το κόστος χρήσης για το πετρελαιοκίνητο είναι κατά 3.090 ευρώ μικρότερο. Επίσης, βλέπουμε πως ουσιαστικά το diesel συμφέρει περισσότερο και από ένα Polo 1,2 TSI με LPG, αφού και πάλι έχει κόστος χρήσης 5ετίας μικρότερο.
Ακόμα και αν συνυπολογίσουμε το κόστος της μετατροπής (περίπου 2.300 ευρώ) το πετρελαιοκίνητο συνεχίζει είναι πιο ελκυστικό.
Τιμή αγοράς (αρχικές εκδόσεις)
VW Polo 1,2 TSI 3d Τrendline: 14.220 ευρώ
VW Polo 1,2 TDI 3d Τrendline: 14.600 ευρώ
Δαπάνες 5ετίας - 75.000 χλμ. (ευρώ) | |||
Kαύσιμο | Bενζίνη |
Diesel |
LPG** |
Mέση κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) | 5,3 |
3,8 |
6,8 |
Κατανάλωση 5ετίας (λτ.) | 3.975 |
2.850 |
5.100 |
Κατανάλωση 5ετίας* | 6.638 |
4.218 |
4.080 |
Eκομπές CO2 (γρ./χλμ.) | 124 |
99 |
- |
Τέλη κυκλοφορίας 5ετίας | 670 |
- |
670 |
Κόστος ασφάλισης 5ετίας** | 1.760 |
1.760 |
1.760 |
Συνολικό κόστος 5ετίας | 9.068 |
5.978 |
6.510 |
Κόστος μετατροπής σε LPG** | 2.300 |
- |
- |
*Μέση τιμή αμόλυβδης 1,67 ευρώ/λτ., diesel 1,48 ευρώ/λτ., LPG 0,8 ευρώ/λτ., **Eνδεικτικές τιμές |
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - pro.autotriti.gr