Τι αλλάζει σε ένα όχημα φυσικού αερίου;
Σύστημα πολλαπλού ψεκασμού φυσικού αερίου CNG EVO LANDIRENZO
Leasing-Μισθώματα | Βαρέα Επαγγελματικά |
Μηχανή Αναζήτησης |
|
4.500 ευρώ όφελος στην 5ετία για το diesel
Ο εξελιγμένος 1.500άρης dCi κινητήρας diesel που διαθέτει το Duster, εκτός από το ότι αποδίδει 109 ίππους, αποδεικνύεται και σαφώς πιο οικονομικός σε σχέση με τον ατμοσφαιρικό βενζινοκινητήρα 1,6 λίτρων των 105 ίππων. Πλεονεκτεί πάρα πολύ σε επίπεδο κατανάλωσης και τελών κυκλοφορίας.
Το κόστος χρήσης έρχεται περίπου στα ίδια επίπεδα σε σχέση με το αν το βενζινοκίνητο διέθετε LPG, ενώ αν συνυπολογίσουμε το κόστος της εγκατάστασης της υγραεριοκίνησης, τότε το diesel κερδίζει ξεκάθαρα. Το ακριβότερο κόστος απόκτησης του diesel αφήνει και πάλι αρκετό όφελος, σε σχέση με το βενζινοκίνητο.
Τιμή αγοράς (αρχικές εκδόσεις)
Dacia Duster 1,6 4x4 Ambiance: 16.550 ευρώ
Dacia Duster 1,5 dCi 4x4 Ambiance: 19.050 ευρώ
Δαπάνες 5ετίας - 75.000 χλμ.(ευρώ) | |||
Kαύσιμο | Bενζίνη |
Diesel |
LPG** |
Mέση κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) | 8 |
5,6 |
9,5 |
Κατανάλωση 5ετίας (λτ.) | 6.000 |
4.200 |
7.125 |
Κατανάλωση 5ετίας* | 10.020 |
6.216 |
5.700 |
Eκομπές CO2 (γρ./χλμ.) | 177 |
145 |
- |
Τέλη κυκλοφορίας 5ετίας | 1.947 |
1.203 |
1.947 |
Κόστος ασφάλισης 5ετίας** | 2.260 |
2.340 |
2.260 |
Συνολικό κόστος 5ετίας | 14.227 |
9.759 |
9.907 |
Κόστος μετατροπής σε LPG** | 1.500 |
- |
|
*Μέση τιμή αμόλυβδης 1,67 ευρώ/λτ., diesel 1,48 ευρώ/λτ., LPG 0,8 ευρώ/λτ., **Eνδεικτικές τιμές |
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - pro.autotriti.gr