Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

Στο Dacia Duster η diesel έκδοση με το μοτέρ των 1,5 λίτρων πλεονεκτεί.

    Dacia Duster 1,6 4x4 VS Duster 1,5 dCi 4x4

    38.642 Επισκέψεις στο άρθρο

    4.500 ευρώ όφελος στην 5ετία για το diesel

    Ο εξελιγμένος 1.500άρης dCi κινητήρας diesel που διαθέτει το Duster, εκτός από το ότι αποδίδει 109 ίππους, αποδεικνύεται και σαφώς πιο οικονομικός σε σχέση με τον ατμοσφαιρικό βενζινοκινητήρα 1,6 λίτρων των 105 ίππων. Πλεονεκτεί πάρα πολύ σε επίπεδο κατανάλωσης και τελών κυκλοφορίας.
    Το κόστος χρήσης έρχεται περίπου στα ίδια επίπεδα σε σχέση με το αν το βενζινοκίνητο διέθετε LPG, ενώ αν συνυπολογίσουμε το κόστος της εγκατάστασης της υγραεριοκίνησης, τότε το diesel κερδίζει ξεκάθαρα. Το ακριβότερο κόστος απόκτησης του diesel αφήνει και πάλι αρκετό όφελος, σε σχέση με το βενζινοκίνητο.

    Τιμή αγοράς (αρχικές εκδόσεις)
    Dacia Duster 1,6 4x4 Ambiance: 16.550 ευρώ
    Dacia Duster 1,5 dCi 4x4 Ambiance: 19.050 ευρώ

    Δαπάνες 5ετίας - 75.000 χλμ.(ευρώ)
    Kαύσιμο
    Bενζίνη
    Diesel
    LPG**
    Mέση κατανάλωση (λτ./100 χλμ.)
    8
    5,6
    9,5
    Κατανάλωση 5ετίας (λτ.)
    6.000
    4.200
    7.125
    Κατανάλωση 5ετίας*
    10.020
    6.216
    5.700
    Eκομπές CO2 (γρ./χλμ.)
    177
    145
    -
    Τέλη κυκλοφορίας 5ετίας
    1.947
    1.203
    1.947
    Κόστος ασφάλισης 5ετίας**
    2.260
    2.340
    2.260
    Συνολικό κόστος 5ετίας
    14.227
    9.759
    9.907
    Κόστος μετατροπής σε LPG**
    1.500
    -
    *Μέση τιμή αμόλυβδης 1,67 ευρώ/λτ., diesel 1,48 ευρώ/λτ., LPG 0,8 ευρώ/λτ., **Eνδεικτικές τιμές

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

    ILEP
    ΔΡΥΜΟΝΙΤΗ ΕΜΠΟΡΙΚΗ ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΩΝ ΙΚΕ