Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

Point of Views

    Point of Views

    14.308 Επισκέψεις στο άρθρο

    Με αφορμή την “επέτειο” των 15 χρόνων του υγραερίου, μιλήσαμε με σημαντικούς «παίχτες» της αγοράς, ζητώντας τους να τοποθετηθούν για το LPG μέσα από τέσσερις κομβικές ερωτήσεις. 


    Europegas: «Πολλαπλά τα οφέλη από τη χρήση LPG!»
    Η Europegas, είναι μία από τις ηγετικές Ευρωπαϊκές εταιρείες σχεδιασμού, κατασκευής, εγκατάστασης και προώθησης συστημάτων υγραεριοκίνησης αυτοκινήτου LPG/CNG. Ο ιδιοκτήτης της εταιρείας, κ. Σταχτούρης Αλέκος αναφέρει: «Πολλαπλά είναι τα οφέλη που προκύπτουν από την χρήση LPG στην αυτοκίνηση μέσα σε αυτά τα 15 χρόνια με τους οδηγούς, περιβάλλον, επιχειρήσεις και κράτος να είναι οι μεγάλοι κερδισμένοι. Επειδή και το αγοραστικό κοινό είναι μέρος του κράτους, είναι σημαντικό να αναφέρουμε ότι η χρήση αυτού του καυσίμου δημιούργησε θετικές συνέπειες στην απασχόληση αυξάνοντας τις θέσεις εργασίας, συντήρησε σε περίοδο οικονομικής ύφεσης επιχειρήσεις του κλάδου που ήταν στα πρόθυρα κατάρρευσης και πρόσφεραν στο ΑΕΠ της χώρας και φυσικά στην χάραξη μίας σύγχρονης ενεργειακής πολιτικής σε συνδυασμό τελευταία με την χρήση και του CNG. Οικονομία, οικολογία, ασφάλεια και επιδόσεις ήταν και είναι οι τομείς στους οποίους τα κέρδη για το αγοραστικό κοινό ήταν πολλαπλάσια με την χρήση LPG, έναντι οποιουδήποτε άλλου καυσίμου». 

    Πόσο εξελίχθηκε η αγορά, αλλά και η τεχνολογία γύρω από το LPG;
    «Ο ανταγωνισμός και το όραμα πολλών εταιρειών στον κλάδο είχαν σαν αποτέλεσμα την ραγδαία εξέλιξη της τεχνολογίας στα συστήματα LPG με αποτέλεσμα μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες να παράγουν πλέον ολοένα και περισσότερα μοντέλα αυτοκινήτων με χρήση LPG.
    Όσον αφορά τις αντιπροσωπείες και τους εγκαταστάτες συστημάτων είναι πλέον εμφανές ότι στα τελευταία χρόνια η καινοτομία, οι εγγυήσεις, οι πιστοποιήσεις, οι προδιαγραφές, η τεχνική υποστήριξη, τα σύγχρονα εξαρτήματα και η συνεχής και αδιάκοπη εκπαίδευση αποτέλεσαν γνώμονα για την ύπαρξή τους και την ενδυνάμωσή τους στην αγορά. Είναι σημαντικό να αναφέρουμε ότι και η δημιουργία σύγχρονων πρατηρίων εφοδιασμού LPG σε όλη πλέον την Ελληνική επικράτεια αποτελεί μέρος της εξέλιξης της αγοράς».

    Ποια είναι τα επόμενα βήματα της αγοράς του υγραερίου;
    «Για να πραγματοποιηθούν τα επόμενα βήματα στην αγορά του υγραερίου και του φυσικού αερίου απαιτείται στρατηγικός σχεδιασμό κράτους και επιχειρήσεων του κλάδου από κοινού. Κίνητρα όπως φορολογικές ελαφρύνσεις, ελεύθερη κυκλοφορία σε όλη την πόλη, απαλλαγή από χρεώσεις διοδίων, επιδοτήσεις εγκατάστασης είναι ορισμένα από τα πολλά που έχουν θεσπίσει οι περισσότερες Ευρωπαϊκές κυβερνήσεις εδώ και αρκετά χρόνια. Η χρήση εναλλακτικών καυσίμων όπως του LPG είναι μονόδρομος και η ανάπτυξή του συμβάλλει θετικά στην οικονομία της χώρας, με θετικές αλυσιδωτές αντιδράσεις σε επιχειρήσεις του κλάδου και προσφέροντας τεράστιο οικονομικό όφελος στους ιδιοκτήτες αυτοκινήτων».

    Τι ισχύει για τα service του LPG, μιας και πλέον χιλιάδες κόσμου το χρησιμοποιούν;
    Κάθε εγκατάσταση και σύστημα υγραερίου θέλει το service του όπως ορίζει ο εγκαταστάτης και οι προδιαγραφές του κατασκευαστή. Οι εργασίες της περιοδικής συντήρησης πρέπει να αναγράφονται λεπτομερώς στο βιβλιαράκι service LPG για να ισχύουν οι εγγυήσεις και να επιτυγχάνεται η εύρυθμη λειτουργία του οχήματος. Τα διαστήματα συντήρησης τα ορίζει ο εγκαταστάτης και συνήθως είναι στα 10-15.000 χιλιόμετρα εκτός τουλάχιστον ενός πρώτου διαγνωστικού ελέγχου στην διάρκεια των πρώτων χιλιομέτρων με το νέο καύσιμο. Έλεγχος διαρροών υγραερίου ή αντιψυκτικού υγρού του κυκλώματος ψύξης του κινητήρα, αντικατάσταση φίλτρων αέριας και υγρής φάσης, ηλεκτρονικός έλεγχος των ρυθμίσεων, αναβάθμιση λογισμικού(εφόσον απαιτείται), συντήρηση μπεκ είναι κάποιες απαραίτητες εργασίες που πρέπει να γίνονται στα προγραμματισμένα service του συστήματος LPG του εκάστοτε οχήματος».
    Ο ανταγωνισμός και το όραμα πολλών εταιρειών στον κλάδο είχαν σαν αποτέλεσμα την ραγδαία εξέλιξη της τεχνολογίας στα συστήματα LPG

    Autogas Tsopelogiannis: «Το αγοραστικό κοινό εξοικονομεί 50% από τα έξοδα κίνησης χάρη στο υγραέριο».
    Τι κέρδισε το αγοραστικό κοινό μέσα σε αυτά τα 15 χρόνια;
    Τα κέρδη του αγοραστικού κοινού από την χρήση του υγραερίου είναι τα εξής:
    Α. Εξοικονόμηση χρημάτων έως 50% αναφορικά με τα έξοδα κίνησης.
    Β. Μακροζωία του κινητήρα λόγω της τέλειας καύσης του υγραερίου.
    Γ. Καθαρότερο περιβάλλον λόγω των μειωμένων ρύπων σε σχέση με το πετρέλαιο και τη βενζίνη

     Πόσο εξελίχθηκε η αγορά, αλλά και η τεχνολογία γύρω από το LPG;
    Η τεχνολογία των συστημάτων εμφανίζει αλματώδη πρόοδο τα τελευταία χρόνια, χάρη στην ανάπτυξη συστημάτων που είναι πλήρως αυτοματοποιημένα, δηλαδή με αυτοδιαγνώσεις, αυτορρυθμίσεις αλλά και ηλεκτρονικές μονάδες ελέγχου οι οποίες αποτελούν την τελευταία λέξη της τεχνολογίας (ηλεκτρονικές μονάδες 32 bit οι οποίες είναι κατασκευασμένες και προορισμένες αποκλειστικά για χρήση σε οχήματα). Με αυτό τον τρόπο εξασφαλίζεται η μέγιστη εξοικονόμηση και η απόλυτη προστασία του κινητήρα.
    Το αγοραστικό κοινό είναι πλέον σε θέση να επιλέξει μέσα από μια μεγάλη ποικιλία συστημάτων υγραερίου, ξεκινώντας από συστήματα προηγούμενης γενιάς (πιο οικονομικά και με λιγότερες δυνατότητες) και φτάνοντας σε συστήματα με επεξεργαστή δεδομένων 32 bit, isa 3, obd, eodb κλπ, τα οποία του προσφέρουν ιδιαίτερα υψηλή ποιότητα κατασκευής και φυσικά τη μέγιστη εξοικονόμηση.

    Ποια είναι τα επόμενα βήματα της αγοράς του υγραερίου;
    Η εφαρμογή τους σε ολοένα και περισσότερα μοντέλα αυτοκινήτων, όπως άμεσου ψεκασμού και diesel, η μεγιστοποίηση εξοικονόμησης σε σχέση με την βενζίνη και το diesel, η πιο γρήγορη επεξεργασία δεδομένων και η μεγαλύτερη δυνατότητα αυτοδιάγνωσης.

    Τι ισχύει για τα service του LPG, μιας και πλέον χιλιάδες κόσμου το χρησιμοποιούν;
    Για εμάς η σωστή συντήρηση του συστήματος αποτελεί αναπόσπαστο ζήτημα αναφορικά με τη σωστή λειτουργία του κινητήρα. Για αυτό και η εταιρεία μας παρέχει σε κάθε πελάτη της το εξειδικευμένο βιβλίο συντήρησης του συστήματος μετά από κάθε εγκατασταση. 
    Σε γενικές γραμμές, σε τακτά χρονικά διαστήματα (περίπου κάθε 15.000χλμ ή 1 φορά κάθε χρόνο, ανάλογα φυσικά με το σύστημα και της ανάγκες αυτού) πρέπει να πραγματοποιείται αντικατάσταση των φίλτρων, συνολικός και λεπτομερής έλεγχος του συστήματος , καθώς και έλεγχος της χαρτογράφησης. Καταλυτικός επίσης ειναι ο λεπτομερής έλεγχος όλων των σωληνώσεων του συστήματος (κάθε τρία έτη) και η αντικατάσταση αυτών όπου κρίνεται απαραίτητο. Τα service διαφερουν αναλογα με τα συνολικά χιλιόμετρα που έχει διανύσει το όχημα καθώς η ανάγκη συντήρησης ενός οχήματος που έχει διανύσει 90.0000χλμ είναι διαφορετική με ένα άλλο που έχει υπερβεί τα 150.000χλμ. 
    Το αγοραστικό κοινό είναι πλέον σε θέση να επιλέξει μέσα από μια μεγάλη ποικιλία συστημάτων υγραερίου, ξεκινώντας από συστήματα προηγούμενης γενιάς και φτάνοντας σε συστήματα με επεξεργαστή δεδομένων 32 bit, isa 3, obd, eodb κλπ

    LPG Greece
    Το υγραέριο ξεκίνησε στην Ελλάδα εδώ και 15 χρόνια περίπου σε αντίθεση με την Ιταλία που χρησιμοποιούν το LPG από το 1953.Τα πρώτα χρόνια όμως η νομοθεσία μας δεν επέτρεπε τη μετατροπή και τοποθέτηση συστημάτων υγραερίου στα αυτοκίνητα με αποτέλεσμα να χρησιμοποιείται παράνομα και περιστασιακά σε ΤΑΞΙ και σε αυτοκίνητα παλαιάς τεχνολογίας που είχαν μεγάλη κατανάλωση καυσίμων. Ουσιαστικά το LPG μπήκε στη ζωή μας από το 2009 που έγινε νόμιμη η τοποθέτηση του προσφέροντας πολλά οφέλη και προνόμια στους χρήστες του. Η υγραεριοκίνηση αποτελεί την απόλυτη κίνηση προσφέροντας μας οικονομία που φτάνει έως το 50% έχοντας δυο καύσιμα, βενζίνη και υγραέριο και διπλή αυτονομία προστατεύοντας ταυτόχρονα το περιβάλλον εκπέμποντας μηδενικούς ρύπους καυσαερίων. Βέβαια απαραίτητη προϋπόθεση είναι η τοποθέτηση επώνυμων και καταξιωμένων στο χώρο συστημάτων υγραερίου από τους επίσημους αντιπροσώπους και εισαγωγείς που διαθέτουν την κατάλληλη τεχνογνωσία και εμπειρία προσφέροντας σας εγγύηση και after sales service για πολλά χρόνια. Η τοποθέτηση φτηνών συστημάτων άγνωστης προέλευσης με ωραία ονόματα ιμιτασιόν συστημάτων και συστημάτων από το παραεμπόριο από αμαθείς ή ημιμαθείς τεχνίτες σίγουρα θα σας δημιουργήσουν πολλά προβλήματα και ζημιές στο αυτοκίνητο σας χωρίς καμιά εγγύηση. Επίσης ένα άλλο απαραίτητο στοιχείο είναι η συντήρηση και το service του συστήματος LPG που πρέπει να γίνεται 1 φορά το χρόνο ή κάθε 15.000 χλμ από εξουσιοδοτημένα συνεργεία και με γνήσια ανταλλακτικά.
    Το υγραέριο τα τελευταία χρόνια και ειδικότερα η BRC και η ROMANO τα κορυφαία ιταλικά εργοστάσια με αμιγώς και εξ ολοκλήρου κατασκευασμένα συστήματα έως και την παραμικρή βίδα στην Ιταλία, μας προσφέρουν τεχνολογία τελευταίας γενιάς με διαδοχικές φάσεις ψεκασμού για EURO 5 και EURO 6 αυτοκίνητα. Βέβαια η έρευνα και η εξέλιξη είναι συνεχόμενη και ήδη η BRC αλλά και η ROMANO με το νέο εγκέφαλο καλύπτουν πλέον το 70% των αυτοκινήτων με άμεσο ψεκασμό χωρίς κανένα πρόβλημα. Η υγραεριοκίνηση και γενικότερα η αεριοκίνηση αποτελεί μια εναλλακτική μορφή για οικονομική, οικολογική με ασφάλεια κίνηση έχοντας εμπειρία πλέον πολλών χρόνων.

    LPGAS: «Ένα ποιοτικό κιτ υγραεριοκίνησης, σωστά τοποθετημένο, διασφαλίζει την εύρυθμη και ξέγνοιαστη λειτουργία του αυτοκίνητου σας».

    Τι κέρδισε το αγοραστικό κοινό μέσα σε αυτά τα 15 χρόνια;
    Τα οφέλη είναι πολλαπλά:
    1. Με το υγραέριο το κόστος κίνησης του αυτοκινήτου μειώνεται περίπου στο μισό.
    2. Το υγραέριο (LPG) είναι καύσιμο φιλικό προς το περιβάλλον, για αυτό συχνά ονομάζεται “πράσινο καύσιμο”. Οι εκπομπές ρύπων ενός κινητήρα με υγραέριο είναι μειωμένες σε σχέση με τη βενζίνη:
    • Μειωμένη παραγωγή CO2 τουλάχιστον κατά 14%
    • Μέχρι και 68% μικρότερη εκπομπή σε μονοξείδια του αζώτου (Νοx) και 40% σε υδρογονάνθρακες
    • Πρακτικά μηδενική παραγωγή αιωρούμενων σωματιδίων κατά την κίνηση στην πόλη
    • Το υγραέριο δεν περιέχει βενζένιο και μόλυβδο, δύο από τα πιο επιβλαβή συστατικά άλλων καυσίμων
    3. Μειωμένες φθορές και έξοδα συντήρησης
    Η τελειότερη καύση του υγραερίου σε σχέση με τη βενζίνη προκαλεί λιγότερες φθορές στον κινητήρα και τον καταλύτη. Τα οχήματα που χρησιμοποιούν υγραέριο χρειάζονται αραιότερα σέρβις καθώς δε συσσωρεύονται υπολείμματα άνθρακα στους κυλίνδρους και τα μπουζί.

    Πόσο εξελίχθηκε η αγορά, αλλά και η τεχνολογία γύρω από το LPG;
    Πριν από 15 χρόνια τόσο η τεχνολογία των αυτοκινήτων όσο και των συστημάτων υγραερίου περιοριζόταν σε απλές μορφές έκχυσης του καυσίμου στην εισαγωγή. Πλέον με τους κινητήρες πολλαπλού ψεκασμού και τα συστήματα τελευταίας γενιάς , όπως το BRC Plug & Drive , η κίνηση με υγραέριο είναι απροβλημάτιστη και οικονομική όσο ποτέ άλλοτε.
    Ο πελάτης πλέον έχει την δυνατότητα να επιλέξει:
    • Πόσα λίτρα φιάλη θα τοποθετηθεί ώστε να έχει μεγάλη αυτονομία.
    • Που θα τοποθετηθεί η πλήρωση
    • Που θα τοποθετηθεί ο επιλογέας υγραερίου
    Όλα τα παραπάνω ήταν αδιανόητα 10 χρόνια πριν!

    Ποια είναι τα επόμενα βήματα της αγοράς του υγραερίου;
    Η εφαρμογή τους στους τελευταίους κινητήρες Euro 5 – 6 άμεσου ψεκασμού. Πλέον το υγραέριο θα εγχέεται απευθείας από τα μπεκ βενζίνης σε υψηλή πίεση, θα υπάρχει δυνατότητα να μην χρησιμοποιεί καθόλου βενζίνη το όχημα, ούτε καν κατά την εκκίνηση και ταυτόχρονα να διατηρηθεί η κατανάλωση στα ίδια χαμηλά επίπεδα με την βενζίνη. 

    Τι ισχύει για τα service του LPG, μιας και πλέον χιλιάδες κόσμου το χρησιμοποιούν;
    Όπως και οι περιοδικοί έλεγχοι του κινητήρα, έτσι και οι έλεγχοι του συστήματος υγραερίου πρέπει να τηρούνται ευλαβικά ώστε να διασφαλίζεται η εύρυθμη λειτουργία τους.
    Το κόστος ενός ποιοτικού συστήματος όπως το BRC δεν κοστίζει πάνω από 30 ευρώ ανά 15.000χλμ κατά μέσο όρο. Υπάρχουν βέβαια κάποια συστήματα χαμηλότερης ποιότητας που κοστίζουν πολύ ακριβά στη συντήρηση γιατί είναι χαμηλής ποιότητας τα υλικά τους. Για αυτό και εμείς πάντοτε λέμε στους πελάτες μας ότι «Ότι πληρώνεις παίρνεις... ισχύει και στην υγραεριοκίνηση!» www.lpgas.gr
    Το κόστος ενός ποιοτικού συστήματος όπως το BRC δεν κοστίζει πάνω από 30 ευρώ ανά 15.000χλμ κατά μέσο όρο.

    Λογοθέτης Gas:
    «Η τεχνολογία των αυτοκινήτων αλλάζει κι εξελίσσεται διαρκώς λόγω των νέων αναγκών που προκύπτουν στην αγορά». 

    Τι κέρδισε το αγοραστικό κοινό μέσα σε αυτά τα 15 χρόνια;
    Η νομιμοποίηση του υγραερίου στα ΙΧ οχήματα δημιούργησε τις προϋποθέσεις για τη διεύρυνση του κλάδου ενώ παράλληλα έδωσε τη δυνατότητα στους καταναλωτές να εξοικονομήσουν χρήματα από τα έξοδα μετακινήσεών τους ως και 50%. Το υγραέριο μέχρι σήμερα εξακολουθεί να αποτελεί μία σοβαρή επένδυση χωρίς ρίσκο που συμβάλει θετικά στην οικονομία κάθε επιχείρησης ή νοικοκυριού. Όσοι έσπευσαν από το πρώτο καιρό να τοποθετήσουν σύστημα υγραερίου στο αυτοκίνητό τους κέρδισαν στη διάρκεια του χρόνου, τη διαφορά των χρημάτων σε σχέση με τα άλλα καύσιμα, ενώ εκείνοι που αποφάσισαν την εγκατάσταση στο ΙΧ τους πολύ αργότερα, συνάντησαν χαμηλότερες τιμές κατά την εγκατάσταση με αποτέλεσμα μία γρηγορότερη απόσβεση. 

    Πόσο εξελίχθηκε η αγορά, αλλά και η τεχνολογία γύρω από το LPG;
    Η τεχνολογία των αυτοκινήτων αλλάζει κι εξελίσσεται διαρκώς λόγω των νέων αναγκών που προκύπτουν στην αγορά. Αυτό σημαίνει, ότι τα κιτ υγραερίου πρέπει να διαμορφώνονται με στόχο την καλύτερη δυνατή συμβατότητα και λειτουργία τους στα εκάστοτε οχήματα. Οι κατασκευαστές συστημάτων υγραερίου μελετούν και ερευνούν τις νέες ανάγκες και πραγματοποιούν συνεχώς βελτιώσεις στα λογισμικά των συστημάτων υγραερίου.
    Τα νεότερα συστήματα υγραερίου διαδοχικού αερίου ψεκασμού, δίνουν τη δυνατότητα καταγραφής βλαβών, αυτόματων ρυθμίσεων ακόμα και εν κινήσει, υπενθύμιση στον οδηγό για τη συντήρηση του συστήματος, μεγαλύτερη και ασφαλέστερη λειτουργία καθώς και υψηλή απόδοση σε σχέση με τα παλαιότερα συστήματα.

    Ποια είναι τα επόμενα βήματα της αγοράς του υγραερίου;
    Η αγορά του υγραερίου αναμένει τις νέες εξελίξεις γύρω από το θέμα της διπλής καύσης diesel – lpg. Είναι μία ανερχόμενη αγορά με εξαιρετικά περιβαλλοντικά αλλά και οικονομικά οφέλη. Δύναται να συμβάλλει ιδιαίτερα στη μείωση ρύπων, ενώ θα ωφελήσει οικονομικά και τους επαγγελματίες που διαθέτουν diesel οχήματα. 

    Τι ισχύει για τα service του LPG, μιας και πλέον χιλιάδες κόσμου το χρησιμοποιούν;
    Μετά την διασκευή ενός αυτοκινήτου σε υγραεριοκίνητο, είναι σημαντικό ο ιδιοκτήτης του οχήματος να μην αμελεί τη συντήρηση του συστήματος όποτε αυτό είναι προγραμματισμένο.
    Συνήθως, ένα service υγραερίου γίνεται μετά από 15,000-20,000χλμ. Η καταμέτρηση χιλιομέτρων είναι βοηθητική και ενδεικτική, καθώς οι ηλεκτρονικές μονάδες υγραερίου που τοποθετεί η Logothetis Gas, καταγράφουν τις ώρες λειτουργίας του συστήματος και είναι προγραμματισμένες ώστε να υπενθυμίζουν με τον ήχο ενός beeper, για τη συντήρησή τους.Το service του υγραερίου περιλαμβάνει καθαρισμό και ρύθμιση των μπεκ αλλαγή στα φίλτρα του υγραερίου και μηδενισμό στην καταγραφή ωρών λειτουργίας για τον επαναπρογραμματισμό του επόμενου service. Λοιπές αλλαγές ή ρυθμίσεις γίνονται μόνο στην περίπτωση που ο ειδικός κρίνει ότι είναι αναγκαίες. 

    Qgas: «Το όφελος από την υγραεριοκίνηση θα μπορούσε να ήταν μεγαλύτερο αν δεν υπήρχε η μεγάλη φορολόγηση».
    To αγοραστικό κοινό κέρδισε πολλά τα τελευταία χρόνια με βασικότερη τη προστασία του περιβάλλοντος λόγω των μειωμένων ρύπων ειδικά στα παλαιότερης τεχνολογίας αυτοκίνητα με τις αυξημένες εκπομπές ρύπων. Επιπλέον έχουμε καθαρότερους κινητήρες με διπλάσια οικονομία καυσίμου. Βέβαια το κέρδος θα μπορούσε να ήταν πολλαπλάσιο αν δεν υπήρχε η μεγάλη φορολόγηση που επέβαλε η ελληνική κυβέρνηση υπό τις πιέσεις της Τρόικα για έσοδα σε καθαρό καύσιμο και την επιβολή του φόρου 200 ευρώ, πάνω του μέσου ορού του ευρωπαϊκού φόρου των 125 ευρώ ανά μετρικό τόνο υγραερίου δηλαδή, 1.780 λίτρα περίπου (σημερινή τιμή αντλίας, 0,58 λεπτά έναντι των 0,32 λεπτών του Βελγίου). Ακόμα και έτσι ο καταναλωτής εξοικονομεί μέχρι 50 % στις μετακινήσεις του με τη χρήση του εναλλακτικού καθαρού αυτού καύσιμου.

    Πόσο εξελίχθηκε η αγορά, αλλά και η τεχνολογία γύρω από το LPG;
    Η συνεχής εξέλιξη της τεχνολογίας του υγραερίου κίνησης ( LPG ) τα τελευταία χρόνια είναι αλματώδης. Οι εταιρίες εξελίσσουν κινητήρες υγραεριοκίνησης άμεσου ψεκασμού και καταφέρνουν επιδόσεις οικονομικότερες του diesel. Για παράδειγμα το Ford Fiesta EcoBoost με τα 140 άλογα κινείται με το σύστημα υγρού ψεκασμού Prins Liquimax με 4,8 ευρώ ανά 100 χιλιόμετρα χωρίς καμιά απώλεια ιπποδύναμης. 

    Ποια είναι τα επόμενα βήματα της αγοράς του υγραερίου;
    Τα επόμενα βήματα της αγοράς είναι η εξέλιξη όλων των νέων κινητήρων της BMW, της Audi, της Mercedes στη χρήση υγραερίου. Ήδη η Prins διαθέτει πάνω από 80 νέους τύπους κινητήρων στη λίστα μετατροπών τους και εμείς έχουν την τεχνογνωσία σε αυτό τον τομέα. 

    Τι ισχύει για τα service του LPG, μιας και πλέον χιλιάδες κόσμου το χρησιμοποιούν;
    Τα συστήματα υγρού ψεκασμού δεν χρειάζονται καμία συντήρηση, ενώ τα αερίου χρειάζονται αλλαγή φίλτρων κάθε 15.000 ή 25.000 χιλιόμετρα.
    Στις δικές μας μετατροπές χρησιμοποιούμε μόνο μπεκ τύπου βενζίνης οπότε καμία άλλη συντήρηση δεν χρειάζεται. Σε άλλα συστήματα χωρίς μπεκ τύπου βενζίνης είναι απαραίτητη η αλλαγή τους κάθε 30.000 χλμ ή η συντήρησή τους. 

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

    ΧΑΡ. ΖΕΡΒΟΣ & ΣΙΑ Ο.Ε.
    ΤΟΨΗΣ Α.Ε.